Stoere rood/zwarte leren DAMES combi van Dainese, mt 40

Waarom krijg ik dit combi-pak niet verkocht?


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Karin van V

Rookie
4 mei 2018
8
0
Bij deze verkoop ik mijn lederen combi van Dainese, maat 40.
Slechts een paar keer gedragen, en geen gebruikerssporen. Het leer is ook nog lang niet opgerekt ofzo.
Heeft diverse reflectielijnen verdeeld over het hele pak wat soms goed te zien is op de foto's met flits.
Op de kuiten zitten dubbele ritsen, dus zal altijd goed aansluiten.
De losse jas en broek zijn natuurlijk aan elkaar te ritsen.
Versierd met tattoo-achtige borduursels op de borst, bovenbeen, arm en boven op de rug.
Uiteraard voorzien van de nodige protectoren.
De kneesliders horen er natuurlijk gewoon bij!
Kleur: Rood met zwart.

Onder andere geschikt als je rond de 1.80 lang bent en rond de 70 Kg weegt. Postuur: slank/normaal. Maar zoals bij alle motorkleding: passen en proberen, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

De nieuwprijs was 949 euro.

Mag weg voor 690 euro, of een goed bod. Géén onzin biedingen graag!

Te bezichtigen in Utrecht.

Groetjes Karin

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ben weer terug van weggeweest....
Even weer een schopje:

Kan nog steeds weg voor €490 , of een redelijk tegenbod.

Pak is nog steeds in nieuwstaat!
 
Bovenaan het openings-topic heb ik een kleine opiniepeiling geplaatst.
Wie helpt mijn ene vraag te beantwoorden:

Waarom krijg ik dit combi-pak niet verkocht?


Alvast dank!
 
Laatst bewerkt:
Met kleding willen veel mensen toch graag nieuw. Zodra je de prijskaartjes eraf knipt is het al in waarde gehalveerd ofzo.

Daarnaast moet er maar net een dame zijn met jouw afmetingen die een pak zoekt op MF t moment dat jij het aanbiedt.
Ik zou hem ook effe op marktplaats zetten als ik jou was. (Er zijn nog steeds motorrijders die niet op dit forum zitten).
Dan denk ik dat er vanzelf iemand toehapt.

Advertentie actief houden en rustig afwachten, tenzij je het laatste centje accuut nodig hebt om een huisuitzetting te voorkomen.
Sommige dingen verkoop je op de dag van aanbieden voor de vraagprijs, sommige dingen duren langer. Laat je niet gek maken.
 
Ja, helaas is het wel zo, combinatie dat de nieuwe versie van dit pak tegenwoordig voor 800-850 in de winkel ligt. Samen met het feit dat het:
- 2e hands is
- niet een veel voorkomende maat is (meeste vrouwen zijn nou eenmaal korter dan 1.80, zelfs in NL :P )
- Niet een neutrale kleur is
- 1delig pak is, waar niet iedereen op aan het wachten is ivm het moeilijkere aandoen etc.

Dus sowieso is je afzetmarkt aanzienlijk kleiner dan gemiddeld, en je zit inderdaad wel redelijk hoog kwa prijs, iemand zal al snel denken "oh, voor 110ish euro meer heb je een spliksplinternieuwe"
maar alsnog veel geluk met de verkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan