Laser Duo-tech DB killers (2x)

Status
Niet open voor verdere reacties.
18 jul 2011
179
0
Gezocht: twee DB killers voor Laser Duo-tech dempers. Bij voorkeur de sports insert (zie illustratie). Binnendiameter van de demper pijp is 49mm.

Heb er twee stuks nodig voor m'n V-twin. Staat een ritje naar Duitsland op het programma namelijk.

Martijn

5027.jpg20190228_134930_resized.jpg20190228_135121_resized.jpg20190228_140144_resized.jpg004 - kopie.JPG
 
Als je ze nog zoekt, ik denk dat ik nog een complete set ergens heb liggen. Dus de sport en de legal. Moet van het weekend even kijken.

Even een side note, volgens mij maken de sport inserts het geluid enkel harder, die overbruggen namelijk de laatste kamer binnen in de demper.
 
Als je ze nog zoekt, ik denk dat ik nog een complete set ergens heb liggen. Dus de sport en de legal. Moet van het weekend even kijken.

Even een side note, volgens mij maken de sport inserts het geluid enkel harder, die overbruggen namelijk de laatste kamer binnen in de demper.

mmm, ja..luider maken is niet echt de bedoeling nee. Misschien toch de 'street legal' gebogen er in doen. Laat maar weten wat je er voor wilt hebben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan