langere kabels gezocht

Ukebane

Rookie
26 dec 2010
5
0
/Edit: Mijn vader was vergeten dat ik nog ingelogd was op zijn laptop ;)

Hallo wie kan mij helpen,
Ik ben een BMW r100rs aan het ombouwen naar een scrambler. Ik heb mij deze week een superbike stuur gehaald en ik had wel het vermoeden dat verschillende bedieningskabels te kort zouden zijn , wat ook het geval is maar dacht dat ik die er wel bij kon kopen waar ik het stuur haalde . Dit bleek volgens de verkoper nog niet zo eenvoudig te zijn. Kan iemand mij helpen aan een adres waar ik deze verlengde kabels zou kunnen bestellen. (gaskabel duw en trek, choke-kabel koppelingskabel)

M.vr.gr.

Leon
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste, maak een verbouwtopic. We houden hier van veel voortgang en plaatjes. In dat topic meld je wat je van plan bent en wat je wil. Dan komen de tips en adviezen vanzelf.

Verder.
Je zoekt onderdelen op realoem.com.
De partnummers die je daar vind plak je in het zoekvenster van de hobbyist
Daar kun je ze direct bestellen.
BMW is vrij goed in de onderdelenvoorziening. Met de partnummers kun je ook je lokale BMW dealer binnenstappen, zij kunnen ook voor je bestellen.

Een RT heeft een hoog, breed stuur, misschien is er nog een tussenhoogte.

Je hebt in ieder geval geen gas duwkabel. Je hebt twee gaskabels, maar volgens mij heb je een enkele kabel met een splitter onder de tank.
De choke wordt vaak vervangen door twee fietsspaken op de carburateurs, dan heb je dus geen kabels nodig.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan