Landmarkrally Noord-Holland 2019

Misschien is een beetje uitleg handig :+

Ik zou met Mar_ samen naar die landmark gaan, maar ik was gister zo dichtbij dat ik het niet kon laten.
Als ik wel had gewacht, had ik dus 6 punten kunnen scoren, maar nu dus maar 3.
zo iets?

Nee, zo werkt het niet.
Lees de openingspost maar eens :)
 
Je krijgt normaal gesproken 1 punt per gepost Landmark. Omdat ik het organiseer mag ik aan sommige Landmarks méér punten toekennen.
Er is één bonuspunt voor diegene die het laatst overgebleven Landmark van een maand het eerst post.
Het Paaslandmark was een spontane aktie van mij en daar zit géén bonuspunt aan vast. Je krijgt er sowieso drie punten voor

Hoop dat dit duidelijk is
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
In het verleden heb ik wel eens een groepsfoto gedaan, met punten voor het aantal deelnemers, maar omdat dit voor sommige mensen een privacy-ding is doe ik dat niet meer.
Er kwam tóch al weinig respons op
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
Ik heb tot nu toe 'al' 2 van de ingezonden lm's gevonden (los van de mijne, uiteraard :P) en één daarvan kan ik op SV niet vinden dus dat is even ter plaatse kijken waar 'ie precies zit. :)
 
Ik heb tot nu toe 'al' 2 van de ingezonden lm's gevonden (los van de mijne, uiteraard :P) en één daarvan kan ik op SV niet vinden dus dat is even ter plaatse kijken waar 'ie precies zit. :)

Ik denk dat ik weet welke je daar bedoelt :+ ik moet daar ook even ter plaatse kijken waar ie precies zit
 
PS Cor, even voor de duidelijkheid in de spelregels: de regel van het bonuspunt voor het “eerst geposte laatst gevonden landmark” gaat deze maand niet op toch? Omdat het de eigen inzendingen ronde is?
 
Op zich zou ik natuurlijk best een bonuspunt kunnen toekennen, ik heb deze maand alle aangeleverde Landmarks geplaatst. Hoe denken jullie er over?
Reacties vóór het einde van de maand
 
Op zich zou ik natuurlijk best een bonuspunt kunnen toekennen, ik heb deze maand alle aangeleverde Landmarks geplaatst. Hoe denken jullie er over?
Reacties vóór het einde van de maand

Ik denk dat je dat alleen op de onderstaande manier kan doen, anders niet.
Voor het LM dat als laatste is gevonden in deze maand serie, krijgt de inzender een bonuspunt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan