Landmarkrally 2019, de uitdaging

Oei, was ik toch even wat puntjes van @juru vergeten te verwerken! Bovenstaande is weer bijgewerkt. Nu blijkt @juru ook meteen de topscoorder. *O*
Vanaf nu krijg je pas een like van me zodra ik je puntjes verwerkt heb. Niet omdat ik 't daarvoor niet leuk vind maar zodat ik geen puntjes kan vergeten te tellen. 8)7
 
kart6
xLtYjl9.jpg


ijs4
RI5xubv.jpg


cross2
2dmGGQK.jpg
 
Je wilt maar 1 punt voor een bonusobject? Is goed hoor. })
2 punten staan genoteerd, als je maat zich inderdaad aanmeldt dan maken we er 4 van. ;)
 
Lekker bezig,

Maar komen er nog hints voor de bonus objecten?
Ik heb er nu 2 gevonden, ohja en cross 3 zeg...

Schijnt lastiger te zijn dan ik dacht
 
Ik heb de afgelopen weken ook wat landmarks opgeveegd, en zal eens een gooi naar de leiding in het klassement doen.
Voor mijn paasmotorweekend zal ik per dag een eigen post maken, anders worden het wel hele lange posts.

Zondag 14 april ben ik op de terugweg van mijn EHBO-herhaling ("EHBO is mijn lust en mijn leven" :+) even langs Kart 3 gereden:
Kart 3:
Kart 3.jpg


En afgelopen donderdag kwam ik "toevallig" langs Kart 5:

Kart 5.JPG


EDIT: Als de motorrijder rechts in beeld zichzelf herkent, meld je dan even, dan kan ik nog een extra punt scoren :-)
 
Laatst bewerkt:
Paaszaterdag:


Cross 6
Hier had een crossbaan moeten staan, maar omdat ik wat later onderweg was, heb ik op het laatste moment mijn route aangepast, en ben ik deze vergeten in de TomTom te zetten 8)7

Nu moet ik dus alsnog een weekendje Eifel plannen, omdat ik anders waarschijnlijk niet meer in de buurt van Cross 6 kom. 😎

Bonus ZO
Bonus ZO.JPG


Atletiek 6
Atletiek 6.JPG


Kart 1
Kart 1.JPG
 
Nog ff en je hebt bingo. :+
Je staat iig nu ruim bovenaan met 27 punten. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan