Landmarkrally 2019, de introductie

Toch nog eens een poging gedaan om de laatste onbekende, Bonus ZO, op te zoeken. Eindelijk een plaatje op Google gevonden waarop een gebouw te zien was dat ook op de bonus-foto te zien was.

Dus nu alle 40 plaatjes/landmarken een plek in Nederland gegeven *O*

Ha Jaap.

Ik zie dat je uit Capelle ad ijssel komt...
mocht je zin hebben om een keer met zn 2en een paar lokaties te bezoeken, dan hoor ik het graag,
Er zit er iedergeval al 1 bij je in de buurt

Gr
 
Zijn er mensen die vandaag zin hebben om wat punten te scoren in het zuiden van het land?
Mijn plan is om de tocht ergens in de buur van kart 6
 
Oh dat zou ik op zich wel willen, maar ik heb m'n knie geblesseerd van de week dus denk niet dat ik opgevouwen op de motor kan... '(
 
Ik ben aardig gaar dus sla morgen even over. De aankomende weekenden ben ik wel van de partij, dus als iemand gaat dan haak ik graag aan!
 
Is er nou nog niemand in de buurt van atletiek3 geweest? Da's de enige waarvan we nog geen bewijs van bestaan in 2019 hebben gezien. :P
 
Gisteren zelf even een aantal objecten bezocht, lekker achter @Hjerteknuser aan gereden want tja, ik weet natuurlijk niet waar die landmarks allemaal zijn. O-)

Morgen weer een nieuwe maand, dus tijd voor een tussenstand. :)
1397724


Ben benieuwd of @Bassjunky, @Bikcor, @Okami_Xci, @walvis22 en @Wickedme de komende maand opeens dik gaan scoren. We zijn nog niet eens op de helft dus er kan nog van alles gebeuren natuurlijk. ;)
 
Ben benieuwd of @Bassjunky, @Bikcor, @Okami_Xci, @walvis22 en @Wickedme de komende maand opeens dik gaan scoren. We zijn nog niet eens op de helft dus er kan nog van alles gebeuren natuurlijk. ;)

Ik niet, keel operatie viel behoorlijk tegen dus erg weinig energie over.... (dus alleen het noodzakelijke vervoer en minimale hoeveelheid plezier ritjes)
Daarnaast bij veel landmarks nog geen idee waar ik moet zoeken, heb er maar een paar....
Wellicht dat ik die nog wel eens een keer zal rijden maar zeker weten doe ik niet....
 
Vannacht dus de LMR Cross 1 op weg naar de petfles proberen op de foto te zetten....
Niet echt gelukt, kon de lokatie niet vinden in het echt, ondanks navigatie naar het ongeveer locatie...
3x heen en weer op de weg ge-reden maar zo tussen 2.30 en 3.30 is het daar donker!

Even om zeker te weten dat ik 'm goed heb:

*Locatie in PB naar Highking*
 
Vannacht dus de LMR Cross 1 op weg naar de petfles proberen op de foto te zetten....
Niet echt gelukt, kon de lokatie niet vinden in het echt, ondanks navigatie naar het ongeveer locatie...
3x heen en weer op de weg ge-reden maar zo tussen 2.30 en 3.30 is het daar donker!

Even om zeker te weten dat ik 'm goed heb:

*Locatie in PB naar Highking*

Die reed ik bij daglicht al straal voorbij :$ (en zó moeilijk is hij bij daglicht nu ook niet te zien...) TomTom gaf bij invoer van het adres op de site, een locatie paarhonderd meter verderop. Met Google Maps uiteindelijk wel gevonden.

Ik reed in Noordelijke richting op de weg, en kwam er dus voorbij uit. Hij is ook duidelijk herkenbaar vanuit de lucht op Google Maps.
 
Die reed ik bij daglicht al straal voorbij :$ (en zó moeilijk is hij bij daglicht nu ook niet te zien...) TomTom gaf bij invoer van het adres op de site, een locatie paarhonderd meter verderop. Met Google Maps uiteindelijk wel gevonden.

Ik reed in Noordelijke richting op de weg, en kwam er dus voorbij uit. Hij is ook duidelijk herkenbaar vanuit de lucht op Google Maps.

Hahaha, mjah het probleem voor mij was meer dat als je in het echte donker daar rijd.... als je al 1 meter links/rechts van je kan zien je veel ziet...
heb dus alles bij het licht van m'n koplamp (en op de grond gerichte mistlampen) moeten doen...
Ja dat waait wel iets uit naar links/rechts... maar ik bleef bij voorkeur toch wel 50Km/u rijden just in case er ander verkeer achterop zou komen.
En dan kan je dus net niet lekker genoeg naar links/rechts kijken om de juiste inham te zien. (plus eerlijk gezegd was de LMR een bonus voor de Petfles die ik zeker wist te vinden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan