Landmarkrally 2019, de introductie

Dat had ik vorig jaar met de Noord-Hollandse landmarkrally. Een landmark zat op ongeveer 53 seconden rijden vanaf waar we oefenen met de band... maar toen gebeurde er een en ander waardoor ik die kant een paar maanden niet met de motor op ben geweest en had ik geen puntje. :P
 
Hmm... voor het rijden heb ik nog niet echt tijd/mogelijkheid gehad :+ Yeey omstandigheden...

Voor het zoeken heb ik dankzij die omstandigheden helaas nog niet echt energie gehad :$

Maar nu ik dankzij die omstandigheden wederom "verplicht" thuis zit en er niet op uit kan/mag.... heb ik in ieder geval de tijd om te zoeken :)
vd week maar eens zoeken en lijstje maken.... en dan een route plannen om dit keer wel wat meer puntjes te gaan scoren...

Maar nu eerst, tijd voor medicijntjes en weer een dutje.
 
Als er trouwens iemand is die van plan is Atletiek4 te gaan fotograferen, ik rijd daar elke (werk)dag zo goed als langs.
Dus laat het dan hier even weten en misschien kunnen we een dubbel puntje scoren :Y
 
Als er trouwens iemand is die van plan is Atletiek4 te gaan fotograferen, ik rijd daar elke (werk)dag zo goed als langs.
Dus laat het dan hier even weten en misschien kunnen we een dubbel puntje scoren :Y

Hey dat komt misschien wel mooi uit.
Locatie p*p*******t toch?!

En om welke tijden zou het gaan dat he er langs hobbelt,
 
Hey dat komt misschien wel mooi uit.
Locatie p*p*******t toch?!

En om welke tijden zou het gaan dat he er langs hobbelt,
:Y
Varieërt heel de week een beetje, vanavond rond elf uur, morgen rond half 6, donderdag rond half 5 en vrijdag rond een uur of 2.
Wel elke ochtend tussen half 7 en 7 uur. *D
 
:Y
Varieërt heel de week een beetje, vanavond rond elf uur, morgen rond half 6, donderdag rond half 5 en vrijdag rond een uur of 2.
Wel elke ochtend tussen half 7 en 7 uur. *D

Dat wordt inderdaad een beetje lastig. Ik kan ivm werk niet echt een vaste tijd afspreken. Maar........ zojuist heb ik alle locaties gevonden.
Dit weekend, waarschijnlijk zondag ivm koningsdag op zaterdag ga ik een eerste rit maken van Dordrecht richting de kust en zal dan welgeteld 4 locaties aandoen.
Mochten er zijn die graag mee willen, hoe meer zielen hoe meer punt..... ik bedoel vreugde.

Tijdstip natuurlijk in overleg.
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Dat wordt inderdaad een beetje lastig. Ik kan ivm werk niet echt een vaste tijd afspreken. Maar........ zojuist heb ik alle locaties gevonden.
Dit weekend, waarschijnlijk zondag ivm koningsdag op zaterdag ga ik een eerste rit maken van Dordrecht richting de kust en zal dan welgeteld 4 locaties aandoen.
Mochten er zijn die graag mee willen, hoe meer zielen hoe meer punt..... ik bedoel vreugde.

Tijdstip natuurlijk in overleg.
Ik weet nog niet precies hoe mijn aankomende zondag er uit ziet maar ik woon in Dordrecht, dus laat maar weten als je richting Athletiek4 zou gaan, dan laat ik wel weten of ik er even heen kan rijden :t
 
Toch nog eens een poging gedaan om de laatste onbekende, Bonus ZO, op te zoeken. Eindelijk een plaatje op Google gevonden waarop een gebouw te zien was dat ook op de bonus-foto te zien was.

Dus nu alle 40 plaatjes/landmarken een plek in Nederland gegeven *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan