Landmarkrally 2019, de introductie

Ja, eerste pagina. Dat is hoe @Amauta het voor elkaar kreeg om de laatste serie al te hebben voordat ik ze gepost had. ;)
Leermomentje, gaan we een volgende keer dus niet meer doen. :P

Kaartje had ik opgeslagen met de bedoeling om het te op het laatst te gebruiken.
Dus met het zoeken van de 6 series mezelf "gedwongen" om hem niet als spiekbriefje te gebruiken.
Toen ik nog 2 bonus objecten moest, dacht ik laat het kaartje er nu maar eens bij pakken.......

Mmm, kaartje niet gebruikt dus:+
 
Oh chips! Vergeten! |(
Ik zal m'n best doen ze vandaag te plaatsen. Excuus!
 
Hints toegevoegd! Van sommigen was 't nog best lastig een hint te verzinnen waarbij je niet meteen zegt: het is die! ;)

Overigens: ik ben niet van plan om hints voor de bonusobjecten te plaatsen. Volgens mij zijn ze ook best wel te doen. Onderling overleggen, al dan niet in het topic, houd ik uiteraard niet tegen. ;)
 
Best te doen zegt ie......phh, wordt er kinds van man....
Wie wil een ruilactie doen, heb alle plaatjes al, behalve de bonusplaatjes :) :)
( eerst nog maar eens plm. 20 uur in steken denk ik......)
 
Best te doen zegt ie......phh, wordt er kinds van man....
Wie wil een ruilactie doen, heb alle plaatjes al, behalve de bonusplaatjes :) :)
( eerst nog maar eens plm. 20 uur in steken denk ik......)
Misschien uitnodigen om samen te rijden met iemand die het wel weet.
 
Valt mee hoor Jaap. Zo te zien is dit een weg waar je gewoon kan en mag komen met de motor. Of je vervolgens het paadje links inslaat en echt naast de speeltuin gaat staan mag je van mij zelf weten. Als je niet verder wilt gaan dan dit weggetje dan krijg je van mij gewoon je bonuspunt. ;)

Bekijk bijlage 1361476
Dat paadje loopt langs de speeltuin. Als je het uitzicht van mijn foto hebt gevonden en je draait je om, dan zie je het paadje ook:
Bekijk bijlage 1361477
Je kan er gewoon komen zonder verkeersregels te overtreden(heb geen borden gezien igg:+ )

buitenspln.jpg



Deze is buiten mededinging, moet natuurlijk met wat meer man zijn voor de punten haha
 
Dank voor de bevestiging! Ik zal je puntjes evengoed noteren. Als je met 26 anderen een nieuwe foto plaatst dan vul ik je puntjes voor deze lm gewoon opnieuw in. :)
 
En met die 4 stuks bonus glijbanen blijf ik wss steeeds met de verkeerde zoektermen zoeken...

Vandaag mooi weer en heb plm 300 km gereden.
Nu heb ik voor jullie ook een raadsel
Welke landmark heb ik vandaag gescoord??
(tja google beelden van ruim 8 jaar oud :) )
....... bewerkt.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan