Landmarkrally 2019, de introductie

Dan weet ik het nu ook, ervan uitgaande dat 'ie klopt. ;)
Maar gezien de berichten vind ik het niet vreemd dat er een geluidswal omheen is geplaatst (althans, daar lijkt het op de foto op :?)

Nu even een weekje weg, volgende week eens kijken of ik het kan verifiëren. :)
 
Dan weet ik het nu ook, ervan uitgaande dat 'ie klopt. ;)
Maar gezien de berichten vind ik het niet vreemd dat er een geluidswal omheen is geplaatst (althans, daar lijkt het op de foto op :?)

Nu even een weekje weg, volgende week eens kijken of ik het kan verifiëren. :)
Veel plezier!

Ik heb alleen Glijbaan ZO nog te vinden... 🔍
 
Ja hoor, maar niet met dit spel. _O-
The Riding Game kun je overal doen, als je maar een motor hebt. ;)

Veel plezier daar!
 
Ik lees net in de Promotor dat er volgend weekend een motor-evenement is in ijs2. Misschien een leuke tip. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat was ik niet van plan (voor dubbele punten mag je wel iets meer doen toch?) maar als veel mensen er moeite mee hebben dan verzin ik nog wel ff wat. :)
 
Tuurlijk wel, nu hoef ik in de provincie erboven niet meer te zoeken :)
Misschien helpt dit.

1379378
 
Nu even een weekje weg, volgende week eens kijken of ik het kan verifiëren. :)
Zojuist cross4 eens vergeleken met de foto's van @juru en @Amauta. Vooral op de foto van @juru zie je overduidelijk 2 bomen staan die er op de SV beelden ook al stonden. Schors komt 8,5 jaar nadat Google er met z'n autootje langs is gereden nog steeds overeen. Goed dus! :t

Alle puntjes weer bijgewerkt.

De eerste tussenstand ziet er zo uit:
1380475
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Gevonden, ik had z'n puntje voor cross4 per ongeluk bij schiet4 gezet. Dus de score klopte wel. :)
 
Helaas nog geen kans gezien om een leuk ritje te maken en ergens langs te komen.

Moet volgende week wel goed komen, van Bergen op Zoom naar Lage Vuursche, nog door naar Lelystad en weer terug naar huis... Zal er vast wel een paar in kunnen plannen onderweg...
 
Ik wacht ook nog even op de mogelijkheid een ritje te combineren met wat landmarks. Er zit er eentje sowieso op mijn dagelijkse woon-werk route, dus daar denk ik heel de tijd van: "ow die komt nog wel.."

Zal je zien dat ik 'm uiteindelijk nog vergeet 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan