Lamineercode kentekenplaat

Retrocruiser

MF'er
29 feb 2016
47
0
Neerijnen
Bij mijn motor is de lamineercode op de kentekenplaat doorgeboord. Zit precies een schroef doorheen. Denk dat er drie cijfers onleesbaar zijn van de 10

Nu zou ik dis een plaat met dikke letters willen maar wil niet een 1 op de plaat krijgen.iemand die weet hoe dit gaat?

Is het echt een probleem?
 
niet meer ,meenemen naar de platenboer en dan laten maken wat je wil
 
Volgens mij wel een probleem. De platenboer mag alleen zonder geneuzel een verversingsplaat (of desgewenst een luxe plaat)afgeven als de lamineercode intact en leesbaar is. In het andere geval komt er helaas een 1 bij op de plaat.
Mijn ervaring is wel dat de ene platenboer er soms wat coulanter mee omgaat dan de andere. Ook zij worden gecontroleerd op deugdelijke verwerking van het proces. Even rondbellen kan dus geen kwaad.
Ik laat dagelijks platen maken, dus maak dit ook regelmatig mee....
 
Bij mijn motor is de lamineercode op de kentekenplaat doorgeboord. Zit precies een schroef doorheen. Denk dat er drie cijfers onleesbaar zijn van de 10

Nu zou ik dis een plaat met dikke letters willen maar wil niet een 1 op de plaat krijgen.iemand die weet hoe dit gaat?

Is het echt een probleem?

Yep vergeet het maar,als je een andere plaat wil krijg je de 1 erbij.Als ze tenminste werken volgens de regels.
 
toevallig afgelopen week een andere koets opgehaald , ik zeg schroef de platen ff vast want ik heb een hekel aan extra cijfers op m n plaat , de verkoper zei me dat dat veranderd was en niet meer nodig was, ik heb ze wel laten schroeven :t
 
cijfertje er bij is inmiddels anders dan jaren terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan