Ladies cup Ducati Club Race 2016

duc1098

Die hard MF'er
2 sep 2008
580
6
Bavel
full



De Ladies Cup 2015 tijdens de Ducati Club Races was een groot succes.
Voor 2016 willen we dit succes herhalen met nog meer deelneemsters.
Het zou helpen als alle merken motoren mogen deelnemen. Wat vind jij?

De Ladies Cup 2016: vind je dat alle merken motoren zijn toegestaan tijdens de Ladies Cup Ducati Club Race 2016 ?
VUL DE POLL IN OP Home - Ducati Club Nederland
 
Laatst bewerkt:
ik heb de poll ingevuld. Zou mooi zijn dat dan alle dames deelnemers op verschillende merk motoren mogen meedoen..
 
Dank je voor het invullen.
Het was een succes afgelopen jaar en we zijn aan het kijken om dit verder uit te werken. Een vol startveld (44 dames) zou natuurlijk fantastisch zijn.
 
Dank je voor het invullen.
Het was een succes afgelopen jaar en we zijn aan het kijken om dit verder uit te werken. Een vol startveld (44 dames) zou natuurlijk fantastisch zijn.
44 dames zal wel heel moeilijk worden, ongeacht het motormerk...

Verbaas me, en ga ervoor! ;)
 
Houden jullie ons op de hoogte wanneer het bekend word of alle dames met verschillende merkrijders mogen meedoen of alleen de ducati rijders? :)
 
Houden jullie ons op de hoogte wanneer het bekend word of alle dames met verschillende merkrijders mogen meedoen of alleen de ducati rijders? :)

De Ladies cup die tijdens de Ducati Club Race word verreden is opengesteld voor alle merken motoren.


full



Dear Ducati Club Racer


In deze nieuwsbrief vind je de laatste informatie over de Ducati Club Race.
Ook dit jaar vindt de Ducati Club Race plaats. Hij wordt verreden op 27, 28 en 29 mei 2016 op het TT-circuit van Assen.

Hoe ziet het programma eruit?
Vrijdag 27 mei vrije training
zaterdag de 28 mei kwalificeren en de 1e wedstrijden
zondag 29 mei wedstrijddag.
Uiteraard zijn alle dagen ‘type 2’ dagen zodat we niet persé fluisterstil hoeven zijn. Zoals je van ons gewend bent, zullen er naast wedstrijden, ook veel andere activiteiten worden georganiseerd.

De inschrijving voor de clubrace wordt geopend maandag 7 maart om 20.00 uur en kan via www.ducaticlubrace.nl.

Raceklassen
We hebben een indrukwekkend scala aan raceklassen op de planning staan. Klik hier voor de uitleg van de klassen. De volgende klassen staan op het programma:
Ducati open A, B en C
Desmo quattro
Due Valvole
Dutch Ducati Challenge
Twincup
Thunderbikes
Ladies cup (open voor alle merken)
Eurosingles
Euroclassics
NK Classics
TT1 en TT2 reunie
BoTT revival
Superbike revival
KTM RC360 cup
KTM 690 Duke cup

Race licentie
CRT en KNMV hebben onderling afgesproken om elkaars licenties te accepteren. Dat is goed nieuws voor ons allemaal. Een OW-cup licentie was al geldig tijdens de clubrace. Vanaf nu kan je ook met je KNMV-licentie deelnemen zonder een OW-daglicentie aan te hoeven schaffen. MON licentiehouders hebben nog wel de verplichting om een OW-daglicentie aan te schaffen.
Voor houders van een niet-nederlandse racelicentie geldt dat ze op hun eigen licentie kunnen deelnemen zonder aanschaf van een OW-daglicentie mits ze ook toestemming hebben van hun nationale wegracebond om te starten bij de Ducati Club Race.
In alle andere gevallen geldt dat je een OW-daglicentie moet aanschaffen. Dit kan als je in de afgelopen drie jaar minimaal één keer in het bezit bent geweest van een racelicentie, een daglicentie of een licentiecursus hebt afgerond.
Alle info over licenties vind je ook op onze website. Bij twijfel over je licentie, neem contact met ons op!

Kosten
De meeste wedstrijden bestaan uit 2 kwalificaties en één race. De kosten hiervan zijn EUR 195. Als je met dezelfde motor een extra race wil rijden (en het kan reglementair), dan kost dat EUR 95.
Voor een aantal klassen gelden afwijkende tarieven omdat standaard een extra (sprint)race is inbegrepen. De vrije training op vrijdag kost EUR 205.
Voor een totaaloverzicht van de kosten klik hier. Als je altijd op de paddock hebt gestaan, overweeg dan eens om een pitbox te nemen. Deze kost EUR 125 per dag.

Vragen?
In de komende weken actualiseren we de website met de 2016 informatie. Schroom niet om contact te zoeken als je vragen hebt. Ons email adres: wedstrijdsecretariaat@ducaticlub.nl.

Hartelijke groeten,
De Club Race Commissie
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik met BoTT revival mee ga doen als financieel lukt. Wel leuker met 2 pitters.
 
Nou opzich wel leuk! Ik ga echt niet hard maarja, gewoon tof om een keer te doen... even kijken hoe het financieel uit komt anders lijkt 't me wel gezellig :P
Jij ook?
 
Ik kijk nog even wat ik doe..
Nog even overleggen.. in maart de inschrijving.. duurt nog wel even :)
 
Laatst bewerkt:
OPENING INSCHRIJVING 37ste INTERNATIONALE DUCATI CLUB RACES.
Nog drie weken en dan is het zover. De inschrijving voor de 37ste Internationale Ducati Club Races Ducati Club Nederland gaat open, 7 maart 2016 om 20:00 uur. Omcirkel deze datum op je kalender opdat je het niet vergeet want Vol = Vol.
REGISTRATION FOR THE 37th INTERNATIONAL DUCATI RACING CLUB.
Just another three weeks and then the Registration for the 37th International Ducati Club Races opens. March 7, 2016 at 20:00. Circle this date on your calendar so you do not forget. Full = Full.
www.ducaticlubrace.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan