Laat je Aprilia Pegaso ff zien

full



Ik weet wel hoe je hem kleiner krijgt :9

Maar mooie fiets hoor. :p
Maar geen ambities om deze vol vermogen te berijden.
Ik heb mijne ook gewoon vol vermogen bevalt mij prima.
Alleen weet ik niet hoe het rijd met iemand achterop
Jij wel ???




Je mag het origineel ook wel ff mailen maak ik hem ff wat kleiner voor je :Y
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt dus echt een mission impossible, zelfs op de kleinste resolutie (1,7 megapixels) is ie dus gewoon 530kb.
En om als plaatje bij de tekst te voegen lukt me al helemaal niet, weet jij het wel?
Als attachment is ie 430kb te groot B|
Via hotmail lukt het ook niet
Heb ik net een paar mooie foto's gemaakt -O-
Hopelijk heb jij een oplossing :}
 
Maar om ff op je vraag terug te komen, volgens de wet moet ik nog 317 dagen met een geknepen motor rijden B|
Dus ik hou me daar maar gewoon aan, even door bijten nog |(
Ik heb al wel een heeeeele mooie TDM 900 gezien met supermooie Ixil uilaat erop!
En voor duo gebruik hoef je de pegaso absoluut niet te laten staan, volgens mijn passagier zit ie erg lekker en relaxt :Y
En hoe voeg je #%^&#!@ nou die foto toe :(
In de tekst dus, niet als attachment...
 
Oké heej bedankt ik kan dus met een gerust hart iemand mee nemen

Maar ff antwoord op je vraag er staat een heel stuk van op het forum maar voor je plaatje in voegt ff voor de tekst [img*] en dan achter de tekst [/img*]
Dan krijg je hem direct in beeld maar let op de * moet er niet tussen die heb ik er nu tussen voor de uitleg maar die moet jij er niet tussen gebruiken


Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding! hier staat de hele uitleg voor je

Maar hoe je plaatjes kleiner krijgt kan ik je zo niet vertellen maar ik heb ook een ander e-mail adres
 
dat model heb ik precies een jaar gereden met heeeel veel plezier moet ik zeggen
hij was dan ook een beetje verbouwd..
17' ich wielen voor en achter (supermotard dus..!!!!!)
320mm schijf voor
open uitlaten wat een geluid kwam daar uit!!!!
vd Kuinder in Hilversum?
 
Zo, ff kijken of het nu wel gelukt is!
ik heb dus de foto 2x 50% verkleint via Windows Paint.
Alleen vin ik dat ie met een duo wel veel in zn veren (vooral achter) zakt, en dat je daardoor ook niet lekker strak door de bocht gaat.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/230160/fd64233364e6ac2aee7c289fd7d95de6 (mijn motor2.JPG)​
 
En hier nog eentje van de achterkant...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/230164/5ba826735ad45512d4ef8fb4072153de (mijn motor2.JPG)​
 
full

full


k vind hem in het grijs ook helemaal niet raar

(nauw heb ik helemaal geen ervaring met iemand achterop maar k ken het gerust een x probeeren met iemand achter op ik ken de motor wel door en door wat raad jij mij aan ) doen :Y of niet doen :N
 
Ja mooi fietsie he *D
En ik zou het zeker een keer proberen, zolang diegene niet 120 kg of 2.20m is... :P
je zit er 10x lekkerder op dan een sportmotor!
 
224468-1-2-2.jpg


hier is er alvast een plaatje er komt zo spoedig mogelijk meer maar nu eerst verder met de :] vakantie *O* *O* *O*


trouwens iedereen die dit leest fijne :] vakantie toegewenst *O*
 
Mooie bike hoor, leuk kleurtje ook!
Heb je al met een duo gereden? en beviel het?
Ik ga binnenkort ook met de motor op 'vakantie', met een maat samen in 5 dagen Nederland door crossen, heb er echt al zin an!
Jij ook een fijne vakantie toegewenst :)
 
Ja idd mooie kleurstelling He.
Die van jou vind ik ook mooie kleurstelling hoor. :Y
Ik heb idd al ff met duo gereden. En dat viel me echt niet tegen. De duo voelde zich ook lekker veilig achterop(das natuurlijk ook heel belangrijk). Ik had ook ff het koffertje :9 er op gezet dan had de duo geen gevoel dat ze er achter af zou vallen :z . En ondanks de dikke bui die we op de kop kregen was het een fijne dag toeren geweest met zijn 2en
:W
 
ooo mooi zo dat het goed bevallen is!
Ik ben vandaag ook nog ff met mn vader weggeweest, ff naar Zoetermeer, Hans van Wijk en Safe.
Mooi spul bij Safe, vooral de KTM 950 Adventure, das een supermooie bike :9~
Dat wordt waarschijnlijk de opvolger van de Pegaso.
Op www.ktm.at staat ie ook, dan wel de S versie!
By the way, je ziet wel heel weinig Pegaso's rijden he...of ligt dat aan mij :?
 
Ja klopt
Ik moet eerlijk zeggen ik ben nog nooit een pegaso tegengekomen. :?
Maar dat houdt wel in dat de pegaso toch wel een beetje speciale motor is toch? :Y

En nu moet ik zeggen dat die KTM echt brut is mooi ding joh. Ik zelf zou hierna wel de aprilia caponord willen die vind ik ook echt mooi :9~
Plaatje
foto_mod_pg_485_1095434810.jpg
 
Jaaa die is ook echt mooi! alleen pas ik er niet helemaal lekker op, ben bijna 2 meter lang en die lengte zit vooral in mn benen en dat wil niet lekker passen B|
Ik moet nog ff mn 25 Kw tijd uitzitten, nog 10 maanden, en dan knallen! *O*
 
Ik vind die nieuwe Pegaso Strada 660 cc 1 cilinder toch mooier eruit zien dan de oude.
Ik weet alleen niet of het wel wat is. Ik vind het meer speelgoed "voor erbij"dan een ëchte motor"zoals een thundercat ofzo.
Of heb ik het bij het verkeerde eind? :?
 
Ik vind die nieuwe Pegaso Strada 660 cc 1 cilinder toch mooier eruit zien dan de oude.
Ik weet alleen niet of het wel wat is. Ik vind het meer speelgoed "voor erbij"dan een ëchte motor"zoals een thundercat ofzo.
Of heb ik het bij het verkeerde eind? :?
Ik vind een Thundercat meer iets voor erbij. :? :+
 
Ik vind die nieuwe Pegaso Strada 660 cc 1 cilinder toch mooier eruit zien dan de oude.
Ik weet alleen niet of het wel wat is. Ik vind het meer speelgoed "voor erbij"dan een ëchte motor"zoals een thundercat ofzo.
Of heb ik het bij het verkeerde eind? :?

nou ik heb hm al gezien en ik vin het 10x niks, ik pas er ook voor geen meter (om precies te zijn 1.98m) op, maar als je niet langer ben dan 1.85 is het wel een leuk ding maar anders ken je hm beter laten staan.
enne, tis gewoon nogsteeds een 650 hoor, yamaha heeft die 660 :Y
maar de 'ouwe' pegaso is iedergeval een fantastisch leuke motor, zowel touren als raggen en woon-werk...het is allemaal heel goed te doen! *O*
 
Je hebt gelijk wat de naam betreft, ik verwarde het met de cilinderinhoud (659 cm3) is dezelfde motor als XT 660 maar dan 2 pk meer volgens de info die ik gelezen heb.
Anyway ik vind deze
pegaso4_800.jpg
wel mooi, vooral in die kleuren. En ik ben 1,83 m :P

Maat betreffende dat 'voor erbij'
Hij lijkt me leuk om mee te spelen en het vrouwtje achterop (moet kunnen met dat zadel) maar om elke dag mee naar het werk te rijden (= veel km per jaar dan) over de snelweg lijk hij mij minder geschikt voor? Als ik zo al de verhalen over 1 cilinders goed heb begrepen is dat minder gunstig kwa slijtage en power op de highway.
Maar jullie hebben daar wel meer ervaring mee dan ik :Y
 
Laatst bewerkt:
wat betreft die nieuwe pegaso strada, daar kan ik niks over zeggen.
Maar op mijn pegaso (model 2000) is het prima uit te houden, zowel alleen als met een duo.
En zo'n 1 pitter is heel relaxt op de snelweg, alleen trilt het wat meer als een super-naai-machine CBR 600 of R6, een kruissnelheid van 130 is zonder meer goed te doen!
en qua acceleratie zijn ze ook nog vlot ook, de meeste all-roads hebben meer koppel dan de doorsnee supersport 600.
En om maar niet te beginnen over de handelbaarheid, das gewoon super! :Y
Ik kan je zonder meer een proefrit aanbevelen, ik denk dat zo'n Yamaha XT660X je helemaal verstelt zal doen laten staan! :]
 
wel een gunstiger benzineverbruik denk ik i.v.m. een ss 600 omdat het aantal pk minder is. Maar ja A) gebruik je die pk's altijd en B) de gpz 400 waarop ik les voelt ook bijzonder vlot moet ik zeggen, en die heeft ook iets van 50 pk (maar ja ik ben nooit verder gekomen dan 70 cc als bestuurder :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan