Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Netjes JohanEdit: het is al gefixt, met een scherp schroevendraaiertje de ring er uit gepield.
[afbeelding]
Vorige week heb ik een pegaso trail gekocht; nu merkte ik tijdens een ritje afgelopen zaterdag dat de achterrem niet op druk blijft en dat de remcilinder lek is.
1. kan ik deze reviseren of is het verstandiger deze te vervangen?
2. welk type remcilinder is dit?
Nog de foto's die ik voor de verkoop had gemaakt. Misschien dat het nog iemand kan enthousiasmeren om er een te kopen. Hij is inmiddels ingeruild voor sneller spul maar soms mis ik hem nog
Gefeliciteerd, vele fijne km's toegewenst!Deze knappe Italiaanse is sinds een week van mij
[afbeelding]
Zitten zeker geslaagde foto's tissen.Nog de foto's die ik voor de verkoop had gemaakt. Misschien dat het nog iemand kan enthousiasmeren om er een te kopen. Hij is inmiddels ingeruild voor sneller spul maar soms mis ik hem nog
Gelukkig man, das mooi.Niet meer nodig... Probleem was ineens over.
Goed, het sputteren is dus veel erger geworden bij koude motor.
1250 km geleden de klepspeling gecontroleerd, olie en filter vervangen, bougie vervangen voor iridium en het luchtfilter vervangen.
Nu sputtert de motor dus bij koude motor en heeft hij zelfs de neiging af te slaan.
Zodra hij warm is, is er niks aan de hand en kun je probleemloos en zonder sputter de tank leeg rijden.
Deze waardes kreeg ik via mijn topic in 'techniek, vragen en antwoorden'.
Inlaatluchttemperatuursensor 2,21-2,69 ohm @ 20°C (2,18 ohm)
Koelvloeistoftemperatuursensor 2,21-2,69 Kilo ohm @ 20°C (2,62 ohm)
Inlaatluchtdruksensor 3,4-3,8VDC (contact aan, motor uit) (3,61 V)
Mijn gemeten waardes staan erachter tussen haakjes en zien er niet vreemd uit.
Weet iemand waar ik het probleem moet zoeken?
Nope, geen kaas van gegeten.
Ik zou zeggen; lekker binnen zetten, mooi warm(?).
En dat van die Brembo, das misschien wel een goed idee.
Mijn achterrem heeft wederom de geest gegeven :-(
Heb je toevallig een link voor mij, voor type prijs & winkel?
Goed, het sputteren is dus veel erger geworden bij koude motor.
1250 km geleden de klepspeling gecontroleerd, olie en filter vervangen, bougie vervangen voor iridium en het luchtfilter vervangen.
Nu sputtert de motor dus bij koude motor en heeft hij zelfs de neiging af te slaan.
Zodra hij warm is, is er niks aan de hand en kun je probleemloos en zonder sputter de tank leeg rijden.
Deze waardes kreeg ik via mijn topic in 'techniek, vragen en antwoorden'.
Inlaatluchttemperatuursensor 2,21-2,69 ohm @ 20°C (2,18 ohm)
Koelvloeistoftemperatuursensor 2,21-2,69 Kilo ohm @ 20°C (2,62 ohm)
Inlaatluchtdruksensor 3,4-3,8VDC (contact aan, motor uit) (3,61 V)
Mijn gemeten waardes staan erachter tussen haakjes en zien er niet vreemd uit.
Weet iemand waar ik het probleem moet zoeken?
Waarschijnlijk een domme vraag maar heb je bij het vervangen van de bougie de elektrode afstand goed gezet? En is hij de goede warmtregraad?
Al klaar met koppakking en kleppen?Mijn koppakking heeft het van de week begeven dus die wil ik van de week ff vervangen en dan gelijk de kleppen stellen.
Maar waar halen jullie de shims voor de kleppen vandaan? Kan ze nergens op internet vinden.
Zeker heel mooi en waarom er dan sneller spul moet komen voor op de openbare weg snap ik dan nooit zo goed.Wat een heerlijke motor is dat om te zien. Alles klopt er gewoon aan.
Niemand? Dan ga ik alles maar eens losmaken en kijken of ik war ledjes in het dashboard kan pielen.Koplamp vervangen, betekend dat ook allebei de zijkappen eraf of kan dat makkelijker.