Laat je Aprilia Pegaso ff zien

1 mrt 2016
14
0
Hallo Aprilia Pegaso bestuurders,

Ik heb ooit een Aprilia Pegaso in mijn bezit gehad. Destijds heb ik daarvoor achterremblokken besteld van Brembo en een nieuw oliefilter maar nooit geinstalleerd. Nu wil ik daar graag vanaf, maar vind het jammer als ik ze weg moet gooien. Degene die zich als eerst meldt, mag ze gratis komen ophalen of ik kan ze verzenden als je zelf de verzendkosten betaald.

Het is dus voor het model: Pegaso 650 Strada, Trail, Factory, 2005-2009 (Type STRA,TRAI,FEIT)
Het betreft:
- Brembo Carbon Ceramic (07BB1935)
- HIFLOFILTRO Pemium Oil Filter HF145

Graag een PM bij interesse.

Niet meer van toepassing

Laatst bewerkt:
Beste Pegaso-ers, iemand hier ervaring met het afbladderen van de verf? Bij mijn Pegaso '99 begon het vorig jaar bij de benzine tank, inmiddels is mijn achterste velg grotendeels kaal. Die zal ik dus moeten gaan behandelen. Niet fijn, want spaken eruit enzo lijkt me.
Iemand hier ervaring mee / tips??

Gekke Gerritje

Die hard MF'er
27 okt 2006
410
0
54
West-terschelling
Ok, Heb dus Pegaso van 2002.
Kuip moest er helemaal om bij het toerenteller lampje te komen maar ik moet iets geraakt of losgetrokken hebben want ze start niet meer, het kreng. Rode knop staat goed en bij omzetten hoor je ook duidelijk van alles inschakelen. Wordt gek!

Gekke Gerritje

Die hard MF'er
27 okt 2006
410
0
54
West-terschelling
Euh, geen idee. Heb er niet zo'n kijk op. Zie wel dat het injectielampje niet brandt bij starten, hoort wel volgens mij. Maar hoor wel van alles draaien als ik start maar er gebeurt niks, net alsof de noodstop verkeerd staat.