Laat je Aprilia Pegaso ff zien

Ik heb er brigestone onder maar ik zou graag banden met meer profiel willen hebben maar ik wil de zelfde grip en rijeigenschappen willen hebben . Wat raden jullie dan aan
 
standaard weinig grondspeling?
slap ingestelde vering?
massieve bestuurder?
:+

andwoordt 1; meer dan ruime grondspeling
andwoordt 2; vering is idd beetje aan de slappe kant
andwoordt 3; ik weeg maar 80 kg (1.97m)

Maar die bandjes zijn echt niet verkeerd hoor, althans, dat is MIJN ervaring :Y
 
he allemaal hier ook een foto van mijn pegaso
(als het lukt had net een heel verhaal maar ineens alles weg dus dat komt nog nu geen zin meer) groeten Coen

Bijlage: pegaso2.jpg
 
full


Kijkt wat makkelijker ;)
 
ijk eens mijn dank is groot Phr3ak
Nou nog een poging ik ben dus Coen en ben nieuw hier op dit forum ik rijd nu al ongeveer 5 jaar motor (vanaf mijn 18e) en ik heb een XT 350 en een gpz500(beide te koop) voor deze beide fietsen wou ik 1 andere in de plaats die het plezier geeft van mijn XT (overal behalve snelweg)en dus het snelweg gedrag van mijn gpz500
wel had ik natuurlijk een aantal eisen waaraan de motor moets voldoen
het moest een 1 cilinder (4t) zijn met zo veel mog cc en pk (en geen suz big)
hij moest electrisch starten en een beetje modern (motorisch, dus niet als de fmx ;) )zijn en natuurlijk betaalbaar ook had ik het liefst een SM (achtig iets)

na veel zoeken kijken en tobben kwam ik een beetje uit op de XT, TT, XR, KLX allemaal erg leuk maar ook met een leuk prijskaartje en toch allemaal net niet.
Toen stuurde een vriend een advertentie van een pegaso met SM velgen uitlaatje stalen remleiding enz.(wel wat schade, krasjes)
dus even bedacht kijken rijden en verkocht(letterlijk en figuurlijk)voor een goede prijs, ha ongeveer een halve XT

maar ik heb hem nu dus ongeveer 2 maanden in mijn bezit en ben zeker nog heel erg tevreden stuur goed remt goed (stoppie geen probleem, 320 schijf helemaal niet nodig!!!)en trekt lekker op met dikke klappen dus precies wat ik zocht.
op de snel weg ook geen probleem inhalen gaat goed gewoon in zen 5 en gas, ja trilt natuurlijk wel wat en de wind is ook iets meer aanwezig maarja.

ik wil er wel nog wat kleine dingen aan doen zoals
-voorspatbord zwart spuiten
-schade bijwerken
-hoog zadel (iemand intresse in een laag zadel wil zo ruilen
-en uitlaat is aan vervanging toe. weet alleen niet welke iemand fotos van zijn niet standaard uitlaat(en)??

vind het trouwens erg leuk om de pegaso`s van anderen te zien, mooi forum
groeten coen
 
ik kom ook regelmatig een pegaso tegen bij leesten (zutphen) rond een uurtje of 6 savonds. hij ziet er zo uit als op de openingspost dus bordo rood. Is dat er ook een van hier?
 
Die van mij is bordeaux rood maar ik ben het niet :P :9


Ik ga niet eens op de motor naar mn werk ik woon nog geen kilometer van mn werk af zonde om hem daar voor te starten
 
ijk eens mijn dank is groot Phr3ak
Nou nog een poging ik ben dus Coen en ben nieuw hier op dit forum ik rijd nu al ongeveer 5 jaar motor (vanaf mijn 18e) en ik heb een XT 350 en een gpz500(beide te koop)

XT350 van Coen uit Andijk, hmm, dan heb ik april 2003 een halve XT350 van je gekocht... :)
 
haha dat zou best eens heel goed kunnen (als ik me niet vergis reed je toen in zo`n chrysler autobus ding, donker rood toch) nog intresse in een hele xt?? (als cross je er nog met die dingen) haha groeten
 
haha dat zou best eens heel goed kunnen (als ik me niet vergis reed je toen in zo`n chrysler autobus ding, donker rood toch) nog intresse in een hele xt?? (als cross je er nog met die dingen) haha groeten

Ja was mn zwager die reed ja. Enne ik heb net mn nieuwe XT350 gereviseerd, ben m net aan t inrijden dus nu even niet 8-) , zie ook Het grote XT topic
 
Ps... leuk spul die Pegaso, vooral de allernieuwste versies de Strada en de Trial... :9
Toch hou ik het voorlopig bij mijn V-strom650, maar ik ga wel een keer proefrijden voor de lol... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan