Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgmodus AAN. :]
full
 
Laatst bewerkt:
IK heb nog even in het elektrisch schemas gekeken, maar de controle lampjes hangen gewoon bij aan de knipperlichten. Dus na de schakelaar.
 
Ik heb nu op rechts; controle lampje, raw-span voor, raw-span achter(2x),raw-motor voor.
Dat zijn vijf gloeilampjes; vier keer 21W +controle lampje, op een standaard BMW relais.
Mijn motor heeft ook een alarmlicht functie-schakelaar.

misschien heb je wat aan deze informatie.
 
Nou het knipper relais zit erin. Appeltje eitje, ik kon zo de originele stekker gebruiken. Ik moest alleen even twee draadjes omwisselen en de derde (van de automatische afslag )weghalen. Die automatische afslag is verdwenen toen de originele cockpit in de kliko ging. O-)
full
 
Ik denk dat ik morgenavond maar eens een proefritje ga maken. Kijken of er over de grens ook nog Slakkerwegen te vinden zijn......
 
ben benieuwd of we die alarmlichten veel gaan zien de komende tijd... 8-)
 
Ik denk dat ik morgenavond maar eens een proefritje ga maken. Kijken of er over de grens ook nog Slakkerwegen te vinden zijn......

Er zijn ook over de grens Slakkerwegen. Dit weekeinde een dikke 800km gereden. Iets minder kilometers dan gepland en iets meer meegemaakt dan gepland. Maar al met al was het een enerverend weekeinde.
 
Die uitleg zal er vandaag gaan komen... Met heel veel plaatjes, maar in een ander topic...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan