Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik heb even verder gedacht. Nu blijkt er in de vlotterbak van een Mikuni carburateur een rubberachtige MASSIEVE vlotter te zitten. Dus daar heb ik nu een drijvertje van geknutseld , en dat hangt nu in de proefopstelling. Werkt voor nu perfect.


IMG-20180921-WA0022.jpeg
 
ik zoek ook nog een oplossing voor hetzelfde, ik heb alleen niet veel vertrouwen in een balletje in de slang.
een slang is niet vorm vast, en mischien kan daarom het balletje vast gaan zitten in de slang, denk je nog genoeg benzine te hebben zit dat ding gewoon vast :(
 
ik zoek ook nog een oplossing voor hetzelfde, ik heb alleen niet veel vertrouwen in een balletje in de slang.
een slang is niet vorm vast, en mischien kan daarom het balletje vast gaan zitten in de slang, denk je nog genoeg benzine te hebben zit dat ding gewoon vast :(

Gewoon een druppel kleurstof in de benzine doen na t tanken..
Maar ook zonder dobber denk ik dat je t prima kan zien.
Onder t rijden is t mjsschien een uitdaging omdat t achter je zit, maar als je er even de moeite voor neemt en even tegen t slangetje tikt...
 
Gewoon een druppel kleurstof in de benzine doen na t tanken..
Maar ook zonder dobber denk ik dat je t prima kan zien.
Onder t rijden is t mjsschien een uitdaging omdat t achter je zit, maar als je er even de moeite voor neemt en even tegen t slangetje tikt...

Ja hoor, je ziet het goed genoeg zonder dobber. Ik ga het (voorlopig;)) ook zonder doen
 
Na twee weken nog geen reactie gehad. Blijkbaar is hun mail ook opgelost ofzo............... Ik heb er nog maar eens een mailtje aan gewaagd. Het volgende mailtje zal ik in CC sturen naar een kennis van me. Die heeft een mailadres waar het woord advocaat in voorkomt, en dat doet vaak wonderen *D:+


Knipsel.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nou, ze hebben woord gehouden. Ik heb vandaag benzinebestendige slangen gekregen. Maar ze zijn alleen vergeten wat ik ook al weer wilde hebben. Ik geloof dat ik de moed maar opgeef, geen tijd meer stop in deze webshop.........

20181031_150657.jpg
 
Niks mis mee toch? Aansluiten, in de lengte opensnijden en waar het droog blijft zit geen benzine meer. Is dat nou zo moeilijk?
 
Als je nu gewoon deze slang gebruikt en een vlotter in je tank monteerd kun je daarmee een benzine/niveaumeter aansturen. Je maakt het je weer onnodig moeilijk zo O-)
 
Er is iets helemaal mis. Jarenlang heeft Kwastert ons versteld doen staan van zijn oplossend vermogen (nee bijdehand, niet alleen met verf) en nu moet hij door iedereen worden geholpen. En wat nog erger is, het ene idee dat wordt aangedragen is al beter dan het andere en.....hij doet er niets mee!!
Ouderdomsverschijnselen?
Ben blij dat ik nog niet zo oud ben.

Komkommertijd in zijspanland.
 
Zulke slang had ik in het hele begin op mijn span zelfs als benzine slang werkt dat niet goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan