Kwastert's XJ 900 Roberts met EZS RX1, tweede hoofdstuk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij ben je 1 van de eersten hier die een heel topic over de zelfde fiets vol gekregen heeft.
Ik vind trouwens dat ZXR schermpje wel erg grappig staan, iets tussen oldschool en modern in.
 
hier zal ik ook even mee lezen :Y
full
pagina 100 ;)
 
Laatst bewerkt:
JFJ schreef:

ZRX kuipje idd. Ik vind het zeker wel wat. Past goed bij het geheel.
Ik had zo'n kuipje ook op mijn Sabre. Dat was een aangepaste van een VF750F
Daar zit ook een rechthoeklamp in, die je tegenwoordig in helder kan krijgen. Het is toevallig de zelfde maat als van een chevy pickup (koekblik)


ZO WAS HET IDD DE HONDA VF HAD HEM OOK , althans zoiets....maare wat vind je er zelf van Kwastert ???!!!
 
Ik ga eerst volgende week op vakantie. Daar ga ik bedenken hoeveel ik met de slijptol van van het Buell ding af ga halen. De koplamp gaat wat lager komen. Screen d'r boven, pot bier erbij en dan maar kijken.

Ik snap het Kawakuip idee, het is mooi in de stijl van het bouwjaar van de motor. Maar ik weet niet of het de stijl is die ik mooi vindt. Ik hoef geen kuip, per slot van rekening ligt de originele kuip naast de acrylkit in de kliko. Maar zonder flyscreen heb ik een gat tussen koplamp en teller. Vandaar het screentje. En omdat de vorm van het huidige gevalletje me niet bevalt is de Buell in het zicht gekomen.
 
Zo ik bin er ook weer. Ik denk dat je nog commentaar op die topic titel gaat krijgen.
Zal wel te lang wezen.. Moar gefeliciteerd met deeltje twee dat wel ;)

@ Hellracer, niet over de zelfde fiets ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmm persoonlijk vind ik die Buell niet zo staan. maar snap het idee wel.
Het is meer de combinatie van asymmetrisch scherm met symmetrische koplamp.

hmmm, nog even een paar keer naar kijken, tot die tijd is dit wel een aardige tvp ;)
 
Hmm persoonlijk vind ik die Buell niet zo staan. maar snap het idee wel.
Het is meer de combinatie van asymmetrisch scherm met symmetrische koplamp.

hmmm, nog even een paar keer naar kijken, tot die tijd is dit wel een aardige tvp ;)

Een Buell heeft ook een ronde koplamp.
full
 
toch heeft het wel wat zo......[afbeelding]
Nais...

Ik ga eerst volgende week op vakantie. Daar ga ik bedenken hoeveel ik met de slijptol van van het Buell ding af ga halen. De koplamp gaat wat lager komen. Screen d'r boven, pot bier erbij en dan maar kijken.

Eerst ff een gips afdrukje maken ... paar potjes bier erbij ... dan kun je er zoveel verklooien als je wilt ;)


Ps. ik heb m'n abonnement ook verlengd
 
Meangreengirls schreef:

slot

He Kwastert, gefeliciteerd dat jij de eerste bent die een eigen topic vol heeft gekregen in het zijspannengedeelte!! Bij dezen een slotje, en veel plezier in het nieuwe deeltje ;)

Zo had had het ook gekund O-)
 
He Kwastert, gefeliciteerd dat jij de eerste bent die een eigen topic vol heeft gekregen in het zijspannengedeelte!! Bij dezen een slotje, en veel plezier in het nieuwe deeltje ;)

Zo had had het ook gekund O-)

:N :N

Ralfie ging voor met de witte dame
 
Oh, dan had heeft hij neem ik aan een felicitatie gehad ;) Excuus hoor, dat wist ik niet..
 
Gisteren de oude bak van Kwastert gespot in Lieshout aan een Fj1200, ik krijg alleen geen foto's geplaatst met mijn telefoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan