Kwastert's XJ 900 Roberts met EZS RX1, tweede hoofdstuk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om het in dit topic maar eens even over zijspannen te hebben: het wordt tijd dat de XJ in orde komt voor het EGT. Er moeten weer eens nieuwe bandjes op. Achterband heb ik nog (dankzij Ootje) en de voorband heb ik besteld.
Als ik terug ben uit de Alpen direct weer aan het werk: banden wisselen!
 
Voorband ligt erop, de achterband ligt er ook op. Ook de remblokken vóór heb ik vervangen, waren ook op. Die blokken slijten nogal hard van die R1tjes. Of die geen kilometers maken ofzo???

Oja, ook nog even een gaatje aan de bak geboord. Anders kan de achteras er niet uit...........
 
Mooi dopje er in, klaar.. Mooi dat weer kloar is. Om het even niet over zijspannen te hebben hier, he'j 't mooi ehad in 'd Allepen?
 
Voorband ligt erop, de achterband ligt er ook op. Ook de remblokken vóór heb ik vervangen, waren ook op. Die blokken slijten nogal hard van die R1tjes. Of die geen kilometers maken ofzo???

Oja, ook nog even een gaatje aan de bak geboord. Anders kan de achteras er niet uit...........


ik denk dat je gewoon veels te veel remt.... de mijne gaan al een paar jaar mee....
 
Mooi dopje er in, klaar.. Mooi dat weer kloar is. Om het even niet over zijspannen te hebben hier, he'j 't mooi ehad in 'd Allepen?

Ja, doppie zit er al in.
In de Allepen was het mooi heur, en ok mooi weer ehad!
 
En dan nu toch nog de foto's van de oude bak van kwastert, sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb een telefoon zonder flits en het was al best donker.
Beter iets dan niets.....toch?
full
 
ik fröbel ff mee, met joe permissie.

full


Stuurscherm van een Le Mans II bj 1981 volgt de ruitlijn van jouw span. Echter is die uitvoering met een vierkante koplamp en behoort met twee onderdelen tot een totale stroomlijn.

Maar de vorm van de ruit roept bij mij overeenkomst op.

:W
 
Laatst bewerkt:
Ja, leuk, maar er komt een flyscreen van een Buell op. :]


Geen stuurkuip van een Kawa, of van een Soes. :P :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, leuk, maar er komt een flyscreen van een Buell op. :]


Geen stuurkuip van een Kawa, of van een Soes. :P :+

Dit is een stuurkuipje van niks, ik heb getracht iets neutraals te tekenen tegen de vorm van de motor aan. Later zag ik de knikvorm in het span en dat had ik er ook nog in kunnen verwerken. Maar een dergelijk schermpje is niet te verwezenlijken. Suc6 verder.
 
Ik zit te denken of deze

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

op m'n brommer kunnen. Probleem is dat ik nu m'n hele koplamp vol heb zitten met stekkers. Dat wordt dan flink wat soldeerwerk om die stekkers op te ruimen.......

'vroeger' een Intruder gehad, waar ik ook een dubbele koplamp had gezet (twee afzonderlijke lampjes/behuizinkjes) Dat was idd een geklooi van jewelste :X :(

Maar aangezien het mij gelukt is, zal het jou ook wel moeten lukken O-)
 
Laatst bewerkt:
Nog maar 10 dagen Kwastert!
Dat wordt nog haasten.

Maar waarom probeer je niet die koplampen van een Buell erbij te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan