Kwastert aan de TRX 850!

Hoera, een heuglijk feit! 2018 is goed begonnen, want in 3States-locatie Vasse is inmiddels ook een start gemaakt met de ombouw van de TRX!
Zodra er nieuws te melden is, zal dat onder andere via dit kanaal gemeld worden!

Stay tuned!
 
Foto's graag. We zijn niet nieuwsgierig.......... O-)

Zo dan? Er is nog niet zo veer te zien hoor, De vork is er uit, Erwin heeft bussen gedraaid waar het hulpframe aan komt en het voorwiel is gepositioneerd.

full

full
 
Ik neem aan dat we er geen beton in gieten...

Het is een holle buis Bosso.
Holle vaten klinken immers ook het hardst
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat we er geen beton in gieten...

Het is een holle buis Bosso.
Holle vaten klinken immers ook het hardst :Y

:Y :Y _O-


Maar, het is dus een bewegend deel, en het zal ook geen wanddikte van 1 mm. hebben. Dan lijkt het me toch wat zwaar worden voor een niet afgeveerd deel.

Kom, maak mij ook eens iets wijzer. ;)
 
:Y :Y _O-


Maar, het is dus een bewegend deel, en het zal ook geen wanddikte van 1 mm. hebben. Dan lijkt het me toch wat zwaar worden voor een niet afgeveerd deel.

Kom, maak mij ook eens iets wijzer. ;)

Ik geloof niet dat het meer gewicht zal hebben dan bijvoorbeeld twee koker balkjes bij een achterbrug. ;)
 
Kijkt u wel eens in het topic van Slijptol? Want die gebruikt exact zo'n arm.

[/taalnazimodus] ;)

Jawel, ik bekijk zoveel mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik 't ook allemaal begrijp. |( Voor mij als electrofiel is het meeste van wat hier beschreven en getoond wordt "moderne kunst". Begrijp ik ook geen zak van. :N
 
:Y :Y _O-


Maar, het is dus een bewegend deel, en het zal ook geen wanddikte van 1 mm. hebben. Dan lijkt het me toch wat zwaar worden voor een niet afgeveerd deel.

Kom, maak mij ook eens iets wijzer. ;)

Bewegend deel wat in heel wat richtingen heel wat krachten op moet vangen..
 
Bewegend deel wat in heel wat richtingen heel wat krachten op moet vangen..

Zo is het. En die arm heeft nu eenmaal een minimum gewicht, wat noodzakelijk is om de krachten aan te kunnen.

En wat eenvoudig rekenwerk leert dat één forse, niet al te dikwandige buis minder materiaal bevat dan 4 dunnere. Die daarbij dan vaak nog meer lengte hebben ook.

Bovendien hebben wij een MeesterOntwerper in dienst. Als een met een idee komt, dan schieten Productie en Randzaken er op, met alle vragen die ze bedenken kunnen. En door de bank genomen eigenlijk altijd wint de ontwerper, waarbij hij een enkele keer concessies moet doen met betrekking tot de vorm. Het moet tenslotte ook nog een beetje smoelen, toch? (maar das maar een heel enkele keer hoor ;) )

Uitgangspunt bij ontwerp was dat het ontwerp clean, vernieuwend en licht moet zijn. Een "deutsche" Zentralheizung Installation nabouwen kunnen we namelijk allemaal wel O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan