Kurviger

Mish

MF veteraan
Donateur
2 dec 2007
2.358
125
vinkeveen
Waarschijnlijk al bekend bij velen, nogmaals een klein bericht hierover. Google maps is voor mij de best werkende navigatie om van A naar B te komen. Bij rondritjes kan ik met Maps minder uit de voeten, ook bochtige weggetjes is niet apart te kiezen. Via via kwam ik op de telefoonnavigator van Kurviger. Je hebt een gratis versie en een betaalde versie. Ik heb 10,- overgemaakt, maar volgens mij is het voordeel t.o.v. de gratis versie niet heel groot. Vorige maand naar de Eifel geweest, werkelijk prachtige wegen bereden, echt een aanrader!


Mish
 
Volgens mij wel, ik heb zelf gelijk de betaalde versie aangeschaft. Volgens mij heeft dit geen noemenswaardige voordelen. Ik zou zeggen proberen :)
 
Ik krijg sinds kort de melding: locatie is onbekend. Dit wanneer ik op positie knop druk rechts onderin scherm. Ik snap er niets van . Op mijn tablet doet hij het wel. Overal dezelfde instellingen. Toestemming gps is ook oké. Telefoon is een huawei, mijn tablet een Samsung. Weet iemand wat dit kan zijn?
 
Bij Kurviger is het noodzakelijk om, zodra je afwijkt en de app een herberekening moet doen, een actieve internetverbinding nodig hebt.
 
Bedankt voor het meedenken maar ik heb gewoon internet. Hij geeft die melding thuis en overal. Nu heb ik Kurviger ook op mijn oude Huawei geïnstalleerd en daar geeft hij die melding niet en krijg je gewoon die blauwe dot te zien.
 
Uit en aan gezet em cache geruimd? Standard handeling alvorens in paniek te geraken... :P
 
De locatie herkenning doet het weer gelukkig. Om de een of andere reden stond locatie toestemming in Google Maps uit.
 
groot voordeel van kurviger is als je rijdt op basis van een track en herbereken staat uit dan geeft hij wel aan wat de afstand en richting is ten opzichte van de track/route. Nadeel is als een een route importeer en de punten cq track loopt niet goed over de kaart dan krijg je vaak geen goede meldingen. mijn ervaring is als je een route aanmaakt via de site en deze als extentie kurviger overzet naar app op telefoon de route wel altijd correct is. Ik heb voor de 10 euro ook de pro en die heeft als voordeel geen reclame en offline maps, daar gelijk een opmerking over dat als je geheel offline bent hij alleen lokaal kan bereken en dan moet je ook brouter op je telefoon hebben die geen kronkelroute functie heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan