Kuipdelen R6 99>02

Bennie L

MF veteraan
2 feb 2006
1.431
2
De Wijk
Hallo :W

Heb nog wat kuipdelen liggen die ik niet meer gebruik. 2 topkuipjes , 2 onderkuipen , en 2 zitjes (1 dichte en 1 open). Kuipdelen zijn niet in nieuwstaat,rood/zwarte set mankeert wel wat aan.Rood/witte top kuipdeel is wel redelijk,miss enkele scheurtjes.Onderkuip is ook wel redelijk.Zitjes zijn ook niet verkeerd.


Ik stuur het niet op en kom het ook niet brengen :9

Zwarte onderkuip:gratis bij zwart/witte onderkuip
514620225_3_DGyZ.jpeg


Zwart/witte onderkuip:€25
514645234_3_XUXO.jpeg
 
Laatst bewerkt:
hmm verleidelijk wil je mij eens een pmtje/pbtje doen met een mooi prijsje
 
Laatst bewerkt:
Ben bezig met Roddy,mocht het niet doorgaan dan ben je de eerste die het hoort ;)

Woon in De Wijk (zuid/west Drenthe)
 
hoeveel voor de dichte zit en rood wit kopdeel?
en waar op te halen
doe eens op je beurt wachten :+

ik heb bennie al een mail gestuurd en een pb maar helaas nog geen reactie hij had wel hele scherpe prijzen.

bennie mocht je dit eerder lezen.

ik wil graag de 2e topkuip op de foto en het open zitje
 
Wat vraag je voor het dichte zitje?? ;)

40,al is skippy daarmee nog eerste koper,maar zag dat hij uit belgie kwam........

Of roddy moet alles nemen in 1 keer,maar wat ik begrepen heb niet.......
 
Laatst bewerkt:
neej ik wil de 2e topkuip en het open kontje rest is voor andere liefhebbers tenzij het er morgen zo goed uitziet maar heb eigenlijk alweer teveel uitgegeven deze maand dus ik hou het bij de 2 kuipies
 
neej ik wil de 2e topkuip en het open kontje rest is voor andere liefhebbers tenzij het er morgen zo goed uitziet maar heb eigenlijk alweer teveel uitgegeven deze maand dus ik hou het bij de 2 kuipies

excusseer makker?
dit zijn dus de kuipen waarvoor ik geld op je rekening heb gestort en ze zijn niet van jou?
hopelijk komt dit goed....
maakt niet uit dat jij er iets achter verdient maar hoop dat ik me niet ongerust moet maken!
 
Laatst bewerkt:
*O* *O*

Ik zie dat je geld te besteden hebt.
Kom je naar Limburg? :W

Afbetaling wintersport _O-

Maar ff zonder dollen heb cker belang bij de wielen,moet alleen ff kieke wanneer ik die kant op kan,deze zondag off the road rit van onze motorclub,die zondag erop ga ik bezig met een motor van een kennis......
 
ik heb nog 2 delen over,2 onderkuipjes voor de lage prijs van 1!!!!!!!!

€25!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ze liggen er nog steeds,ze zouden eigenlijk al weg moeten zijn maar is van de planeet verdwenen denk ik.

Prijs is aan de koper *D

Oftwel een pakkie van nelle export,Senseo pads (regular) iets in die orde :j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan