KTM Superduke R 990 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

-BaSh-

MF veteraan
24 jul 2007
29.736
50
Den Haag
Hierbij te koop mijn geliefde KTM, in verband met andere toekomstplannen gaat hij mij helaas verlaten.
Ik heb deze KTM in 2017 ingevoerd vanuit Duitsland en heb er 2 seizoenen enorm veel plezier aan beleefd.

Er staat momenteel 32000 km op de teller.

Ik heb de weinige KTM aandachtspuntjes reeds voor m'n kiezen gehad of preventief aangepakt, dat wil zeggen;
- Balance shaft seal (seal in de dynamo behuizing)
- Verstopt brandstof filter; vervangen door een extern brandstof filter van hoge kwaliteit

Onderhoud is zelf uitgevoerd, in 2018 is de olie vervangen alsook alle oliefilters (3 stuks) vervangen door nieuwe exemplaren.
Banden zijn op zo'n 50% en zijn Michelin Pilot Power 2CT's.
Remmen zijn nog prima, zoals vaak op een twin :P

Db Killers zitten erbij, maar ben helaas de boutjes kwijt dus die zullen er nog een keer bij gezocht moeten worden door de nieuwe eigenaar.

Verder aan mods;
- Quickshifter
- Contour stuur (Henry/Reeds bend)
- Gewrapte uitluitbochten (SDR Akra systeem)
- Xenon
- Aluminium, verstelbare, rem- en koppelingshendels
- KTM Powerparts zadel
- ITG schuimluchtilter op aluminium baseplate
- RC8 inlaatkelken (origineel aanwezig)
- Secondary flies verwijderd
- Akra smoothened map ingeladen en op testbank geweest, staat mooi afgesteld en levert 130Pk op het achterwiel

Richtprijs 6.500
Bieden uiteraard toegestaan, proefrijden mogelijk na borg van afgesproken koopprijs.

Foto's
1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je hebt er weinig aan, maar mijn hemel, wat een dik apparaat is dit! 🤪
 
Nu ik besloten heb dat ie weg mag wil ik hem ook graag weg hebben, dus nog maar wat lager zetten; 7.250
 
Ok, aankomende donderdag gaat ie naar een motorzaak voor inkoop, tot die tijd mag ie voor 6.500 worden opgehaald.
 
De SDR is zojuist ingeleverd bij van Veen motoren in Wateringen. Dus geinteresseerden kunnen daar langs en hem voor (wss) aanzienlijk meer kopen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan