Is dat normaal ? Want mijn vorige motor kwam met dit weer niet eens op bedrijfs temperatuur , die werd niet eens 65 gradenIn het midden, daar zorg ik wel voor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat normaal ? Want mijn vorige motor kwam met dit weer niet eens op bedrijfs temperatuur , die werd niet eens 65 gradenIn het midden, daar zorg ik wel voor
Misschien wat meer gas geven?Is dat normaal ? Want mijn vorige motor kwam met dit weer niet eens op bedrijfs temperatuur , die werd niet eens 65 graden
Ik heb op Ali leuke knippers besteld.
Die hebben dat nieuwe audi effect zegmaar.
Heb alleen de klingalateur eruit moeten halen om het fatsoenlijk werkend te krijgen (achter de koplamp).
Ziet er gaaf uit! Heb er nog geen motor mee gezien.
US $6.77 12% OFF|4 pieces/(1 set) Universal Motorcycle LED Flexible Turn Signal Indicator Amber Light for YAMAHA TMAX 530 2012 2016 500 2008 2011 on Aliexpress.com | Alibaba Group
Ik heb ze zonder hun merknaam erop, staan er zat op.
Ik heb ze ook al even liggen, maar nog geen tijd gehad om ze eronder te plaatsen, zou bij mij voor achteraan zijn, maar ik wist niet dat je dan het relais moest verwijderen, dan ben je eigenlijk al verplicht om ook de voorzijde te veranderen, of zie ik dat verkeerd? moet het relais eruit worden gehaald en dan doorverbonden?
Heb de mijne wel pak meer betaald, voor 2 dan , als ik de voorste ook ga moeten veranderen zullen ze ook wel van bij ali komen, heb ik ineens 2 reserve
Ik meende dat toen ik ze wou proberen ik ze alleen achterop erop had gezet ze wel werkten (orig knippers voor). Toen ik ze alle 4 wou testen werkte het niet. In die dingen zit dus al een ingebouwde relais ofzo kheb geen idee. Electricien van mijn werk heeft idd toen achter de koplamp zo’n relais verwijderd en doorverbonden, en werkt perfect, en je kan het heel makkelijk weer origineel maken zonder gek geknutsel.
Blijf het geluid van de 990 SD sowieso erg mooi vinden. Heb de 1290, met een leuke uitlaat, nog niet in het echt kunnen horen terwijl ik er naast rij. Maar op film klinkt de 990 veel lekkerder. Iemand die dat wat beter kan oordelen? Of die zelf beide heeft gehad? De 1290 klinkt altijd wat tammer, timide of zelfs wat slomer ofzo.
Zojuist voor het eerst de SD weer gestart sinds hij in de winterstalling gezet is. Starten en lopen was het, geen gezeur. Toch altijd wel fijn
Heeft iemand nog een kapotte teller liggen die weg kan? Ik heb daar wel belang bij namelijk. Het gaat mij om de buitenkant van te teller. Mijn teller heeft barsten in het doorzichtige front als ook de zwarte kap aan de achterkant. Ik hoop dat ik daarmee in ieder geval iets meer waterdichtheid weer creëer want op deze manier gaat het bij het eerste regenbuitje mis gok ik. Het is de originele teller van de 2007 facelift SD.
Ook kwam ik er achter dat mijn neutraal lampje niet meer brand, maar hij start wel gewoon.. dus dit zal hem wel in het lampje zelf zitten. Of de barst zit nog dieper dan alleen de buitenkappen.
Zojuist voor het eerst de SD weer gestart sinds hij in de winterstalling gezet is. Starten en lopen was het, geen gezeur. Toch altijd wel fijn
Heeft iemand nog een kapotte teller liggen die weg kan? Ik heb daar wel belang bij namelijk. Het gaat mij om de buitenkant van te teller. Mijn teller heeft barsten in het doorzichtige front als ook de zwarte kap aan de achterkant. Ik hoop dat ik daarmee in ieder geval iets meer waterdichtheid weer creëer want op deze manier gaat het bij het eerste regenbuitje mis gok ik. Het is de originele teller van de 2007 facelift SD.
Ook kwam ik er achter dat mijn neutraal lampje niet meer brand, maar hij start wel gewoon.. dus dit zal hem wel in het lampje zelf zitten. Of de barst zit nog dieper dan alleen de buitenkappen.
Klopt, wordt solderen als je ze wil vervangen.Ik dacht dat die tellers LED lampjes hadden, dus even vervangen wordt wel lastig
Ik dacht dat die tellers LED lampjes hadden, dus even vervangen wordt wel lastig
Als je de sleutel omdraait doet je dashboard een check dmv alle lampjes te laten branden. Brandt neutraal dan wel? Check dan even de draadjes die naar je motorblok gaan of daar iets los zit.
Een SD moet je goed ontluchten, en om dat te doen moet ‘t voorwiel zo’n 60cm de lucht in. Had hetzelfde met mijn duke, hebben er vorig jaar verse kvs op gedaan en olie, en goed ontlucht en de motor wordt een stuk minder warm.Is dat normaal ? Want mijn vorige motor kwam met dit weer niet eens op bedrijfs temperatuur , die werd niet eens 65 graden
Mannen wat hebben jullie gemaakt om jullie accu aan de druppellader te hangen, zonder hem uit te bouwen? (dus welk merk druppellader met connecties bijvoorbeeld)
@robsil de zwart/oranje zijn sneller ;p
Aaahh kijk dat verklaart een hoop , hoe heb je dat verder gedaan dan , dat ontluchten. Ik zat er aan te denken om er nieuwe KVS in te doen en dan de voorwiel de lucht in en dan met een draaiende motor de KVS er in te doenEen SD moet je goed ontluchten, en om dat te doen moet ‘t voorwiel zo’n 60cm de lucht in. Had hetzelfde met mijn duke, hebben er vorig jaar verse kvs op gedaan en olie, en goed ontlucht en de motor wordt een stuk minder warm.
Ik denk alleen dat de meeste motorzaken dat ook niet weten... daardoor veel Superduke’s niet goed ontlucht zijn
Dat is wel apart, die heb ik nog niet eerder voorbij zien komenIn de pauze nog even snel gecontroleerd, maar geen van de controle lampjes branden. Dat was me in eerste instantie niet eens opgevallen. Eerst maar even google vragen wat die mij vertellen kan. Display en toerenteller wijzer doet het wel gewoon.