KTM SuperDuke 990 Deel 14

Zit al enige tijd te twijfelen.
Er zit een flinke beschadiging op de rechter kant van de koplamp bekleding.
Wilde deze in eerste instantie opnieuw laten spuiten, maar de kleurcodes van ktm zijn niet geheel voor de hand liggend.
Tuurlijk staat deze in de openings post, des al niet te min kan ook de spuiter hier niet veel mee.
Koste schatting voor het spuiten van de 2 kapjes is ongeveer 180 euro. :o mede ivm de matallic / parelmoer flaking.
Nu kwam ik op MP deze adv. tegen, scheelt aanzienlijk geld.

≥ KTM 990 Superduke R koplamp bekleding, Nieuw - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

Ook heb heb ik geen R zal ik me aan het R'etjes op het kapje niet storen en hopelijk jullie SDR rijders niet tegen de schenen schoppen.
" je hebt helemaal geen echte R "
Maar er zit toch geen verschil tussen de koplamp bekleding van een 2007 SD t.o.v een 2008 SDR??
Volgens mij allemaal het zelfde. Bevestigingspunten cq vorm en kleur.

Graag even jullie mening. alvorens ik 95 euro weg gooi.
 
DSC_0223.JPG
 
95 tegenover 180, ik zou het wel weten :).
Diegene die er een probleem van maakt dat er een R op staat zonder dat het een echte R is kan je ook gelijk afschrijven :P.
Het enige wat je zou kunnen hebben is als je hem ooit weer verkoopt dat je er vragen over krijgt.
 
Als het maar 1 kant is die slecht is zou ik ook gewoon 1 nieuwe bestellen zonder r, ben je voor 75 klaar ipv 95, en het scheelt vragen bij verkoop.
 
Slechte foto's, dus lastig te zeggen hoe de daadwerkelijke staat is.
Ik zou willen weten wat hij bedoelt met aangepaste koppeling.
En die marshini wielen |( ding heeft rimstriping waar marchesini instaat, maar de wielen zijn gewoon de standaard vijf spaaks brembo's. (Marchesini is wel een dochter van brembo, maar dat maakt het nog geen marchesini wielen)
Wel prima extra's: dempers, itg filter, beetje carbon, powerparts zadel etc.

Verder is het een 2007 R, dus geen 132 pk versie, ik zou persoonlijk even doorsparen en voor een 2008-2012 R gaan. Bij de 2007 versie krijg ik altijd een 'wel de lasten, niet de lusten' gevoel. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Euhhhh...... ik kocht een nieuwe SDR in 2007... en die had echt 132 PK !!!!
 
jullie zijn wel top collega's :P

zo komen we nooit van onze 2007 sd r's af ;p (en zo komt die 1290 er nooit, joris wilt zijn meisje achterop kunnen meenemen ;p )

is toch gvd een plaatje :O
 

Bijlagen

  • IMG_2668.JPG
    IMG_2668.JPG
    2,1 MB · Weergaven: 13
Zit al enige tijd te twijfelen.
Er zit een flinke beschadiging op de rechter kant van de koplamp bekleding.
Wilde deze in eerste instantie opnieuw laten spuiten, maar de kleurcodes van ktm zijn niet geheel voor de hand liggend.
Tuurlijk staat deze in de openings post, des al niet te min kan ook de spuiter hier niet veel mee.
Koste schatting voor het spuiten van de 2 kapjes is ongeveer 180 euro. :o mede ivm de matallic / parelmoer flaking.
Nu kwam ik op MP deze adv. tegen, scheelt aanzienlijk geld.

≥ KTM 990 Superduke R koplamp bekleding, Nieuw - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

Ook heb heb ik geen R zal ik me aan het R'etjes op het kapje niet storen en hopelijk jullie SDR rijders niet tegen de schenen schoppen.
" je hebt helemaal geen echte R "
Maar er zit toch geen verschil tussen de koplamp bekleding van een 2007 SD t.o.v een 2008 SDR??
Volgens mij allemaal het zelfde. Bevestigingspunten cq vorm en kleur.

Graag even jullie mening. alvorens ik 95 euro weg gooi.

Ik heb in die tijd een nieuwe SDR 2007 en een jaar later een SDR 2008 nieuw gekocht.
Bom vol accessoires gestopt.
Dus van de 1 naar de ander overgezet.
Beide motorfietsen waren exact hetzelfde !!!!!
Alleen de kleurstelling ging van zwart naar wit.
Beide motoren op de testbank gehad met een Powercommander en vol AKRA systeem........ 132 achterwiel PEEKAAS !!!!!!
Jajajajaja........ je leest het goed.
Die dingen gingen in die tijd ( en nu nog ) als de brandweer !!!!
Waarbij de 2007 wat meer HARDCORE was !
 
Lekker dat HARDCORE........dat is er bij de 1290 wel af.

Uhhhhh...... nouwwwwww..... ik ben inmiddels aan m'n 2e 1290 bezig.
Als je daarbij het electronisch vangnet terug stel........ weet je dus echt niet wat je beleef !
Ik bij de huidige SDR 1290 het Trackpack er op zitten........ wordtie best wel HARDCORE van, hoor !!!!

Doet niets van het feit af..... dat de SDR990 een fantastische fiets is.
Ik heb de mijne destijds verkocht aan m'n maatje..... die heeft er inmiddels 77.000 km fun kilometers op staan.
Zonder gekke reparaties overigens.
 
:W Ik ben ook weer terug na een maand backpacken in Thailand :)

Zal binnenkort even de poll voor de meeting invullen, dat wordt ook gelijk de laatste want de SDR gaat er dit jaar uit.. ik ga voor onbepaalde tijd op reis als het allemaal naar wens loopt *D
Grootse plannen! Wel gaaf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan