KTM SuperDuke 990 Deel 14

Komt er iets anders voor in de plaats?
Ik denk een superduke GT van de eerste generatie of een gen 2 van de normale 1290 superduke.

Qua looks zou ik zeker de normale 1290 kiezen maar de GT biedt passagiers (kinderen) wat meer comfort en kan je ook lekker mee knallen dus ik twijfel nog. Ga eerst eens lekker proefrijden 😃
 
Persoonlijk vind ik dat er een wereld van verschil tussen de -R en de -GT zit, ben benieuwd naar jouw ervaring en welke het gaat worden :]

Ik speel ook met het idee om de 990 en mijn EXC500 beiden te verkopen en een 1290 terug te kopen. We gaan het mee maken.
 

Bijlagen

  • IMG_2737.jpeg
    IMG_2737.jpeg
    1.024 KB · Weergaven: 0
Ik zag hem idd voorbij komen op marktplaats! Goede advertentie, uit de tekst blijkt zeker dat je liefhebber bent. Hoop voor je SDR dat ie een goed baasje terugkrijgt.

Ben ook benieuwd hoe de verkoop verloopt, wil de mijne er eigenlijk ook uit gaan doen. Eerst maar eens met goed weer een paar mooie foto's maken.
 
Misschien is het hier al een keer langsgekomen. Ik heb m'n olie van de sd 990 ververst en met olie peilen wil die in het pijpje de stand niet vasthouden.
Zou dit kunnen liggen aan de olietank klep? Ik weet zeker dat er genoeg olie inzit.
 
Slecht nieuws, mijn SD reageert helemaal nergens meer op na het tanken….. Moest afgesleept worden.
Binnenkort maar eens op onderzoek om te zien wat er hier aan de hand is. Meerdere zekeringen zijn doorgebrand en ook een relais maakte een heel vreemd geluid. Startkabels aan een auto mocht ook niet baten (met verse zekeringen)
 

Bijlagen

  • IMG_2963.jpeg
    IMG_2963.jpeg
    458,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2958.jpeg
    IMG_2958.jpeg
    767,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan