KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Ik had de dealer gebeld over o.a. de vering update, maar die zei dat er geen update in het systeem stond. Ze wisten ook nog niet van de vering update en zoeken het ff uit in ieder geval.

Weet iemand of deze voor sommige GT's dan ook nog niet beschikbaar zou zijn?

Komt blijkbaar ook omdat KTM deze update aangeeft als' niet dringend' en wordt deze update pas zichtbaar als de Duke
aan de pc hangt bij een onderhoudsbeurtje of iets dergelijks.
Bij dringende of noodzakelijke updates word de dealer gevraagd om de klanten te informeren.
 
Hola, de KTM LC8 950 is ook al ouder dan een decennium! En dat was niet bepaald een crossmotor, Dus wat de evolutie van electronics betreft hebben ze perfect de trein kunnen volgen.
 
Ik had de dealer gebeld over o.a. de vering update, maar die zei dat er geen update in het systeem stond. Ze wisten ook nog niet van de vering update en zoeken het ff uit in ieder geval.

Weet iemand of deze voor sommige GT's dan ook nog niet beschikbaar zou zijn?
Welke dealer betreft dit?
 
Ik had de dealer gebeld over o.a. de vering update, maar die zei dat er geen update in het systeem stond. Ze wisten ook nog niet van de vering update en zoeken het ff uit in ieder geval.

Weet iemand of deze voor sommige GT's dan ook nog niet beschikbaar zou zijn?
1394123
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens.. Ik moet ze telkens vertellen dat er weer een nieuwe update is.. 😂😂
Je bent gewoon de pionier van de gt jonguh 👌🏼😁

Anyway, morgen ga ik m'n nieuwe 2019 gt eindelijk ophalen... Alles is 100% standaard. Eerst maar is rijden.

Ik heb al wel wat ideeën en een wishlist, maar stapje bij beetje... Keep you posted 🙂
 
Je bent gewoon de pionier van de gt jonguh 👌🏼😁

Anyway, morgen ga ik m'n nieuwe 2019 gt eindelijk ophalen... Alles is 100% standaard. Eerst maar is rijden.

Ik heb al wel wat ideeën en een wishlist, maar stapje bij beetje... Keep you posted 🙂
Leon, jij kunt volgens mij beter iemand anders die eerste 1000km op de teller laten zetten. 😉 want rustig aan is volgens mij voor jou geen optie.. Knal maar keer langs Breda. Dan kunnen we eens kijken of we wat originele onderdelen kunnen kunnen verwijderen..💪🏻
 
  • Geweldig
Waarderingen: NapO
Gisteren de hele dag gereden met de oude software van motor en vering.

Ik merk wel dat ik er minder 'last' van heb dan vorig jaar toen ik hem net had. Mijn gashand is wat 'gekalibreerd' op het gedrag van het TC. (wat ook de reden is dat ik de mapping altijd op sport laat staan, ik ben zelf adaptief aan omstandigheden)

Zaterdag komt de nieuwe software!

En volgende week ga ik vier dagen rijden, back to back vergelijken over wegen/routes welke ik goed ken. Hopelijk met dezelfde ervaring als ik hier lees. Vooral een fijngevoeligere TC!
 
Gefeliciteerd!

Hij lijkt vrijwel exact op die van mij die volgende week geleverd gaat worden. :)
Ook (helaas) zonder koffer-set, die pas half juli leverbaar is. '(
Mij is 18 juni beloofd. Maar ook deze datum is (zoals ondertussen gewend van KMT) onder voorbehoud. Koffers zijn 3 weken geleden al besteld
 
iemand ervaringen met Goedhart m.b.t. software updates? Moet je dat zelf aangeven? En moet je dat inplannen bij een beurt?
 
iemand ervaringen met Goedhart m.b.t. software updates? Moet je dat zelf aangeven? En moet je dat inplannen bij een beurt?
Als ik er weet van heb vraag ik er meestal naar, maar dan is men doorgaans al op de hoogte. Bij een onderhoudsbeurt gaat het ding per definitie aan de computer, en eventuele updates komen dan vanzelf naar voren.
 
Gisteren de hele dag gereden met de oude software van motor en vering.

Ik merk wel dat ik er minder 'last' van heb dan vorig jaar toen ik hem net had. Mijn gashand is wat 'gekalibreerd' op het gedrag van het TC. (wat ook de reden is dat ik de mapping altijd op sport laat staan, ik ben zelf adaptief aan omstandigheden)

Zaterdag komt de nieuwe software!

En volgende week ga ik vier dagen rijden, back to back vergelijken over wegen/routes welke ik goed ken. Hopelijk met dezelfde ervaring als ik hier lees. Vooral een fijngevoeligere TC!
Initiële gasreactie is wel zwaar vertraagd, het brute is eraf.
 
Nee tc is ook traploos geworden. Maar de hap voorwiel op bij initieel gas open is minder. Hij wheeliet progressiever nu. En in 2e bij volgas geen 2 keer na elkaar. Ik had eerder vaak wheelie, tc grijpt in, voorwiel neer. Tc denkt oh voorwiel neer, gas kan erop. Weer wheelie. Zal wel wennen.
 
Nee tc is ook traploos geworden. Maar de hap voorwiel op bij initieel gas open is minder. Hij wheeliet progressiever nu. En in 2e bij volgas geen 2 keer na elkaar. Ik had eerder vaak wheelie, tc grijpt in, voorwiel neer. Tc denkt oh voorwiel neer, gas kan erop. Weer wheelie. Zal wel wennen.

Eerlijk gezegd heb ik altijd enkel wheelies 'bocht-uit'. Ik geef gas na de apex, tamelijk hard. Op het rechte stuk is mijn gewicht te hard op het voorwiel gericht.
 
Eerlijk gezegd heb ik altijd enkel wheelies 'bocht-uit'. Ik geef gas na de apex, tamelijk hard. Op het rechte stuk is mijn gewicht te hard op het voorwiel gericht.
Vermageren helpt.
Laptop en werkkleding in top case ook.

Koffers zelf vind ik niet veel soeps, de dichtingen blijven zeer slecht zitten bij de mijne. Prijs van de brommer onwaardig.
 
Zo! Motor vandaag opgehaald, eerste 150km staat er op. Lekker gereden. Fotoos heeft nog geen zin, eerst die 1000km er maar ff opzetten deze week en een beetje straat gevoel krijgen na 4 jr alleen maar off-road. 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan