FlowDesign
MF veteraan
- 11 sep 2008
- 18.727
- 1.417
Vergeleken met de GT1 banden is het ongeveer €250 vs. €350.
40% duurder vind ik al vrij aanzienlijk.
40% duurder vind ik al vrij aanzienlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SA en LA presteren eigenlijk nagenoeg gelijk, alleen gaan de nieuwere LA 30% langer mee, vandaar
Vergeleken met de GT1 banden is het ongeveer €250 vs. €350.
40% duurder vind ik al vrij aanzienlijk.
Ik snap dat je dat zegt, alleen ik heb wel genoeg ervaring om tijdens de proefrit al de verbeter punten aan te stippen... Stuurdemper is een flappie ding, dempt veel maar niet het stuur. Stepjes speling in schakelhevel is met een andere set altijd beter(directer schakelen) (plus voetsteunen kunnen wat verder naar achter, Navi weet ik niet, ik rij al 5 Jr in de zandbak en daar heb ik geen Navi nodigkun je niet beter eerst gaan rijden en dan erachter komen wat je anders wil (stuurdemper, steppies, ruitje, uitlaat), of brand het geld in je broekzak
overigens zijn veel dingen die je vraagt wel erg persoonlijk, navi, kofferset e.d.
Ik haal hier altijd mijn banden..Waar ik mijn banden haal GT1 vs GT2
€ 245,00 vs € 293,00
Verschil heb ik er voor over.
Ik haal hier altijd mijn banden..Waar ik mijn banden haal GT1 vs GT2
€ 245,00 vs € 293,00
Verschil heb ik er voor over.
Ik heb nog een paar vragen:
- jullie hadden ergens zo n site met 1290gt onderdelen (akra uitlaat systeem enzo? modificatie airbox dinges?)
- waar bestel je zo n stekkertje dat ie die standen onthoudt? (orgineel ktm heet dat track pack toch?)
- heeft iemand die KTM stepjes besteld? ander steppen setje? zo ja hoe bevalt het?
- heeft iemand nog een ander ruitje erop? mooier? hoger (maar dan niet zo n kotslelijk ding van KTM orgineel)
- Kofferset kopen de moeite waard of iets anders? (ik zal het af en toe is gebruiken)
- heeft iemand een andere stuurdemper gemonteerd?
- welk navigatie systeem hebben jullie?
Ik krijg de motor volgende week, dus dan heb ik alvast wat info, en kan ik alvast wat spullen gaan bestellen ter verbetering.... (ipv de halve powerparts catalogus leeg bestellen en arm worden...
thnx
Inclusief montage met wielen op de motor?Waar ik mijn banden haal GT1 vs GT2
€ 245,00 vs € 293,00
Verschil heb ik er voor over.
Ik heb ze er nog niet opgezet, maar ben erg benieuwdIk had ze al een tijdje liggen maar vandaag pas gemonteerd, tjongejonge wat een verschil, had ik meteen moeten doen.....(waarom kiest KTM voor die houten OEM remblokjes ? )
Inclusief montage met wielen op de motor?
Ik heb ze er nog niet opgezet, maar ben erg benieuwd
Montage met een beetje kopervet erop of zonder?
Oei,Met beetje kopervet.
Ging de discussie over op welke kant van het blokje je het moest smeren?Oei,
Over al dan niet kopervet in een ander topic een wekenlange discussie gehad...
(Persoonlijk gebruik ik ook bij montage een veegje kopervet, ook op de blokjes van de MTB, scheelt een pak gepiep)
Nee losse wielen ex.montage i(n NL)
Bij het demonteren oppassen dat je bij het losdrukken van de band van de velg niet bij het ventiel begint, want dan kun je de TPMS sensor (is onderdeel van het ventiel) kapot drukken, en dat schijnt een kostbaar dingetje te zijn. Als je de wielen wegbrengt voor de- en montage van de banden, om dezelfde reden altijd even melden dat er TPMS ventielen in zitten; weliswaar wordt dat d.m.v. een stickertje op de velg vermeld, maar als die over het hoofd gezien wordt heb je kans dat het spul alsnog stuk gaat. Hier een instructieblad dat je mss behulpzaam vindt, gaat weliswaar over autobanden, maar soit: klikHoe zit het met de montage vd banden ivm de bandenspanningsmeter? Weet iemand hoe dit werkt?
Montage op losse wielen voor Angel GT1 losse wielen €250 en + €10 per wiel is mij aangeboden door de bandenboer. Maar ik kan nu voor 10 Euro meer bij m'n KTM dealer terecht, dus ga daarheen. Kunnen ze meteen de veringupdate erop zetten.Nee losse wielen ex.montage i(n NL)
Volgens mij had ik 'm of via eBay of rechtstreeks van R&G uit Engeland. Volgens mij dat laatste.
Zelf heb ik trouwens de originele Akra einddemper, KTM origineel donker ruitje en de KTM zijkoffers als opties erop.
Na de update van mn 2017 is zowel de vering als de tc/abs wat soepeler en minder houterig. Het verschil is subtiel maar duidelijk aanwezig. Moeilijk te verwoorden, het voelt wat natuurlijker.
Dat of t zit in mn kop.
Kijk eens via Pricewise naar de verzekering van NN (voorheen Delta Lloyd). Met alarm all risk verzekering met mijn 8 schadevrije jaren ongeveer €425 per jaar meen ik.Iemand tips mbt verzekeren? De verkoper raadt me een alarm af. Een snelle surfronde geeft premies weer van ongeveer 80,- per maand ondanks mijn 15 schaevrije jaren. Dat moet toch goedkoper kunnen?