Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar is de motor afgesteld op de testbank..?
En hoe..? Rechtstreeks via de Ecu..?
Heb je een foto van de uitdraai? Ben wel benieuwd. Zie dat je ondanks je kat weg is je klep hebt laten zitten. Wat is de reden dat je die hebt laten zitten?Bij Pajic R&D op de testbank, afgesteld met een powercommander V.
Heb je een foto van de uitdraai? Ben wel benieuwd. Zie dat je ondanks je kat weg is je klep hebt laten zitten. Wat is de reden dat je die hebt laten zitten?
Ze hebben me wel eens verteld dat dat bij een 2 cylinder zorgt voor mooie tegendruk en daardoor meer power in het midden. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de curve op de uitdraai. Moet ik zeggen dat ze bij Pajic ook wel echt specialisten zijn op gebied van uitlaten.
Gaat dat met de bandendruksensoren?
Bij de dealer laats gaven ze aan dat mn voorband te weinig lucht had. Vond dat wel vreemd aangezien ik het in de gaten houd.
Op de terugweg kreeg ik de melding dat mn voor en achterband te veel druk hebben. Ze hebben in de voorband 3 bar en achterband 3.2 bar in getrapt.
Naar mijn weten moet er voor 2.5 en achter 2.9 bar in.
Niet aan het knopje zitten zou kunnen helpenzijn er meerdere die de grootlicht schakelaar hoogst irritant vinden
en zijn er nog tips zodat je deze niet elke rit 10x per ongeluk inschakelt.. ??
Ik had er ook last van tijdens de proefrit die ik anderhalf jaar geleden heb gemaakt op het 2017 model. Op de 2019 versie waarop ik vorige maand een proefrit heb gemaakt niet. Ik heb ze niet naast elkaar kunnen vergelijken maar het leek er op dat bij het nieuwe model het grootlicht knopje wat verder van je linker wijsvinger zit. De tip is dus upgraden naar een nieuwe versie.zijn er meerdere die de grootlicht schakelaar hoogst irritant vinden
en zijn er nog tips zodat je deze niet elke rit 10x per ongeluk inschakelt.. ??
Niet aan het knopje zitten zou kunnen helpen
zijn er meerdere die de grootlicht schakelaar hoogst irritant vinden
en zijn er nog tips zodat je deze niet elke rit 10x per ongeluk inschakelt.. ??
Heb ik ook vaak, ja. Ook al zitten denken hoe dat op te lossen. Er zijn mensen die het palletje hebben ingekort.
zijn er meerdere die de grootlicht schakelaar hoogst irritant vinden
en zijn er nog tips zodat je deze niet elke rit 10x per ongeluk inschakelt.. ??
Bij de dealer laats gaven ze aan dat mn voorband te weinig lucht had. Vond dat wel vreemd aangezien ik het in de gaten houd.
Op de terugweg kreeg ik de melding dat mn voor en achterband te veel druk hebben. Ze hebben in de voorband 3 bar en achterband 3.2 bar in getrapt.
Naar mijn weten moet er voor 2.5 en achter 2.9 bar in.
Dit was koud toen ik in de avond het eens ging meten. Tijdens het rijden gaf TPMS in mn voorband 3.2 en achterband 3.5 bar aanKlopt staat beschreven voor 2.5 en achter 2.9 koud gemeten.. Dat loopt als snel op naar 2.7 soms 2.8 voor en 3.1 achter.. Als je je motor in sport stand hebt staan zowel vering als de gasrespons dan rijdt dat voor geen meter in een mooie speeltuin.. Afgelopen zaterdag in de eifel voor 2.3 en achter 2.7 dan heb je veel beter contact en plakken de banden ook beter..
Ik heb gisteren voor de eerste keer met een gsm navigatie gereden. Het werkt best goed, maar het vreet inderdaad stroom. Nu heb ik al gezien dat ergens achter de koplamp of iets dergelijks geschakelde aansluitingen zitten voor stroom. Wat moet ik precies losdraaien om bij deze kabels te geraken?
Ik zie op de foto dat je de servo klep hebt laten zitten. Wat is de reden hiervan?Dit zijn de uitdraaien van na de aanpassingen luchtfilter/pcv/uitlaat. Is voor en na afstelling powercommander.