KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

In welke positie hebben jullie je stuur staan..?
Mijn staat nog in de originele stand maar heb het idee dat hij wel wat naar voren mag voor een sportievere houding..
 

Bijlagen

  • 8312F0F4-9AD7-4E7B-AFC2-D9D2F24FCAEB.jpeg
    8312F0F4-9AD7-4E7B-AFC2-D9D2F24FCAEB.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 27
Ging laats mijn ketting smeren en viel me op dat mijn schetsplaten redelijke gebruiksslijtage hebben. Zodanig dat het metaal zichtbaar is. Wel een beetje jammer voor een motor van een half jaar oud -O-
 
Ging laats mijn ketting smeren en viel me op dat mijn schetsplaten redelijke gebruiksslijtage hebben. Zodanig dat het metaal zichtbaar is. Wel een beetje jammer voor een motor van een half jaar oud -O-


Komt waarschijnlijk door gebruik van een sportlaars. Dit had ik ook altijd met mijn bikes. Ik deed er vaak een carbon cover overheen voor bescherming.
 
Iemand enig idee,
Passen de originele knippers nog met de korte kenteken plaathouder, of kom je dan met de koffers in de knel ??


Ik vond het erg krap lijken. Maar ja, ik heb de brommer nog niet. Trouwens, het ziet er ook strakker uit zonder de knippers.
 
Met de Kerst had ik bij Muldersmotoren een waardebon van 250 gewonnen.
Vandaag maar verzilverd met een paar Sidi Vertigo Lei laarzen en een KTM mok.

Laat de brommer nou maar komen.
(Over 2 week is het zover)
 
Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een andere slip on uitlaat. Vraag is alleen of de motor met een nieuwe slip on opnieuw afgesteld moet worden of niet?
 
Weet niet hoe het met de SD GT gaat. Maar als het net als de adv gaat is het heel makkelijk.

Gewoon slip-on monteren en 15 minuten stationair laten draaien.
 
Iemand al eens zijn SDGT in een busje geprobeerd te frotten met een laadruimhoogte van 1,40m?
 
Weet niet hoe het met de SD GT gaat. Maar als het net als de adv gaat is het heel makkelijk.

Gewoon slip-on monteren en 15 minuten stationair laten draaien.

Dit zou wel ideaal zijn. Ik vind er weinig over, behalve als mensen sowieso vanalles aan willen passen aan de loop van de motor, maar dat heb ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan