KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Dat't maar snel weer mooi weer is.

p6pb15799814.jpg
 
Heb je alles bij het alarm erbij gekregen (montagemateriaal, buddysensor en aansluitkabel/stekker ?)

ALLES zit erbij maar je hebt bijna NIKS daarvan nodig. Eigenlijk alleen het alarmkastje en natuurlijk de afstandbediening(en). Alles ligt al vanuit de fabriek klaar in de SDGT. Kabel erin en klaar. Buddysensor heb ik de originele van ktm besteld. Simpelweg omdat die plug en play is..
3C8533DF-5F28-4E13-9A06-4685B061FA5E.jpeg
 
ALLES zit erbij maar je hebt bijna NIKS daarvan nodig. Eigenlijk alleen het alarmkastje en natuurlijk de afstandbediening(en). Alles ligt al vanuit de fabriek klaar in de SDGT. Kabel erin en klaar. Buddysensor heb ik de originele van ktm besteld. Simpelweg omdat die plug en play is.. Bekijk bijlage 1350749
Heb je hem al ingebouwd
Wil deze ook halen maar wil wel zeker weten dat het echt zo makkelijk plug and play is
Heb geen zin in onvoorziene kosten bij ktm dealer omdat het niet goed is aangesloten of zo
 
Heb je hem al ingebouwd
Wil deze ook halen maar wil wel zeker weten dat het echt zo makkelijk plug and play is
Heb geen zin in onvoorziene kosten bij ktm dealer omdat het niet goed is aangesloten of zo

Helaas nog geen tijd voor gehad..
Zodra ik hem gemonteerd heb zal ik het laten weten.. Maar verwacht niks spannends..
 
Toevallig mijn canister vandaag op dezelfde manier verwijderd uit de GT. Gelijk een stuk meer bergruimte onder de zadel.

Vraag me met deze manier alleen af of je dan geen foutmelding krijgt van de canister valve, die staat nu namelijk vacuüm te trekken.
 
Met de/het SAS heb ik 16.700km gereden zonder problemen. Lijkt mij sterk dat er bij de/het GT wel problemen veroorzaakt.

Heb jij wel een nieuwe tank beluchting slang getrokken ? Of gewoon zoals in het filmpje de gesloten slang vrij gemaakt voor beluchting ?
 
Heb jij wel een nieuwe tank beluchting slang getrokken ? Of gewoon zoals in het filmpje de gesloten slang vrij gemaakt voor beluchting ?


Enkel canister verwijderd en afgedopt.

En waarom? Vanwege de extra bergruimte onder de buddy. Heeft enkel te maken met de euronorm.
Vacuüm trekken? Vast, wanneer het Rotweiler systeem erop komt wordt deze ook volledig afgesloten. Of niet heren?
 
Enkel canister verwijderd en afgedopt.

En waarom? Vanwege de extra bergruimte onder de buddy. Heeft enkel te maken met de euronorm.
Vacuüm trekken? Vast, wanneer het Rotweiler systeem erop komt wordt deze ook volledig afgesloten. Of niet heren?

Je miet op zn minst de beluchting van je tank weer regelen, of door de aanwezige afgesloten slang onderaan vrij de maken, of een nieuw slang trekken.

Max.png
 
Je miet op zn minst de beluchting van je tank weer regelen, of door de aanwezige afgesloten slang onderaan vrij de maken, of een nieuw slang trekken.

Bekijk bijlage 1351770


Let op. Dit betreft een overloop.
Tenzij je van plan bent om hier 1 ltr in te gooien.
Maar dan nog is er geen vacuüm.
Bij de tank is ie open ivm de overloop.
Wanneer er te veel in zit kan je natuurlijk de stop onder eruit trekken. Er zit immers een t-stuk tussen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan