KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

heeft er iemand een Nederlandse handleiding van de versie 2018. Dus voor de 2019..

Ik ben benieuwd hoe je rit 1 of 2 reset en hoe je de volgorde van het menu kan veranderen.
Of je kan resetten na tankbeurt....

Ik vind het in het Nederlands het makkelijks, hoef ik niet na te denken ... Hihi.

Verstand op nul en gaan met die ...
 
heeft er iemand een Nederlandse handleiding van de versie 2018. Dus voor de 2019..

Ik ben benieuwd hoe je rit 1 of 2 reset en hoe je de volgorde van het menu kan veranderen.
Of je kan resetten na tankbeurt....

Ik vind het in het Nederlands het makkelijks, hoef ik niet na te denken ... Hihi.

Verstand op nul en gaan met die ...
Reset is bij trip 1 of 2 de Set knop ingedrukt houden.
Ik heb een paar dagen geleden per ongeluk trip 2 gereset '(
 
Google vertaal

7.9
COMBINATIE INSTRUMENT 51
Servicedisplay
Nadat het contact is aangezet, verschijnt kort het onderhoudsdisplay.
De onderhoudsintervallen zijn afhankelijk van de afgelegde afstand of de verstreken tijd. De gebeurtenis die het eerst voorkomt, is van toepassing.
De exacte onderhoudsintervallen zijn te vinden in het onderhoudsschema.
402656-01

7.10
7.10.1
Matrix weergavemenu
"Favorieten"
- Druk op de knop OMHOOG of OMLAAG totdat het menu "Favorieten" wordt weergegeven op het matrixscherm. Als u op de knop SET drukt, wordt het menu geopend.
- Druk op de knop OMHOOG of OMLAAG om het menu-item te selecteren en activeer het met de knop SET.
- Druk tweemaal op de BACK-knop om het menu "Favorites" altijd te openen.
U kunt direct vijf menu's openen in het menu "Favorieten".
Het menu "Favorieten" kan worden geconfigureerd in het menu "Set Favorites".
L01440-10

7
7.10.2
COMBINATIE INSTRUMENT 52
"Reis 1"
- Druk op de knop OMHOOG of OMLAAG totdat het menu "Reis 1" op het matrixscherm verschijnt.
"Trip 1" toont de afstand sinds de laatste reset, zoals tussen twee tankstops. "Trip 1" loopt continu en telt de afstand tot 9999.
"Ø Snelheid 1" geeft de gemiddelde snelheid aan op basis van "Reis 1" en "Reisuur 1".
"Ø Cons. 1" geeft het gemiddelde brandstofverbruik aan op basis van "Reis 1" en "Reisuur 1". "Triptijd 1" geeft de rijtijd aan op basis van "Trip 1" en begint te lopen zodra een snelheidssignaal binnenkomt.
"Brandstofbereik" geeft het mogelijke bereik met de brandstofreserve aan.
401826-01
Houd de Setknop 3-5 seconden ingedrukt.
Alle items in het menu "Trip 1" worden gewist.

7.10.3
"Reis 2"
- Druk op de knop OMHOOG of OMLAAG totdat het menu "Reis 2" op het matrixscherm verschijnt.
"Trip 2" toont de afstand sinds de laatste reset, zoals tussen twee tankstops. "Trip 2" loopt continu en telt de afstand tot 9999.
"Ø Snelheid 2" geeft de gemiddelde snelheid aan op basis van "Reis 2" en "Reisuur 2".
"Ø Cons. 2" geeft het gemiddelde brandstofverbruik aan op basis van "Trip 2" en "Trip Time 2". "Triptijd 2" geeft de rijtijd aan op basis van "Trip 2" en begint te lopen zodra een snelheidssignaal binnenkomt.
"Brandstofbereik" geeft het mogelijke bereik met de brandstofreserve aan.
401825-01
Houd de Setknop 3-5 seconden ingedrukt.
Alle gegevens in het menu "Reis 2" worden gewist.


Ik persoonlijk reset Trip1 bij iedere tankbeurt en reset Trip2 bij de start van een meerdaagse tour.

1401253
 
Laatst bewerkt:
ik wil al die lui wel is zijn met hun rijstijl over onderstuur...bla bla....op straat ga je dat bijna niet merken.....en wat ook handig is is dat die lui is niet op hun duo zitje gaan zitten als ze bocht uit willen maar gewoon meer je lichaambalans aanpassen naar de voorkant van de motor.... t klinkt als koekenbakkerwerk.....

Ik heb net ook mn stuur in de voorste stand gezet, ik heb heel kort even gereden, wat fijn is dat je meer ruimte hebt en je balans meer naar voren gaat het nadeel is dat het je stuur bedrag beinvloed....morgen ga ik ff een ritje maken zodat ik dan kan beoordelen wat ik er van vind.

straks heb ik ook nog onderstuur op straat....:+8)7:t
Leon, stuur naar voren stuurt lekker direct. Ik kreeg alleen bij de hele lange ritten last van mijn schouderbladen.. (beetje homo 😂😂) heb hem nu op de voorste stand en dan omgedraaid.. Dus in stand 3 vanaf de tank.
 
  • Haha
Waarderingen: NapO
Niet gevallen zo te zien?

Als dit alles is kan je in ieder geval gewoon verder rijden, zei het iets aangepast :)
Gelukkig niet :)

Zonder achterrem rijden lukt me prima. Weinig hairpins in de afdaling gehad. Morgen ff een boutje erin draaien voor de laatste dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: msxx
Vandaag de GT voor het jaarlijkse beurtje naar de dealer gehad. En ja dat blijven we vrolijk doen aangezien er een verlengde garantie op de fiets zit. Vorig jaar tijdens de vakantie ging het dashboard kapot met alle mogelijke storingen als gevolg. Die reparatie heeft de kosten er al uit gehaald.

Maar ik zag ook bij de dealer een 2019 model met een mooie oplossing voor de TomTom. Blijkt een officieel accessoire van KTM te zijn maar dan voor de Duke 790. maar die past ook prima op een GT.
gewoon KTM navigation app uit je store halen, kost 9 piek en heb je navi op je ktm dashboard via bluetooth. werkt perfect. (althans voor mij).
 
Leon, stuur naar voren stuurt lekker direct. Ik kreeg alleen bij de hele lange ritten last van mijn schouderbladen.. (beetje homo 😂😂) heb hem nu op de voorste stand en dan omgedraaid.. Dus in stand 3 vanaf de tank.
oh das ook nog wel een probeersel waard,...ik ga eerst deze ff een paar 100 km testen....en dan draai ik m om en dan ook even kijken. thnx voor de tip!! :)
 
Hahaha, wie weet, maar het moet imho niet gekker worden: met dergelijke modelwisselingen zo kort op elkaar - en de versnelde afschrijving die dat voor bestaande eigenaren tot gevolg heeft - ga je geen trouwe klanten aan je binden, althans, dan haak ik in elk geval af.
Het zal ook wel (eind) 2021 worden denk ik. De R loopt een jaar voor op de GT.
En de 2019 was eigenlijk een soort facelift.
 
Hoe kan ik het Dimlicht continue aan zetten.
En kan je dat ook zien op je scherm.

Nu gaat dimlicht alleen aan bij bepaalde omstandigheden en verder gaat het daglicht branden.
Als ik het knopje links schakelt dan krijg ik groot licht en blauwe afbeelding op het display van 2018.
Dus bij kort indrukken seinen en dan bij vastzetten groot licht.
 
Hoe kan ik het Dimlicht continue aan zetten.
En kan je dat ook zien op je scherm.

Nu gaat dimlicht alleen aan bij bepaalde omstandigheden en verder gaat het daglicht branden.
Als ik het knopje links schakelt dan krijg ik groot licht en blauwe afbeelding op het display van 2018.
Dus bij kort indrukken seinen en dan bij vastzetten groot licht.

In menu het DRL aan/uitzetten. Dit kan alleen stilstaand gebeuren.
 
Zo dat merk je, stuurt nu wel erg makkelijk in (voorvork doorgestoken, de rest had ik al gedaan)

Mijn setup:

Pirelli Angel GTII
Stuur risers maximaal vooruit en het stuur zelf 1 graad naar voren gedraaid
Vering 2.0 Street
Load 1 pers+bagage
Voorvork bijna 4 ringen zichtbaar (12,5 mm)
Gas Sport

Lekker speels nu.

Bekijk bijlage 1400062
Heb jij depositie van jou hendel verzet?
Of gewoon laten staan..
Als het stuur bij mij in stand 3 en 4 staat vanaf de tank gezien gaat hij bij het draaien altijd tegen mij tomtom aan helaas..
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    173 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan