KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ik heb vandaag de arrows er onder gezet en van de servo voor de uitlaatklep de kabels losgehaald.
Ik zocht ook naar een simpele oplossing voor de servo.
Toen kwam ik dit tegen, maar Bodis levert de onderdelen niet los maar alleen als je ook de Bodis decat koopt.

Ook een dongle zou een oplossing zijn, die zijn er zelfs origineel van ktm. Toch heb ik daar niet voor gekozen maar heb ik dit , vind ik persoonlijk een mooiere oplossing maar dat kan iedereen het beste voor zichzelf uitvissen.

De proppen voor in de SAS-plaat heb ik ook gedraaid uit kunststof. Die heb ik er in gedrukt slangetje er weer op, klemmetje er weer op, ook al weer klaar.
Als de servo-blocker binnen is, die er even op prutsen en dan kan de motor naar de dealer voor de akra-map.

Ik wil ook zo een prop draaien voor de sas plaat. Hoe ben je daar juist tewerk gegaan?
Foto’s? De prop in de slang gestoken of op maat gedraaid voor in het alu buisje aan de plaat zelf?
 
Waarom neem je een servostopper als je er een akramap op gaat zetten? Overbodig!

Ik heb me behoorlijk ingelezen, dacht ik, maar niet goed genoeg blijkbaar.
Schakelt de akra-map de servo uit ondanks dat de stekker aangesloten is en de kabels verwijderd zijn?
 

Bijlagen

  • loekie de leeuw.jpg
    loekie de leeuw.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 5
Ik heb me behoorlijk ingelezen, dacht ik, maar niet goed genoeg blijkbaar.
Schakelt de akra-map de servo uit ondanks dat de stekker aangesloten is en de kabels verwijderd zijn?

De akramap zet de servo en de sas uit.
of je de stekker van de servo aangesloten laat of niet maakt niet uit maar hij doet niets meer en je kunt hem probleemloos verwijderen samen met alle kabelmeuk.
 
Nah dan heb ik straks een servo blocker over, tenzij ik m nog kan annuleren.
Ik wilde juist de motor laten zitten omdat ik dat gat daar niks vind en ik weer een steuntje kan gaan maken voor het rempotje :+

Thanks okkie :t
 
Wat zitten wij dan moeilijk te doen. Jij met je dongle ik met mijn stopper _O-

Ik wou het enkel doen voor naar de dealer te rijden. Maar blijkbaar kan het geen kwaad om even in limp mode en met de foutmelding te rijden.
Ik laat de rest ook gewoon allemaal zitten. Het gewichtsverlies boeit me niet en dan kan ik gemakkelijk alles terug zetten moest het ooit nodig zijn.
 
lezen jongens, lezen
Als ik zin heb zet ik het verhaal in de OP, zal niet de laatste keer zijn dat iemand dit gaat doen.;)
steuntje maken voor je rempotje hoeft ook niet overgens, kan aan de bestaande beugel meen ik.
 
Ik wil ook zo een prop draaien voor de sas plaat. Hoe ben je daar juist tewerk gegaan?
Foto’s? De prop in de slang gestoken of op maat gedraaid voor in het alu buisje aan de plaat zelf?

Ik heb een prop gedraaid met een kleine kraag zodat wanneer het zou moeten ik 'm er met een tang weer uit kan halen.
De prop zit in het buisje van de SASplaat waar de slang weer overheen geschoven wordt.

Foto's heb ik helaas niet omdat alles ook al weer gemonteerd is, maar je kan de prop beschouwen als een dichte Blindklink moer.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-01-10 om 20.39.52.png
    Schermafbeelding 2019-01-10 om 20.39.52.png
    27,1 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Yep dat klopt maar dan moet ik tank, kappen, benzineslang en filterhuis loshalen toch?

En ik ben zo lui en de motor is zo nieuw dat ik niet eens weet hoe dat allemaal moet _O- een slangenklem doorknippen en propjes draaien leek mij makkelijker |(
 
ja, ik

dat hangt van je aankoopprijs af.

zoek eens op " how to motor importeren" hier op mf
staat alles in

Het zal zo rond de 1500Euro zijn
 
ja, ik

dat hangt van je aankoopprijs af.

zoek eens op " how to motor importeren" hier op mf
staat alles in

Het zal zo rond de 1500Euro zijn

Wordt berekend op de catalogusprijs die dat jaar was. (Let wel op dit is de netto prijs excl. btw en bpm)

Ik was vorig jaar 750 bpm kwijt voor een superduke uit 2014. Tel er ook nog je vervoer, keuring bij op.
 
iemand toevallig interesse in een KTM rear bag
1 keer gebruikt en dus in perfecte staat
Volume 24-36 Liter
eenvoudig en snel te monteren
nieuw prijs : 167.50
mag weg voor verkocht
 

Bijlagen

  • DSC00919.jpg
    DSC00919.jpg
    211,1 KB · Weergaven: 9
  • 61312928000_1_1000x893.jpg
    61312928000_1_1000x893.jpg
    70,6 KB · Weergaven: 10
  • 61312928000_2_1000x893.jpg
    61312928000_2_1000x893.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
iemand toevallig interesse in een KTM rear bag
1 keer gebruikt en dus in perfecte staat
Volume 24-36 Liter
eenvoudig en snel te monteren
nieuw prijs : 167.50
mag weg voor 100.00
Had ik ff eerder moeten weten.
Net 2 weken terug bij mdi een plaat besteld waar je tas op kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan