denuff
MF veteraan
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is bij nader onderzoek ooit bij AlieExpress besteld. Waarde slechts een paar tientjes. Gratis af te halen of opsturen met vergoeding verzendkosten. Stuur pb bij interesse.Heb nog een ongebruikte splinternieuwe liggen. Stuur me een pb als je interesse hebt. Mag je hebben voor een zacht prijsje.
Hee King, is die software upgrade wel een beetje betaalbaar? En kan je dat gewoon doen via de dealer of zelf? En heeft verder geen nadelen?Dat kan maar dan heb je dus de software upgrade nodig.
dan kun je alles in stappen instellen.
Het verhaal klopt wel........ je brommert zal er een stuk beter mee lopen ( lees .... meer power )Ok, tijd voor een vraag: de dealer gaat een linkpijp installeren en Akra map op ECU zetten.
Ik dacht daar dan mee klaar te zijn maar ze belden vanavond dat er dan officieel ook een K&N luchtfilter op moet en ook het SAS afgekoppeld en afgedekt, ‘...omdat de Akra map daar op geschreven is.’
Kost wel weer €140 meer.
Mijn vraag nu: klopt hun verhaal? Of is het een poging om hun omzet te vergroten?
persoonlijk vind ik het erg veel geld en ben ik tegen om voor iets te betalen wat al op een motor van 18K zit en alleen geactiveerd moet worden maar dat is mijn mening.Hee King, is die software upgrade wel een beetje betaalbaar? En kan je dat gewoon doen via de dealer of zelf? En heeft verder geen nadelen?
Bullshit, een K&N heeft geen nut als je luchtfilterkast door 2 van die rietjes blijft aanzuigen en een sas heeft nauwelijks invloed op de prestaties.Ok, tijd voor een vraag: de dealer gaat een linkpijp installeren en Akra map op ECU zetten.
Ik dacht daar dan mee klaar te zijn maar ze belden vanavond dat er dan officieel ook een K&N luchtfilter op moet en ook het SAS afgekoppeld en afgedekt, ‘...omdat de Akra map daar op geschreven is.’
Kost wel weer €140 meer.
Mijn vraag nu: klopt hun verhaal? Of is het een poging om hun omzet te vergroten?
Heb het vandaag door dealer laten doen en hoewel de nieuwe as er pas een paar weken inzit, kreeg ik telefonisch te horen dat er na het boren inderdaad al weer water uit stroomde. Dus eerste gen eigenaren zijn hiermede gewaarschuwd.Bekijk bijlage 1391619
Mijn as was vervangen bij aankoop (2e eigenaar ik ) maar bij wissel abs ring moest het zooitje los en weer zat er water in , dus opgelost met boormachientje
Bij de nieuwe zit het O al erin
Water zat er waarschijnlijk nog in !Heb het vandaag door dealer laten doen en hoewel de nieuwe as er pas een paar weken inzit, kreeg ik telefonisch te horen dat er na het boren inderdaad al weer water uit stroomde. Dus eerste gen eigenaren zijn hiermede gewaarschuwd.
140 alleen voor filter en plaatjes. Map zelf is overigens 35 maar die was al berekend en niet extra, net als uurloon.Zeker waar en goed om zelf te doen.
maar , map ,filter,en sas plaatjes, plus uurloon
Voor 140 all-in is niet te veel
persoonlijk vind ik het erg veel geld en ben ik tegen om voor iets te betalen wat al op een motor van 18K zit en alleen geactiveerd moet worden maar dat is mijn mening.
ja, een quickshifter is leuk maar is het nuttg op de openbare weg? hoe vaak heb je op de openbare weg dat je achterwiel aan het spinnen is terwijl je eigenlijk een . wheely wil maken? ik persoonlijk niet zo vaak
Op het circuit is het zeker nuttig en daarom heet het waarschijnlijk ook een trackpack maar als je het alleen wil om te kunnen wheelyen zou ik gewoon mijn tc uitzetten.
En beide displays zijn prima zichtbaar
Ik heb de navigatie op de, via contact geschakelde accessoires aansluiting nabij de accu aangesloten.ondertussen 1 van de stuurbouten ook vervangen door zo een exemplaar met een bol, en de zumo 590 komt mooi in het midden net onder het dashboard te staan , ik wou enkel eens horen of je de jouwe direct op de batterij hebt aangesloten of op een acc aansluiting achter de koplamp, ik krijg de indruk dat er daar niet veel plaats is om de overschot aan kabel weg te werken, of zie ik dat verkeerd?
Ik heb de navigatie op de, via contact geschakelde accessoires aansluiting nabij de accu aangesloten.
Dit is hiervoor ook al eerder omschreven.
Hierdoor raakt je ook het overschot aan kabel kwijt.
Als je ff de tank verwijderd, kan je eenvoudig de kabel vanaf het balhoofd naar de accu wegwerken.
Heb er 1 Van 2019, ik wist, van internet, dat er vooraan ook stekkers waren, maar ben nog niet beginnen sleutelen, en ik dacht, op het eerste zicht, dat er vooraan niet genoeg plaats zou zijn voor de kabeloverschot, is nogal wat bij mij gpsjullie hebben toch een gen2? waarom dan niet de ACC stekkers gebruiken die bij het balhoofd zitten? achter het driehoekige kapje achter het balhoofd zit ruimte en kun je overtollige kabel in leggen of draad afknippen, stekkertjes er aan krimpen en aansluiten (dat heb ik gedaan, geen overtollige rommel op die manier).
hoe zet ik mtc en abs weer aan???? lukt me gewoon niet..... keep pressed melding, daarna release melding. na het loslaten blijft de mtc uit staan. ook krijg ik foutmeldingen van de mtc en abs. wat kan dit zijn? heb gister met de akra evo uitlaat nog even gereden en bewust de mtc uitgezet. vannochtend de originele uitlaat gemonteerd en de mtc weer in willen schakelen maar helaas...... wie heeft hetzelfde probleem?
Die klaxon irriteer ik mij ook aan. Heb je een beest van een motor, maar met de klaxon van een Vespa.Ok, bedankt voor de info, kan ik volgende week doen, samen met de nieuwe claxon
Die klaxon irriteer ik mij ook aan. Heb je een beest van een motor, maar met de klaxon van een Vespa.
Ik heb al zitten kijken naar zo’n Stebel Nautilus maar ik ontzie het nu nog om weer extra kabels aan te gaan leggen.
Plug en play? Serieus? Briljant! Bedankt voor de tip!ik had ook zo een stebel op de 990, maar was inderdaad niet simpel om hem erop te krijgen, heb het uiteindelijk laten doen , op de 1290 een gewone plug en play, maar met wat meer volume dan de gewone Wolo Full Blast extra loud horn high tone | Valk Motive
Plug en play? Serieus? Briljant! Bedankt voor de tip!