KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ik vind niet direct hoe ik de servo motor moet openen voor de kabels te verwijderen naar de klep. Heb decat gemonteerd. Enkel nog de akra mapping laten plaatsen dat ik geen error meer krijg. Maar zou de houding waar het motortje zelf zit moeten open krijgen om de kabels te verwijderen maar vind niet echt hoe. Iemand een idee? Is het de schroeven verwijden die op de onbereikbare plaats zitten aan de binnenkant? Ik kan daar echt niet bij met een schroevendraaier.
 
Motor weggebracht voor de Evo 2 montage. Volgende week zaterdag ophalen als alles volgens planning loopt :). Mocht dat lukken dan plaats ik wel een paar plaatjes van het Beest :D
 
Ik vind niet direct hoe ik de servo motor moet openen voor de kabels te verwijderen naar de klep. Heb decat gemonteerd. Enkel nog de akra mapping laten plaatsen dat ik geen error meer krijg. Maar zou de houding waar het motortje zelf zit moeten open krijgen om de kabels te verwijderen maar vind niet echt hoe. Iemand een idee? Is het de schroeven verwijden die op de onbereikbare plaats zitten aan de binnenkant? Ik kan daar echt niet bij met een schroevendraaier.

De boutjes waar je aan de binnenkant slecht bij kan moeten los om de servo los te kunnen halen.
Dopje 8 op een (kort)verlengstukje zetten dan op het boutje zetten, vervolgens daar weer zo'n gewrichtje er op pielen daar weer een verlengstukje op, rateltje er op en losdraaien die handel. Daarna kun je het kapje op de servo losdraaien en de kabeltjes er van af halen.
 
Dag iemand van hier zijn ecu laten aanpassen bij Mark van Madracing?
Zag dit filmpje of youtube..
Iemand hier aanwezig die zijn ecu van de 1290 heeft laten aanpassen?
Ruud Fredriks in Goes (Tovami) zou het kunnen En Mark van Madracing in samenwerking met Kevin van Carmo.
Hoor het graag..
 
Dag iemand van hier zijn ecu laten aanpassen bij Mark van Madracing?
Zag dit filmpje of youtube..
Iemand hier aanwezig die zijn ecu van de 1290 heeft laten aanpassen?
Ruud Fredriks in Goes (Tovami) zou het kunnen En Mark van Madracing in samenwerking met Kevin van Carmo.
Hoor het graag..

Jawel..... ik heb m'n 2016 op de bank gehad bij Ruud Frederiks.
Daar zat een vol Akra systeem onder met de daarbij behorende map , luchtfilter en de SAS er af.
In principe loopt de SDR daar al er goed op !
Na aanpassen van de ECU kwam er 3 pk bij en ook 4 nm koppel toename.
Brandstof gebruik werd wat gunstiger.
Ruud weet in elk geval heel goed waar hij mee bezig is.
 
Idd met full akra, sas delete en K&N inlegfilter loopt goed met akra map. Heb bij jtx racing in cuijck op de bank gestaan.
 
Esthetische hulp gevraagd: voor een witte SDR (‘18) zit ik te kijken naar een set PowerParts tank pads. Ik twijfel nu alleen tussen de zwarte (op een grijze tank) of de transparante versie.
Iemand die hier advies kan geven over wat er beter staat? (Liefst met foto??)
 
Zwart! De transparante (stompgrip, geen ktm) heb ik op mijn circuitmotor gehad en die worden wat mat na verloop van tijd.
 
bij mij is het zwart, die transparante word vies na een tijd...
 

Bijlagen

  • IMG_20181026_122814.jpg
    IMG_20181026_122814.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 19
Zoooo hoorde vannochtend op de radio dat het morgen 16 graden zou kunnen worden. Dat betekend dat ik haar uit winterslaap ga halen.

Motor moet nog terug voor recall op voorrem.
Oliebeurtje,
Nieuw bandje,
En...... olie lekkage, heb olie onder de motor liggen.
 
Zoooo hoorde vannochtend op de radio dat het morgen 16 graden zou kunnen worden. Dat betekend dat ik haar uit winterslaap ga halen.

Motor moet nog terug voor recall op voorrem.
Oliebeurtje,
Nieuw bandje,
En...... olie lekkage, heb olie onder de motor liggen.

Het wil nog wel eens voor komen dat de aansluiting van het plastic vulpijpje (voor de motorolie) op het blok gaat lekken.
 
Korte vraag:

Ik wil van die cannister (koolstoffilter) af om meer ruimte te krijgen achterin. Nu vind ik zo'n dongle voor 20 euro zonde omdat die klep zelf me niet in de weg zit. Als ik de leiding afdop die na die electrische klep (richting cannister) zit ben ik er toch ook ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan