Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien nu gaan voor een Jester68 exhaust?
Je hebt olie voor in het blok, dat komt ook bij de koppeling. Dan heb je vloeistof om de koppeling zelf te gebruiken, dus het reservoir wat op het stuur zit net zoals bij de remvloeistof. Voor mijn RC8 is de vloeistof voor de koppeling mineralenolie, maar dat kan anders zijn voor de RC8R uit 2011. Verder is het gewoon heel simpel de juiste vloeistof hebben en die vervangen net zoals dat bij de remvloeistof gaat.
Eerst maar eens de mogelijkheden bij Paijc R&D inventariseren.
Heel netjes geworden! Zit ook wat comfortabeler dan de originele plank denk ik?! Wat was je kwijt als ik vragen mag?
Heel netjes geworden! Zit ook wat comfortabeler dan de originele plank denk ik?! Wat was je kwijt als ik vragen mag?
Ik heb hetzelfde gezien bij een RC8 die ik in onderhoud had, dat een niet nader te noemen dealer de koppeling had vervangen en dat deze 'vergeten' was de boel terug in elkaar te zetten met loctite (wat overigens in het KTM manual staat). Deze zelfde dealer heeft ook al eens gepresteerd om meerdere nokkenas lagerkapboutjes vergeten aan te draaien op moment. Toevallig had ik van die eigenaar zijn RC8R in mijn loods om de standaard olielekkage te verhelpen na klepstelwerk, ook dit kregen ze niet dicht en leveren gewoon de motor af. Je begrijpt hoe groot mijn verbazing was toen ik het klepdeksel van de achterste cilinder eraf pakte...
Ik sleutel aan meerdere RC8'en, alle machines die ik voor het eerst zie pak ik altijd even het koppelingsdeksel eraf om het spul even netjes in de originele loctite te zetten en vaak check ik de koppelingskwaliteit dan ook even. Kleine moeite, zodat je hem later onbezorgd op z'n donder kan geven
Daarnaast nog een vraag aan alle RC8 freaks, hebben jullie ervaring met het compleet af laten stellen van je motor, d.m.v. je lichaamsgewicht je vering laten instellen, zithouding, balhoofdhoek, clip-ons enz? Zoja waar kun je dit laten doen en heb je evt een richtprijs?
Ik heb hetzelfde gezien bij een RC8 die ik in onderhoud had, dat een niet nader te noemen dealer de koppeling had vervangen en dat deze 'vergeten' was de boel terug in elkaar te zetten met loctite (wat overigens in het KTM manual staat). Deze zelfde dealer heeft ook al eens gepresteerd om meerdere nokkenas lagerkapboutjes vergeten aan te draaien op moment. Toevallig had ik van die eigenaar zijn RC8R in mijn loods om de standaard olielekkage te verhelpen na klepstelwerk, ook dit kregen ze niet dicht en leveren gewoon de motor af. Je begrijpt hoe groot mijn verbazing was toen ik het klepdeksel van de achterste cilinder eraf pakte...
Ik sleutel aan meerdere RC8'en, alle machines die ik voor het eerst zie pak ik altijd even het koppelingsdeksel eraf om het spul even netjes in de originele loctite te zetten en vaak check ik de koppelingskwaliteit dan ook even. Kleine moeite, zodat je hem later onbezorgd op z'n donder kan geven