KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Jongens zojuist een ktm smt gekocht alleen is t geluid te braaf met zon standaard uitlaatje. Duss mijn vraag is van welke types 990 past ie eronder en heeft iemand wat liggen?

Mvd


Past een uitlaat van de 990 adventure op de smt? Ik kijk dan naar de leovince pijpen
 
Zoals ik al eerder schreef is mijn SMT990 met km stand 22.470 km toe aan een onderhoudsbeurt.
De afspraak is reeds gemaakt, waar we van mening over verschillen is of het een grote of een kleine beurt is.
Volgens de dealer gaat het om een grote beurt met kleppenstellen en dergelijke.
Volgens mij moet dit pas met 30.000 km gebeuren, of zie ik iets over het hoofd?
De motor komt uit Engeland en alle beurten staan netjes vermeld in het serviceboekje?

Ga naar een KTM dealer😉
Grote beurt om de 15000 kilometer 👍🏻
 
las ik nou ergens dat die driehoeken van de luchtfilterbox gewoon verwijderd kunnen worden?
gaat om een 990 SMT..
 
nee, inderdaad niet handig nee..

haha, dacht gelezen te hebben dat dit kon. snap dat de lucht eerst door het filter moet.. ;)
 
Ja op zich wel, wat denk je daarmee te winnen?

Inderdaad, wat denk je ermee te winnen?
Snap heel dat aanpassen van het luchtfilter niet zo. KTM heeft juist een mooie oplossing zodat de gasklephuizen mooi schoon blijven. En het originele filter is groot zat. Daarnaast vindt ik aanzuig geluid nergens naar klinken.
 
Te koop: twee Wings einddempers voor de KTM 990 smr/t, met een heel lichte beschadiging aan een demper. Vraagprijs incl. verzenden €200,-. Werkelijk een spotprijs. Groetjes Tok


Hee heb je m nog liggen? Zoja zeeerr geinteresseerd
 
Haha heb ik weer, iemand tips waar ik een setje dempers kan scoren? En passen alle 990 dempers op de smt?
 
Zo net de GPR Rally uitlaat op m'n 990 Adventure gezet, we kunnen dus weer!

Alleen nog even de Oberon koppeling er op zetten want blijft toch niet helemaal lekker.
 
Heeft hier iemand interesse in een setje 17" wielen? Het zijn wielen met spaken, sowieso passend in een 950 SE (daar had ik ze bij, maar de motor is verkocht). De staat is prima, sowieso geen grote beschadigingen. Ze liggen al weer een tijdje in de garage, dus ze zijn wel stoffig...

Compleet met banden, remschijven, tandwiel etc.

Bij interesse graag een PB.
 
Tenzij ik mij zeer sterk vergis de SM/R versies 2009 - 2012

Die heb ik ook op mijn 2012 SMT.
20180912_151655.jpg
 
Morgen gaat het gebeuren!
M'n eerste proefrit op een 990 smt.*O*:]
Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten bij een 990 smt?:?
 
Tenzij ik mij zeer sterk vergis de SM/R versies 2009 - 2012

Voor de dempers maakt het niet uit, maar als je de kofferbeugeltjes wil behouden heb je volgens mij wel een andere ophangbeugel voor de uitlaten nodig als je de SM/R dempers neemt. Was iig zo bij de Wings.
 
Terug
Bovenaan Onderaan