KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Hij bedoelt waarschijnlijk de gaskabel mod van Kevxtx's 'Mod Book'. Hier is de link om 'm te downloaden: MediaFire

@Toktok Kan die link misschien in de OP worden geplaatst?

Gashendel mod is een lapmiddel. Motor laten afstellen met tune ecu en een testbank is de echte oplossing en valt qua prijs reuze mee.
 
8pk verschil met orgineel? Want als je zelf een mapping download en die aanpast scheelt t ook al veel denk ik of is dat niet waar?
 
8pk verschil met orgineel? Want als je zelf een mapping download en die aanpast scheelt t ook al veel denk ik of is dat niet waar?

+8 pk t.o.v. akra mapping.
Zelf laden kan, maar is beetje gokken.
Op de bank met uitlaatgasmeting is gewoon het beste. Je kan met verkeerde afstelling ook de motor kapot laten lopen.

Zijn toch nog motoren met een redelijke waarde, dus waarom niet goed doen?
Je krijgt er een heel andere motor voor terug.
 
+8 pk t.o.v. akra mapping.
Zelf laden kan, maar is beetje gokken.
Op de bank met uitlaatgasmeting is gewoon het beste. Je kan met verkeerde afstelling ook de motor kapot laten lopen.

Zijn toch nog motoren met een redelijke waarde, dus waarom niet goed doen?
Je krijgt er een heel andere motor voor terug.


Eens.

De throttle cam mod ga ik ook nog doen deze winter.
 
Hey het is mossssel! :W wat een nostalgie.
Deze zaak wil er ook nog 250 afleverkosten bij. Zit je gewoon op 9K. Gekkenhuis.

Mis mijn SE nog steeds. Ik hoop de 790 adv r zo te bouwen dat hij zit zoals de 950 se, dan is ie top.

Wat rij jij nu zoal mossel?
 
Hey Zen,

Oud en versleten maar nog steeds alive and kicking. *O*
Jaartje of wat druk gehad met m’n eigen zaak.
Draait nu lekker, ook als ik niet aanwezig ben. :+

Heb nog steeds mijn SE en die krijgt elk jaar een kadootje en is niet echt origineel meer.

Ben nu bezig om mijn Husaberg FE570 te verkopen. Ben afgelopen jaren wat aangekomen en na 5 minuten crossen kan je me opdweilen.

Een beta alp 200 voor mijn vriendin.

En een Honda CBX 1000 die dringend aan een revisie toe is.
Verbruik is 1L op 100km. (Olie)

De garage staat nu vol dus ik hoop dat de 790 adv R niks aan is.
Ga jij er wel voor?
 
Hey het is mossssel! :W wat een nostalgie.
Deze zaak wil er ook nog 250 afleverkosten bij. Zit je gewoon op 9K. Gekkenhuis.

Mis mijn SE nog steeds. Ik hoop de 790 adv r zo te bouwen dat hij zit zoals de 950 se, dan is ie top.

Wat rij jij nu zoal mossel?

Die Honda heb je al meer dan 10 jaar als ik het goed onthouden heb? Heb je recent fotootje van je SE? Benieuwd hoe die er nu bij staat.
Ik heb onlangs een husky 701 sm van de hand gedaan, omdat ik te veel spullen heb en eigenlijk alleen maar binnen de ring van Amsterdam reed.
Nu op een trapfiets, prima te doen. Wel een reële kans dat ik buiten de ring ga wonen, met 3 kinderen is het een beetje krapjes in de stad. In dat geval komt er weer een tweewieler en is de 790 wel de meest serieuze kandidaat. Moet ie wel goed passen en rijden, maar maak me geen zorgen. Alleen prijs vind ik te hoog, maar daar heb je maar 1 keer last van (en ik kan de btw aftrekken, dus valt weer mee).

Staat nog wel een 990 sm voor de deur, knappe fiets. Maar die is van de vrouw :)
 
Die Honda heb je al meer dan 10 jaar als ik het goed onthouden heb? Heb je recent fotootje van je SE? Benieuwd hoe die er nu bij staat.
Ik heb onlangs een husky 701 sm van de hand gedaan, omdat ik te veel spullen heb en eigenlijk alleen maar binnen de ring van Amsterdam reed.
Nu op een trapfiets, prima te doen. Wel een reële kans dat ik buiten de ring ga wonen, met 3 kinderen is het een beetje krapjes in de stad. In dat geval komt er weer een tweewieler en is de 790 wel de meest serieuze kandidaat. Moet ie wel goed passen en rijden, maar maak me geen zorgen. Alleen prijs vind ik te hoog, maar daar heb je maar 1 keer last van (en ik kan de btw aftrekken, dus valt weer mee).

Staat nog wel een 990 sm voor de deur, knappe fiets. Maar die is van de vrouw :)


Een motor op de zaak kopen is heel voordelig idd. Ben ik helaas sinds kort pas achter:'). Misschien na alle belasting ellende ook maar eens kijken en rekenen:)
 
ja en de beurten, onderdelen, kleding, accessoires... aftrekken van de winst. prima
 
DxH5c9HWoAEuyn1.jpeg
 
Een beetje zoals Gary Lineker ooit zei over voetbal...het is een simpel spelletje en aan het eind winnen de duitsers.
Dakar, een simpel raceje door het zand en aan het eind wint KTM;)
 
Hallo!

Ik heb sinds kort een KTM 950 Supermoto. Nu was ik altijd trouwe fan van Castrol RS 10w40 in mijn meeste motoren. Na wat rond te hebben gelezen lees ik soms 10w50 en ook 10w60. Ik heb benieuwd wat jullie (merk/type/viscositeit) gebruiken en naar de ervaringen.

Jim
 
Met 10W50 zit je gewoon goed in NL. Mensen willen wel eens iets dikker gaan om olieverbruik te verminderen, het effect is meestal niet zo groot, de meeste verbruiken toch wel wat olie, kwestie van in de gaten houden ;)
 
Hallo!

Ik heb sinds kort een KTM 950 Supermoto. Nu was ik altijd trouwe fan van Castrol RS 10w40 in mijn meeste motoren. Na wat rond te hebben gelezen lees ik soms 10w50 en ook 10w60. Ik heb benieuwd wat jullie (merk/type/viscositeit) gebruiken en naar de ervaringen.

Jim

Motorex 10W50 erin zoals voorgeschreven.
Niet lopen kniepen, met goedkope zooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan