BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.265
Tsja je wil een motor van 11.000Euro kopen, dan ga je niet de hoofdprijs voor je 7 jaar oude SMT vangen. Zowiezo altijd accesoires los verkopen, die brengen echt 0 Euro op bij inruil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag gereden op de 790 duke.
Rijdt wel erg lekker.
Viel me erg mee op de snelweg. Ook rustig rijden prima te doen.
Alleen wat ik terug kreeg voor mijn 2012 model ktm met Akra, hyperpro, led achterlicht en ledknippers en carter bescherming en 25000 km viel tegen .
Bij inruil op een nieuwe 6500 euro. Bij inruil op een 2de hands 6100.
Nu dus in een geestelijke spagaat of ik het wel of niet moet doen.
Greetz Richard
11? ik dacht 12. sowieso even paar weekjes leuren op MPTsja je wil een motor van 11.000Euro kopen, dan ga je niet de hoofdprijs voor je 7 jaar oude SMT vangen. Zowiezo altijd accesoires los verkopen, die brengen echt 0 Euro op bij inruil.
Die zou ik er dan weer lekker op laten zitten. De fiets moet ook weer opnieuw gemapped worden dan toch?
Afgelopen middag mijn motor verkocht..... Daarom nu te koop:
KTM 990 Gipro X gear indicator
Te koop (wegens verkoop motor) Gipro X gear indicator, rood (plug & play) Het typenummer is: GPXT-RD (180117) €35www.motor-forum.nl
Wat is wijsheid? Ecu tune? Of powercommander?
Heb MIVV oval Carbon einddempers en een sport luchtfilter. Heb nu te weinig trekkracht in lage toerentallen, een aan-uit gasreactie en dikke klappen van onverbrande brandstof in de uitlaat.
Van wat ik zo gezien heb normaal, viel me niets aan op. Zal wel een foto maken bij het weer monteren
Feit blijft dat koud happen niet de standaard is
Bekijk bijlage 1399060
Gisteren de nieuwe booster opgehaald en gelijk gemonteerd, vandaag motort mee naar het werk genomen. Ik balanceer m'n banden eigenlijk nooit en dit is de eerste keer dat ik dat merk, lijkt wel een hobbelpaard bij 70km/u. Toch nog ff doen
Maar goed, de koppeling dus. Werkt weer helemaal perfect, hapt niet meer; ook koud niet. Heeft een ruim 'kruip' deel en het daadwerkelijke aangrijpen is vloeiend en duidelijk. Zou nog een foto van de koppelingskorf maken dus bij deze, hoewel de (m.i. normale) slijtage daar hier dus niets mee van doen heeft.
Bekijk bijlage 1399058Bekijk bijlage 1399059
Bekijk bijlage 1399061Bekijk bijlage 1399062
Bekijk bijlage 1399064Bekijk bijlage 1399063
De booster was wel degelijk wat afgesleten (vooral het binnendeel), maar niet gigantisch. Hij moest vooral vervangen worden vanwege die @$! busjes. De veerring was nog niet echt in de aanliggende stalen plaat gevreten dus dat was de oorzaak ook niet dit keer. Ik denk dat het schoonmaken van de koppelingssproeier het meeste effect heeft gehad, want die zat echt wel aardig dicht.
Die 'deukjes' (groeven vind ik het niet) zie ik ook natuurlijk, maar ze hebben minimaal effect op de werking van de koppeling. Dat ga je bij elke (alu) koppelingskorf die niet meer nieuw in de doos zit tot op zekere hoogte wel zienIk zie duidelijk dat er groeven in je korf zitten.
Hierdoor kunnen de koppelingsplaten niet goed vrijkomen. Die moet je vlakvijlen.
Maar mooi dat het al een stuk beter is.
Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als jouw, de mijne heeft nu 53000km gereden.
Die 'deukjes' (groeven vind ik het niet) zie ik ook natuurlijk, maar ze hebben minimaal effect op de werking van de koppeling. Dat ga je bij elke (alu) koppelingskorf die niet meer nieuw in de doos zit tot op zekere hoogte wel zien
Met deze slijtage erin, werkt het ding exact zoals ie dat zou moeten doen... dus je maakt mij niet wijs dat ze een gigantische invloed hebben Welk probleem heb jij precies? Happen? Dan beginnen met de laatste stalen plaat checken op groeven en de sproeier schoonmaken. Dat is alles bij elkaar een uurtje werk en kun je prima thuis
Afgelopen middag mijn motor verkocht..... Daarom nu te koop:
KTM 990 Gipro X gear indicator
Te koop (wegens verkoop motor) Gipro X gear indicator, rood (plug & play) Het typenummer is: GPXT-RD (180117) €35www.motor-forum.nl
KTM 990 (wind)scherm
Te koop (wegens verkoop motor) KTM 990 scherm (origineel van KTM) €30www.motor-forum.nl
KTM 990 Skidplate
Te koop (wegens verkoop motor) KTM 990 skidplate Passend op: 990 SM 2009/ 990 SM T/ SM R 09-13 (meer info zie: SKID PLATE ALUMINIUM 990 SM 2009/ 990 SM T/ SM R 09-13 | KTM shop.nl, de meest uitgebreide online shop voor KTM onderdelen) €150www.motor-forum.nl
KTM 990 DNA stage 3 Performance filter
Te koop (wegens verkoop motor) KTM 990 DNA stage 3 Performance filter Meer info: KTM 990 DNA Air Box Kit High Profile (two filters) Stage 3 - DNA Increased Air Flow: +103.84% - AK-KT9MK3-S3 - DNA Filters - Product Details - TPL €250www.motor-forum.nl
KTM 990 SMR tanktas (KTM Powerparts)
Te koop (wegens verkoop motor) KTM Powerparts tanktas. Inclusief kaartenmap en regenhoes. €130www.motor-forum.nl
Mja dan kom je wel aan dat dure ding toe ja...Dat heb ik allemaal al gedaan, ook al veel onderzoek gedaan. Het enigste wat een beetje hielp is de korf glad vijlen. Mijn korf zag er nog beter uit dan die van jouw, heb geen fotos.
Het is nog niet helemaal goed , als je em in de versnelling doet hoor je een klak geluid en is het net of de motor even weg wil rijden. Hetzelfde als wat jij omschrijft eigenlijk.
Dus als laatste moet toch de clutch booster vervangen worden die 270 euro kostte hé?
Mja dan kom je wel aan dat dure ding toe ja...
Cool!Beetje off-topic maar toch leuk om te zien voor een KTM -liefhebber.
$900 dirt bike KTM 250SX complete rebuild - time lapse
Collega van mij heeft een Rage garage ruitje op z’n 950 en is er heel tevreden meeVanwege een incidentje is de kuipruit van mijn 990 Adventure overleden. Iemand die iets heeft liggen of een mooie upgrade weet.
Beetje off-topic maar toch leuk om te zien voor een KTM -liefhebber.
$900 dirt bike KTM 250SX complete rebuild - time lapse