KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Als iemand wil weten hoe ‘t voelt om er bij ‘t vullen van je kvs achter te komen dat je de voetpakkingen van je cilinders omgewisseld hebt, omdat je rigoureus je aankooplijstje met verwisselde onderdeelnummers hebt gevolgd, stuur me dan een PM.

Een antwoord kan even duren, want misschien zit ik nog in een hoekje te huilen. Of ik ben bezig ALLES nog een keer te doen.

‘Dom’ dekt de lading nog niet half.

Bekijk bijlage 1999107
Herken de frustratie. Net ff niet scherp geweest en gelijk ALLES overnieuw moeten doen. Heb ooit een oude XR voor de 3de keer gereviseerd. Tijdens de revisie door mijn rug gegaan en maanden later even snel weer afgemaakt. Eerst een olie lekkage aan de kop ontdekt bij het starten. Door een verkeerd geplaatste metalen ringetje tussen de cilinder en kop (net onder de pakking geplaatst). Daarna met de proefrit geen 3de versnelling aanwezig....WTF.... zo klaar dat alles weer... uit elkaar moest en direct besloten voor een appel en ei te verkopen. Nog gemeld aan de koper dat hij echt wel goed was maar er "iets" mis was gegaan bij de revisie (naast mijn rug). Belt de koper lachend op na twee dagen. In de doos met reserve onderdelen lag nog het tandwiel van de 3de versnelling. Altijd leuk voor een ander, een sleutelblunder ;-) maar maakt de frustratie er niet minder om. Kan er nu weer om lachen, toen echt niet.

Enige voordeel is dat de tweede keer net iets sneller gaat door de opgedane ervaring.
 
Ouch..

Het is wat het is. De circuit training vrijdag had ik al gemist door ziekte, dus heb dit keer geen haast.

Nieuwe voetpakkingen zijn besteld, dus hopelijk dit weekend opnieuw beginnen.
 
Ouch..

Het is wat het is. De circuit training vrijdag had ik al gemist door ziekte, dus heb dit keer geen haast.

Nieuwe voetpakkingen zijn besteld, dus hopelijk dit weekend opnieuw beginnen.
Was van plan dit jaar ook een keer het circuit op te gaan met de SMR. Maar heb een frozen Shoulder en dat kan schijnbaar tot wel 3 jaar duren.....;(:(|( motor rijden gaat nog wel, maar echt lomp gassen dan wordt het te pijnlijk.

Welk circuit / training ga je doen. Wil zelf nog een keer richting Ecuyers.
Is een wat korte baan en daarmee wel geschikt voor een SMR.

Iets voor jou en Neogenix om met een clubje grotere SM's vanuit NL die kant op te gaan?
Krijg weer deja vu van het oprichten van Supermotardtraining.nl O-) :+*O**O*8-)

 
Was van plan dit jaar ook een keer het circuit op te gaan met de SMR. Maar heb een frozen Shoulder en dat kan schijnbaar tot wel 3 jaar duren.....;(:(|( motor rijden gaat nog wel, maar echt lomp gassen dan wordt het te pijnlijk.

Welk circuit / training ga je doen. Wil zelf nog een keer richting Ecuyers.
Is een wat korte baan en daarmee wel geschikt voor een SMR.

Iets voor jou en Neogenix om met een clubje grotere SM's vanuit NL die kant op te gaan?
Krijg weer deja vu van het oprichten van Supermotardtraining.nl O-) :+*O**O*8-)

Corticosteroïden!
 
Corticosteroïden!
eerste shot al een maand geleden gehad. Hielp helaas niet alleen maar erger geworden. Zat schijnbaar nog in de opbouwfase :+ ;( dan heeft een tweede dosis geen zin meer als het toen geen effect had gaf de dokter aan (update, mag toch nog extra terug voor een prik als het te pijn blijft doen! ). Nu eerst maar aan de zwaardere pijnstillers en hopen op minder dan een jaar last 8-)
 
Laatst bewerkt:
eerste shot al een maand geleden gehad. Hielp helaas niet alleen maar erger geworden. Zat schijnbaar nog in de opbouwfase :+ ;( dan heeft een tweede dosis geen zin meer als het toen geen effect had gaf de dokter aan. Nu eerst maar aan de zwaardere pijnstillers en hopen op minder dan een jaar last 8-)
Damn! Sterkte ermee! Ik zit middenin een hernia, dus weet hoe taai beperkt bewegen met pijn is
 
Damn! Sterkte ermee! Ik zit middenin een hernia, dus weet hoe taai beperkt bewegen met pijn is
Denk dat een hernia nog wel even een maatje meer is. Heb een kantoorbaan, dus werken gaat me redelijk goed af. Met een hernia een kantoorbaan kan zelfs al te heftig zijn. Jij ook Sterkte dus ;-)
 
Wat ? Nee !
Ik ben nog steeds 16 !
Op z'n minst mentaal dan toch ... :+

Oh wacht, in 2005 was ik al ... even rekenen, gaat ook niet zo snel meer ... 35 ...

Kudt dan ben ik nu van middelbare leeftijd ...

8b115b0c369a9f3bf4614b2173f7c0ae.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan