KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die trainingen bij MvD zijn echt mooi, ga je op je eigen motor of de LC4?
Ik heb alleen een lc4. Maar je krijgt een motor van daar :9

Bokje is trouwens te hoog terwijl hij nog lager is dan die powerplustools blokjes :? Neefje maar inschakelen om hem in te korten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen een lc4. Maar je krijgt een motor van daar :9

Bokje is trouwens te hoog terwijl hij nog lager is dan die powerplustools blokjes :? Neefje maar inschakelen om hem in te korten.
Uhhh ja bedoelde ik LC4 of motor van MVD.. |( |(

Maar je kan de cursus ook volgen met eigen motor als je dat wil.
Vandaag weer hele dag, metmijnnietlc4, op pottendijk gereden O-)

11067504_906542236053885_5096351027065220515_n.jpg
 
blijkt dus iets mis te zijn met mijn krukas, dat geld heb ik simpelweg niet liggen om het te laten repareren. ik ga me ktm dan ook hoogstwaarschijnlijk weg doen, ik heb geen gelijkwaardig lc4 blok aan die van mij online kunnen vinden. Dat houd dus ook op...

Ik moet hier goed over nadenken. Pijnlijk hoe ik de hele winter gewacht en nu het weer eindelijk goed is ik niet kan rijden. Ik ga me schatje zeker missen.

Ik denk dat jullie binnenkort wel een advertentie zullen zien verschijnen

58834323.jpg
 
blijkt dus iets mis te zijn met mijn krukas, dat geld heb ik simpelweg niet liggen om het te laten repareren. ik ga me ktm dan ook hoogstwaarschijnlijk weg doen, ik heb geen gelijkwaardig lc4 blok aan die van mij online kunnen vinden. Dat houd dus ook op...

Ik moet hier goed over nadenken. Pijnlijk hoe ik de hele winter gewacht en nu het weer eindelijk goed is ik niet kan rijden. Ik ga me schatje zeker missen.

Ik denk dat jullie binnenkort wel een advertentie zullen zien verschijnen

[afbeelding]
Welk model heb je en wat zijn de geschatte kosten?
 
Uhhh ja bedoelde ik LC4 of motor van MVD.. |( |(

Maar je kan de cursus ook volgen met eigen motor als je dat wil.
Vandaag weer hele dag, metmijnnietlc4, op pottendijk gereden O-)

[afbeelding]
dit staat hoog op mijn verlanglijstje, maar is nogal een eind rijden vanuit Zeeland. En zoals gezegd, alleen doe ik dat ook niet. Hebben ze in België ook kartcircuits waar je op mag?
 
Lekker man. Zou er ook zijn geweest, maar de griep had me nog in de greep.


Wees blij dat je er niet geweest bent |(

Wel een takke oorzaak van niet te kunnen rijden. Sterkte, stuur je een beetje zomer. We hebben hier genoeg...

Regen please let it drip '(
Onze baan is nogal stof }) Doet het wel goed op de foto's.
Trouwens ook kloten om de baan op te poetsen....



Eindelijk die kombocht aangepakt. Nu is het een mooie aanloop naar de (freaking scary voor de meeste van ons) triple jump :P


:W
 
Ik heb alleen een lc4. Maar je krijgt een motor van daar :9

Bokje is trouwens te hoog terwijl hij nog lager is dan die powerplustools blokjes :? Neefje maar inschakelen om hem in te korten.

ik heb deze motorlift bok : http://mx-deals.nl/drc-hc2-trapbok-lift-stand.html
ik had eerst ook zo'n goedkope tot 135 kilo maar dat werkte voor geen meter. die ik nu heb is ook nog is in hoogte verstelbaar en hier staat die wel stabiel op.
let er met aanschaffen goed op dat je 640 lc4 sm wat minder ruimte van grond tot onderkant frame heeft dan een crosser.
veel van die trapbokken passen er dus niet onder, tenzij je wilt kloten met je motor eerst ergens oprijden om meer ruimte te krijgen.



dit had ik dus al eerder geplaatst :+
 
Zo, vandaag even aan de knutsel geweest. Andere koplamp erop.
Alleen kan ik nu een andere teller aanschaffen want de (grote) originele past niet meer :)

2015%5C05%5C23%5Cbikepics-2742271-full.jpg


2015%5C05%5C23%5Cbikepics-2742272-full.jpg


Denk dat ik dit tellertje ga aanschaffen: de Koso DB01-R
full
 
blijkt dus iets mis te zijn met mijn krukas, dat geld heb ik simpelweg niet liggen om het te laten repareren. ik ga me ktm dan ook hoogstwaarschijnlijk weg doen, ik heb geen gelijkwaardig lc4 blok aan die van mij online kunnen vinden. Dat houd dus ook op...

Ik moet hier goed over nadenken. Pijnlijk hoe ik de hele winter gewacht en nu het weer eindelijk goed is ik niet kan rijden. Ik ga me schatje zeker missen.

Ik denk dat jullie binnenkort wel een advertentie zullen zien verschijnen

[afbeelding]

Niks op ebay te vinden? Dan toch blok eruit lepelen en lekker knutselen op de keukentafel :Y
 
is het te doen voor iemand die praktisch nog nooit zelf aan een motor heeft gesleuteld?
Ik ben redelijk handig en heb vroeger wel zelf de begrenzingen van mijn scooters eraf gehaald, maar dit lijkt me toch iets ingewikkelder dan een simpel scooterblokje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan