KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh meen je ! dat is inderdaad zonde!
maar kon je natuurlijk ook niet weten en als je van t spul afwilt dan kan denk ik iedereen wel begrijpen dat je niet met iedereen rekening kan houden!

maar mag ik vragen waar jullie zoal vandaan komen?
ikzelf uit hengelo gelderland

Dinxperlóóóóóóóóóóóó!
Keertje samen rondje op de broaaap doen dus!
 
Dinxperlóóóóóóóóóóóó!
Keertje samen rondje op de broaaap doen dus!

gaan we zeker een keertje doen!

probleem is opgelost met het geen licht hebben!
alle zekeringen leken heel. heb er 2 andere toen naar laten kijken en die zeiden ook van ja daar ligt het dan niet aan.

echter heb ik zojuist als laatste hoop alle zekeringen maar gewoon vervangen en ja hoor! lampen branden weer :)

iedereen toch bedankt voor zijn hulp natuurlijk
 
Are you shitting me? Zo groot is de Achterhoek ècht niet! Zojuist het vertrouwen in Wiki verloren... Of heb jij die kaart erop gezet? :P



Niels zo ongeveer 99% van wat Hannes zegt is BS en die andere 1% is gelogen :P
 
Ik zie in de manual dat de ketting Tot aan de achterbrug moet komen. Maar hoe weet je dat er teveel speling opstaat? Staat hij dan boven niet strak?

En wat is de handigste manier om de ketting schoon te krijgen? Zand maakt het er niet echt makkelijker op :(

Ook nog even met photoshop verder gegaan, zo moet hij worden
ktm%202_zpsepl3ot4o.jpg


Iemand ervaring met race-styles® | Producer for CUSTOM DECALS, MX-SHIRTS, BIBS, MX-PARTS uit de OP? Pasvorm plastic en kwaliteit stickers?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie in de manual dat de ketting Tot aan de achterbrug moet komen. Maar hoe weet je dat er teveel speling opstaat? Staat hij dan boven niet strak?

En wat is de handigste manier om de ketting schoon te krijgen? Zand maakt het er niet echt makkelijker op :(

Ook nog even met photoshop verder gegaan, zo moet hij worden
[afbeelding]

Iemand ervaring met race-styles® | Producer for CUSTOM DECALS, MX-SHIRTS, BIBS, MX-PARTS uit de OP? Pasvorm plastic en kwaliteit stickers?

Onderkant met hem net raken, bovenkant moet dat strak staan.

Persoonlijk vind ik Monster geen mooie stickers.
 
Ik zie in de manual dat de ketting Tot aan de achterbrug moet komen. Maar hoe weet je dat er teveel speling opstaat? Staat hij dan boven niet strak?

En wat is de handigste manier om de ketting schoon te krijgen? Zand maakt het er niet echt makkelijker op :(

Ook nog even met photoshop verder gegaan, zo moet hij worden
[afbeelding]

Iemand ervaring met race-styles® | Producer for CUSTOM DECALS, MX-SHIRTS, BIBS, MX-PARTS uit de OP? Pasvorm plastic en kwaliteit stickers?
Je hebt speciale chain cleaner.

motorex_racing_chain_clean_care_kit_detail.jpg
 
Onderkant met hem net raken, bovenkant moet dat strak staan.

Persoonlijk vind ik Monster geen mooie stickers.
Smaken mogen verschillen :)
Waar kwamen die stickers van jou vandaan?

Net even in mapje met rekeningen gekeken. Heb een geflowde kop, aangepaste compressie en ktm stage 1 nokkenas. Max vermogen 58,6 pk.
 
Ik zie in de manual dat de ketting Tot aan de achterbrug moet komen. Maar hoe weet je dat er teveel speling opstaat? Staat hij dan boven niet strak?

En wat is de handigste manier om de ketting schoon te krijgen? Zand maakt het er niet echt makkelijker op :(

Ook nog even met photoshop verder gegaan, zo moet hij worden
[afbeelding]

Iemand ervaring met race-styles® | Producer for CUSTOM DECALS, MX-SHIRTS, BIBS, MX-PARTS uit de OP? Pasvorm plastic en kwaliteit stickers?

ik maak de ketting gewoon schoon met de hogedrukspuit er goed op en desnoods een doek of borstel erover, op een bok zetten en aan zetten en laten lopen in de eerste versnelling. zo smeer ik de ketting ook.

dat heb je zeer mooi gesjopt!! zo kun je goed zien hoe het word

ik heb vanmiddag de epc rotzooi er ook afgehaald, daarna een klein rondje gereden, kon niet echt verschil merken maar wie weet misschien de volgende keer :P.... pas bij de 3e winkel hadden ze een geschikt dopje op hem netjes af te doppen :+ ag ja houd je van de straat haha
 
Laatst bewerkt:
ik maak de ketting gewoon schoon met de hogedrukspuit er goed op en desnoods een doek of borstel erover, op een bok zetten en aan zetten en laten lopen in de eerste versnelling. zo smeer ik de ketting ook.
Met hoge druk spuit je toch wel je schakels kapot of vocht er in :?
 
ik heb een hobby dingetje... makkelijk voor auto en motor wassen. en natuurlijk zal er wat wat vocht tussen komen _O- daar kan die ketting wel tegen... hoe moet je anders door de regen enz XD...
 
Mijn spiegels (origineel) blijven niet staan (wind).
Moet steeds bijstellen onder het rijden.
Heb de 3 schroefjes al aangedraaid, maar er blijft beweging in zitten door de rijwind.
Ik kan niet zonder spiegels, want bij ons is vrij veel druk verkeer en steeds omkijken is dan geen optie.

Wat is evt. een goed alternatief?
 
http://www.mlmparts.com/
https://www.mpartz.nl/
deze 2 hebben aardig wat motorspiegels

https://www.mpartz.nl/spiegel-booster-zwart-p-22420
deze heb ik nu... trilt wel maar ik denk dat alle lange spiegels die je op het stuur zet dat doen bij een dikke 1 pitter.

ik heb ook een keer een stuureind spiegel gemonteerd gehad. daar had ik het beste zicht in en die trilde niet. maarja het is erg onpraktisch, je bent dan nog breder en als je 1 x valt op die kant heb je geen spiegel meer.
sommigen hebben van die kleine zefal spy spiegeltjes gemonteerd, die heb ik ook maar dat vind ik echt een miskoop. je ziet er haast niks in zo klein dat ze zijn.
 
Laatst bewerkt:
Van de week op de terugweg van een lange training stond ik stil bij een stoplicht,
motor stond in zijn neutraal en ineens hoorde ik geratel uit me blok komen.

Motor uitgezet en de stoep opgelopen, ik dacht dat me kickstarter los was geraakt.
Ik check deze na en deze zat gewoon normaal vast, niks bleek los te zitten.

Motor weer gestart en het geratel was weer te horen en blijkt dus echt uit het blok te komen, motor uitgezet en toen besloot ik om de motor naar huis te duwen met me verzuurde benen -O-

motor staat sindsdien stil, paar mooie BRAAAPdagen gemist en sindsdien fiets ik zielig door de stad heen. Voor de mensen die een goedwerkende motor hebben, geniet van elk moment... voor je het weet is het zo voorbij! '(

Ik denk dat me blok zoiezo geopend moet worden om te kijken wat het precies is en dat kost $$$. :N

iemand ooit hetzelfde gehad of enig idee wat dit is?
Ben bang dat ik me schatje moet gaan verkopen als dit een dure grap word, en dat wil ik natuurlijk niet ;(

zac-efron-crying-sobbing-gif-sad-first-world-problems.gif


sorry ik word emotioneel
 
Van de week op de terugweg van een lange training stond ik stil bij een stoplicht,
motor stond in zijn neutraal en ineens hoorde ik geratel uit me blok komen.

Motor uitgezet en de stoep opgelopen, ik dacht dat me kickstarter los was geraakt.
Ik check deze na en deze zat gewoon normaal vast, niks bleek los te zitten.

Motor weer gestart en het geratel was weer te horen en blijkt dus echt uit het blok te komen, motor uitgezet en toen besloot ik om de motor naar huis te duwen met me verzuurde benen -O-

motor staat sindsdien stil, paar mooie BRAAAPdagen gemist en sindsdien fiets ik zielig door de stad heen. Voor de mensen die een goedwerkende motor hebben, geniet van elk moment... voor je het weet is het zo voorbij! '(

Ik denk dat me blok zoiezo geopend moet worden om te kijken wat het precies is en dat kost $$$. :N

iemand ooit hetzelfde gehad of enig idee wat dit is?
Ben bang dat ik me schatje moet gaan verkopen als dit een dure grap word, en dat wil ik natuurlijk niet ;(

[afbeelding]

sorry ik word emotioneel
Kan ook je nokkenaskettingspanner zijn, die willen nog wel eens kapot gaan en dan krijg je een beste ratel te horen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan