KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is het nog te koud :$ :$



full
 
Foto-6KD44XUY-D.jpg


Tandwielen + ketting waren af dus mooie afsluiting van het seizoen.
Nu mag hij in de winterslaap @ Motorservice Emmen.
 
Laatst bewerkt:
Het is nog lekker weer idd, maar de r van roestvoming is weer in de maand. Kan hem thuis niet binnen zetten. Dit icm vocht vind ik zonde.
 
Alles hier is voor jou te koud :P


O-) Dat heb je helemaal goed. Maar zelfs als de zon in NL scheint en de temp richting 30 gaat is het tot 10 uur nog erg frisss en na 5 uur weer.

Sua heeft de laatste 4 jaar geen temp onder de 18 meegemaakt. Man, dan gaan de auto's hier al sputteren en willen niet meer starten.
Mijn lijf werkt niet meer fatsoenlijk onder de 25 graden. Vingers worden stijf en lijf ook. Alles werkt nog wel maar nog langzamer als anders :P Niet iets voor op de track of circuit :X


 
Dat mag luitjes en is inmiddels al gedaan op 15 november 2015 @ 18:50

Das sneller dan jullie gepost hebben!!
Waar kom je dat nog tegen zo'n snelle service....

*O*
 
Hallo Allemaal,

ik ben van plan om een Ktm 620/640 lc4 erbij te gaan halen,
& het liefst in ruile voor me huidige ride :)

nu weet ik dat het zwarte blok heeeel vaak en snel in puin loop
kan je hier een 620 zilver blok in lepelen ?

Alvast bedankt :) !
 
Laatst bewerkt:
Snap de vraag niet echt..
Je wil een 640 zilver blok in je xt600?
Je wil een 640 zilver blok in een 620 frame?
Voor zover ik weet is er geen 620 zilver blok..

Gewoon een 625/640 kopen, knutselen is ook kosten en hoofdpijn.
 
Alles gaat kapot na te weinig onderhoud |( Het zijn nu eenmaal geen toermotoren qua intervallen.

Vaak wordt er een oudere motor gekocht zonder dat men wat van de onderhoudstoestand weet en dan rijden al wat het kan. Kan goed gaan maar ook gruwelijk mis.

Leuk dat je er een wil *D Zoals Harry zegt het hoeft niet kapot te gaan. Ook niet met intensief gebruik als je hem maar bij houdt :P

Succes met je zoek tocht
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan