Joossio
Die hard MF'er
Hallo
Zal me even voorstellen. Ik ben Joost, 23jaar uit Oudenhoorn. Werkende als ROV Pilot Technician. (onderwater robots, discovery achtige dingen :p)
Gisteren heb ik mijn 2 wielerpark uitgebreid met een KTM LC4 600.
Ik had al een BMW K100 die ik aan het ombouwen ben tot café Racer. BMW k100RS Cafe Racer
Verder heb ik ook nog een Aprilia RSV Mille. En not but not least een zundapp
De KTM kwam toevallig via via op m'n pad. De beste man wilde ervan af. Had 'm vorig jaar in de schuur gezet en vd jaar wilde die niet meer. Dus het was wel een gok over de interne staat ervan. Qua uiterlijk was het ook niet de mooiste. Maar als je beetje verder keek zat er wel verstelbare voorvering op en een verstelbare WP achterveer. Dusja, als er dan 300 voor gevraagd wordt en je kan 'm voor nog minder mee nemen. Waarom niet. (incl kenteken)
Eenmaal thuis 'm nagelopen. Was behoorlijk aan gebeund. 30miljard kabelschoentjes overal open en blootstelling tussen. Allemaal eruit, alles gesoldeerd en krimpkous erover. Carb schoon gemaakt enz enz.
Toen had ik 'm na een tijdje (half 2 snachts) aan de praat.
Machtig ding. Klonk erg goed. Beetje hoog stationair, maar bleef gewoon mooi draaien. Bizarre gasreactie.
Om de buren te laten slapen dacht ik, morgen ff door de straat knetteren.
Vandaag dus met geen mogelijkheid meer aan willen, de secreet.
Eventueel nog tips waar ik naar moet kijken en iemand nog een goeie start procedure?
Zal me even voorstellen. Ik ben Joost, 23jaar uit Oudenhoorn. Werkende als ROV Pilot Technician. (onderwater robots, discovery achtige dingen :p)
Gisteren heb ik mijn 2 wielerpark uitgebreid met een KTM LC4 600.
Ik had al een BMW K100 die ik aan het ombouwen ben tot café Racer. BMW k100RS Cafe Racer
Verder heb ik ook nog een Aprilia RSV Mille. En not but not least een zundapp
De KTM kwam toevallig via via op m'n pad. De beste man wilde ervan af. Had 'm vorig jaar in de schuur gezet en vd jaar wilde die niet meer. Dus het was wel een gok over de interne staat ervan. Qua uiterlijk was het ook niet de mooiste. Maar als je beetje verder keek zat er wel verstelbare voorvering op en een verstelbare WP achterveer. Dusja, als er dan 300 voor gevraagd wordt en je kan 'm voor nog minder mee nemen. Waarom niet. (incl kenteken)
Eenmaal thuis 'm nagelopen. Was behoorlijk aan gebeund. 30miljard kabelschoentjes overal open en blootstelling tussen. Allemaal eruit, alles gesoldeerd en krimpkous erover. Carb schoon gemaakt enz enz.
Toen had ik 'm na een tijdje (half 2 snachts) aan de praat.
Machtig ding. Klonk erg goed. Beetje hoog stationair, maar bleef gewoon mooi draaien. Bizarre gasreactie.
Om de buren te laten slapen dacht ik, morgen ff door de straat knetteren.
Vandaag dus met geen mogelijkheid meer aan willen, de secreet.
Eventueel nog tips waar ik naar moet kijken en iemand nog een goeie start procedure?
Laatst bewerkt: