Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM Duke II CARBON

tis dat ik geen loterij winnaar ben anders had ik hem erbij gekocht wat ee nvet ding zeg!!!

Nog niet weg, dan maar ff weer de lucht in schoppen.

Dan maar weer omhoog!

Nog niet eerder zo vaak gereageerd in een topic voor een motor van een ander. Deze is het waard.

prachtige motor! Hulde aan de duke

*Helaas nog niet echt een rijbewijs hier, iedereen bleef maar aanraden om eerst mn auto-r te halen. Dat heb ik dus gedaan *

hmm nog maar even een kickie voor deze schitterende machine, vind hem echt heel erg mooi.
Ik ben alleen nog net ff te happy met mijn r6 anders had ik het wel geweten. Ach jah mischien na 10 juni........

Effe een schoppie voor deze kicke duke ik denk er hard over om ook een ktm te kopen ,maar dan moet eerst men 10 de deur uit.

Kickje.... weer iemand die had gewild dat hij het geld had

Hier weer iemand die wilde dat hij nog even gewacht had met het kopen van zijn Duke, de mijne is mooi, maar deze is wel zeer speciaal en MOOIER!!!!

Zou ik misschien dat adresje kunnen krijgen voor die speciaal gemaakt carbon delen?

Ik zou bijna geneigd zijn om nog een 2e Duke aan te schaffen .... ik zei dus bijna hé

Succes met de verkoop.

*schopje*

helaas, geen jackpot of andere grote prijs voor mij.
mocht ie volgende maand rond de 10e nogsteeds te koop staan en ik dan wel de jackpot win dan koop ik hem toch nog

helaas, geen jackpot of andere grote prijs voor mij.
mocht ie volgende maand rond de 10e nogsteeds te koop staan en ik dan wel de jackpot win dan koop ik hem toch nog

ik heb ook nix gewonnen dus staat hij nog steeds te koop.

Better luck next time

ik heb ook nix gewonnen dus staat hij nog steeds te koop.

Better luck next time

Haha, ik heb wel wat gewonnen maar ik hoef niet aan te komen met een bod van 3,70 euro. Dan kom ik ongeveer 5196,30 euro te kort.