KTM Duke 690 IV topic drei

Ik heb een foutmelding in m'n dashboard: MTC failure.
Motor rijdt goed als altijd, kan alleen geen MTC meer inschakelen.
De dealer kon niets uitlezen over de MTC, wel dat m'n lambdasonde niet functioneert.
De sonde heb ik besteld en zal ik monteren.
Komt deze storing iemand bekend voor?
 
Niemand eigenlijk. Daarom heb ik gepost, kun je je voordeel mee doen áls............
Wat ikzelf nog vreemder vind is dat het blok zonder lambda gewoon prima presteert.
Had ik me die 135 euro kunnen besparen..........
 
Hoi!

Hier terug ook eentje...
IMG_1440.JPG
 
Mooie machine cabra!! Heb er mij afgelopen vrijdag ook eentje gekocht :)

Bouwjaar 04/18, 3400km, dealer onderhouden, Mivv uitlaat, Tom Tom gps houder, seat cover en bar end spiegels (besteld), nr plaat houder van R&G etc...
 
Laatst bewerkt:
Als ik één minpuntje mag aankaarten over deze fiets...is het wel de standaard banden'(
 
Als ik één minpuntje mag aankaarten over deze fiets...is het wel de standaard banden'(
Niet tevreden over Metzeler? Lagen op mijn 390 ook en was daar echt superblij mee.. op mijn 690 nog geen rijervaring want ik ben aan het wachten op de nummerplaat...
 
Metzeler M7 :)
Op de 390 Duke zijn ze fenomenaal 8-)
Vreemd dat ze het op de 690 zo slecht doen, maar hoe een band ervaren wordt kan heel erg van de motor afhangen inderdaad.
Dat blijkt wel weer dan.
Welke heb je er nu om dan?
 
ik vind de M7 erg fijn sturen. zo fijn zelfs dat ik ze meteen ook op mn nieuwe fiets heb laten leggen bij de aankoop. staat je spanning wel goed?
en wat vind je er uberhaubt slecht aan?
 
Ik realiseer me dat ik afgelopen jaar een jaar met een 690 rijder heb staan praten in Zuid-Limburg.
Die man was ook heel dit tevreden over de M7.
Ik kende ze toen nog niet (390 staat standaard op M5), maar sinds ik beide heb liggen kan ik wel zeggen dat de M7 lekkerderer is, al is de M5 ook de beroerdste niet. ;)
Ik ben ook heel benieuwd wat er mis is met de M7 op de 690.
Het kan gewoon iets persoonlijk zijn natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Zit voor een groot deel in de kop, weet ik ook...
Maar ik heb toch al paar keer de achterkant voelen uitbreken bij uitaccelereren....
Ik heb ook tijdje met een 690 van 15 gereden, met michelins eronder, toen nooit voorgehad.
 
Die is zeker op droog heerlijk 👍🏻
De PP3 is nog lekkerder. Stuurt iets neutraler en lichter en doet het op nat beter, maar is wel duurder. De RS ben ik ook wel benieuwd naar op de Duke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan