KTM deel 7 en we modderen maar voort..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook, heb er nu een VForce 4 inzitten. En geen problemen meer :)
 
Als iemand nog een filterbak zoekt voor een KTM '03 tm '07. Ik heb er nog eentje liggen, nieuw in het plastic :)
 
Ik had ook vforce3 en de plaatjes binnen een paar uur goed stuk.
Geen garantie, want dat kan niet op een product wat zo slecht is.
Hoewel de firma masurtini of hoe heet het nog geen nee heeft gegeven.

Vforce4 heeft een eindstop voor de kleppen, waardoor ze niet tegen het carter slaan, waardoor ze dus stukgaan.
Ik praat wel over een 300exc nu.
Heb zelf ook wel een voorkeur voor boyesen, maar vforce4 zou dus ook goed moeten zijn.

Alleen de onderste plaatjes stuk ?

nee zowel boven als onder stuk.

Hier ook, heb er nu een VForce 4 inzitten. En geen problemen meer :)

Daarvoor ook een vforce 3 gehad?
 
Ja, en die brokkelde ook elke keer af. Is echt een kwaal van die dingen.
 
Als iemand nog een filterbak zoekt voor een KTM '03 tm '07. Ik heb er nog eentje liggen, nieuw in het plastic :)

Heb wellicht wel interesse, maar wat bedoel je precies met de filterbak? Heb je misschien een onderdeelnummer?
 
2 en 4 takt is hetzelfde. Gaat om onderdeel nummer 1.
Mag voor €25 inclusief verzenden weg. Nieuw kost hij geloof ik €23
27B943EA-4372-4D4C-8DD8-1EB9CCAF1178-3833-0000053849A429FE_zps0c096dbe.jpg


Ikzelf moest nummer 4 hebben.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt toch ook als door tegen het carter slaan mxrick.
Zou dus zeker geen cent meer aan een vforce3 besteden.
 
full


Iemand een idee of deze nr bordjes ook in plastic verkrijgbaar zijn? Tot nu toe alleen Carbon gevonden

Gr
 
Ja, en die brokkelde ook elke keer af. Is echt een kwaal van die dingen.



Klinkt toch ook als door tegen het carter slaan mxrick.
Zou dus zeker geen cent meer aan een vforce3 besteden.

Ja, dat denk ik ook doordat het enkel de buitenste plaatjes zijn.
De motorzaak gaat morgen naar vhm bellen, de importeur van v-force.
Kijken wat zij hierop te zeggen hebben.
Maar waarschijnlijk zal het een v-force 4 worden dan. Deze hebben wel reedstops.
 
Goedenmorgen,

Een maat van mij wil een ktm sx85 gaan kopen.
Nu zegt de verkoper dat hij uit 2011 komt.
Heb het framenummer opgevragen. 470.01.034.014
Klopt dit nummer en is hij inderdaad uit 2011?

Bij voorbaad dank,

Mvg
 
Ik zoek een achtershock voor een KTM525 uit 2007. Liefst een 100 kilo versie. Wie heeft er eentje liggen?

Bij de mijne is iets bij de bovenste zeskant waar de comp schroef in zit niet goed. Die zeskant hoort plm anderhalve slag open. Echter ik kan hem niet dicht draaien. Dan draai ik hem eruit en komt er olie..... Hoort toch niet zo?
 
Ik zoek een achtershock voor een KTM525 uit 2007. Liefst een 100 kilo versie. Wie heeft er eentje liggen?

Bij de mijne is iets bij de bovenste zeskant waar de comp schroef in zit niet goed. Die zeskant hoort plm anderhalve slag open. Echter ik kan hem niet dicht draaien. Dan draai ik hem eruit en komt er olie..... Hoort toch niet zo?
Je kunt 'm toch ook gewoon laten servicen bij een veringspecialist?
 
Je kunt 'm toch ook gewoon laten servicen bij een veringspecialist?

Ja, klopt en dat ga ik ook doen als ik niet zo iets kan kopen. Ben hem een poosje kwijt als ik hem naar een verenboer stuur, maar wil Hengelo en Varsseveld nog wel rijden. Kan desnoods ook zoals hij nu is. Heb Balkbrug er ook mee gereden.

Waar is het goed en betaalbaar?

Van Laar, WP, ....
Waar brengen de mensen hier hun vering heen?
 
Laatst bewerkt:
Ik laat het spul van mij ktm altijd bij Wp doen bevalt prima. Maar er zijn veel goede plaatsen, vmt en vrs zijn ook prima. En OS-racing schijnt goed en goedkoop te zijn maar was voor mij helaas te ver weg.
 
Zeau, vandaag de 500 maar eens van stal gehaald om er mee de crossbaan op te gaan. Maar dat viel ff tegen... en dan niet zozeer het rijden maar de motor zelf liep voor geen ene meter...

op 1/4 gas verzuipt hij enorm, en dat word alleen maar erger naarmate je meer gas geeft. Alleen met heel rustig opbouwen loopt hij een beetje door, maar ook niet zoals het moet. Iemand die een idee heeft?

Ik weet dat de injector wel eens verstopt wil zitten, maar verder nog nooit gereden op een motor die dat had dus geen idee of dat dit is. Het is in ieder geval iets met de brandstof toevoer...

 
Zeau, vandaag de 500 maar eens van stal gehaald om er mee de crossbaan op te gaan. Maar dat viel ff tegen... en dan niet zozeer het rijden maar de motor zelf liep voor geen ene meter...

op 1/4 gas verzuipt hij enorm, en dat word alleen maar erger naarmate je meer gas geeft. Alleen met heel rustig opbouwen loopt hij een beetje door, maar ook niet zoals het moet. Iemand die een idee heeft?

Ik weet dat de injector wel eens verstopt wil zitten, maar verder nog nooit gereden op een motor die dat had dus geen idee of dat dit is. Het is in ieder geval iets met de brandstof toevoer...

[~[url="http://i1165.photobucket.com/albums/q583/Bart_Brinkman/3FD2D6EF-6232-47A7-B386-6BB8CDA664DD-1658-000002C64746406F_zps21ae666b.jpg"]afbeelding~][/URL]


Troep....is het.
Ik kom hem wel ophalen dan ben je van dat probleem geval af.

:+

Nu ff serieus
Als het de injector zou zijn die verstopt is dan zou hij toch niet verzuipen?
En als je gewoon gas geeft in zijn vrij doet hij dat dan ook?
Je hebt een nieuwe tankdop toch? Trekt de tank niet vacuüm omdat de ontluchting in de dop niet goed is?
 
Laatst bewerkt:
Naja beide zit wat in... ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Start netjes, en in n vrij ook geen problemen... Maar tijdens het rijden vrijwel direct.
 
Te simpel voor woorden, maar hoe ziet het luchtfilter eruit? Zou dat misschien heel erg vervuild kunnen zijn? Slechte bougie/bougiedop?

Ja, klopt en dat ga ik ook doen als ik niet zo iets kan kopen. Ben hem een poosje kwijt als ik hem naar een verenboer stuur, maar wil Hengelo en Varsseveld nog wel rijden. Kan desnoods ook zoals hij nu is. Heb Balkbrug er ook mee gereden.

Waar is het goed en betaalbaar?

Van Laar, WP, ....
Waar brengen de mensen hier hun vering heen?

:^

Wil ook eens vering laten afstellen. Voorvork heeft pas al verse olie gehad, schokdempertje is pas geserviced maar lekt wat stikstof...
 
Naja beide zit wat in... ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Start netjes, en in n vrij ook geen problemen... Maar tijdens het rijden vrijwel direct.

Denk dat hij gewoon te kort krijgt. Zo'n hol geluid als je de kraan opendraait en knallen met gas dicht doen? Lijkt alsof die niet vooruit wil .

Als die te rijk staat gaatie meer stotteren en lijkt het wel of die vooruit wil, maar gaat niet.

Inderdaad eerst maar kijken naar die injector B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan