Gassie
MF veteraan
Haha. Het pak was er eerder te groot geworden. Dus dat vind ik dan weer minder erg.gefeliciteerd man!!
Die van mij past ook al jaren niet meer in haar pak , da's dan weer minder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Het pak was er eerder te groot geworden. Dus dat vind ik dan weer minder erg.gefeliciteerd man!!
Die van mij past ook al jaren niet meer in haar pak , da's dan weer minder
Ben wel nieuwsgierig verder naar het standaard geluid, ik heb alleen een Duke mogen aanhoren/aanschouwen met de Scorpion slip-on uitlaat. Uit filmpjes blijft dit toch best lastig te bepalen, en de meeste met een goed geluid hebben de Akra of is een test binnenhuis op de testbank. Iets met gezakt voor rijbewijs en pas de 23ste weer opmogen . Ik hoor uit verschillende hoeken dat deze al fantastisch moet zijn met de nodige plofjes, wat vindt jij van het geluid?
Ik hoop 2 juni een proefrit te kunnen maken, na de vorige te hebben moeten afzeggen ivm niet halen van het rijbewijs.
Nu wou ik een 790 kopen. Maar als ik 2 pk te kort kom dan doe ik het niet.....Op de website van KTM hebben ze vermogen verlaagd van 105 naar 103 PK...
Nu wou ik een 790 kopen. Maar als ik 2 pk te kort kom dan doe ik het niet.....
Stel je voor sta ik daar tussen mijn vrienden met maar 103 pk
Die komt...voor de kerstZit er trouwens nog een R versie in het vat wat de moeite is om op te wachten?
Zat net even terug te lezen vanaf het begin van deze thread.
Maar leuk om te zien dat toen nog iedereen zeker was dat er meteen een r versie zou uitkomen.
Dan rij ik dit jaar nog op de smt en wacht ikDie komt...voor de kerst
Ik heb lang getwijfeld tussen de zwarte en oranje versie. De zwarte vond ik wat netter en met oranje powerparts echt een gave motor. Uiteindelijk toch voor oranje gegaan omdat het iets meer opvalt tussen alle andere zwarte motoren, het is natuurlijk ook KTM dus mag zeker oranje zijn. Wel heb ik het subframe, de tank en het voorspatbord zwart laten wrappen.heren de kleur van de 790 gaat iedereen hier voor de oranje versie of zijn er ook zwart liefhebbers.
Ben deze week bij motorcenter venlo geweest daar stond een special. Met diverse acc. En 790 decal set maar vond de decal set toch wel erg slordig geplakt. Neem aan dat de dealer een decal set erop plakt en datie niet zo af fabriek geleverd wordt.
Dát is ook een idee idd heb je soms nog een foto van voor en na?Wel heb ik het subframe, de tank en het voorspatbord zwart laten wrappen.
Je hebt de smaak te pakken, maar maak je geen illusies: zelfs op de rc390 of motoren zoals de Yamaha R3 wordt ruim onder de 2:00 gereden. Als je zo lekker bezig bent op het circuit moet je je wel afvragen hoeveel de Duke jou waard is en hoeveel je wil investeren in vslbescherming, want vroeg of laat ga je een keer onderuit.Nog een paar plaatjes van de CRT-Holland trackday op MotoGP-circuit Assen vorige week vrijdag (17-05-2019). De Duke heeft zich weer geweldig gehouden, en ik heb opnieuw een rondetijd van 2.07 kunnen rijden, wat voor een naked bike volgens mij geen gekke tijd is op Assen (al zullen er ongetwijfeld (jongere) coureurs zijn die er zomaar onder de 2 minuten mee zullen rondgaan.
Ik heb laatst al een filmpje van die dag gepost waarin te zien is hoe ik met de 790 toch diverse supersports en dikkere fietsen weet zoek te rijden. Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe makkelijk de Duke stuurt en hoe stabiel en vertrouwenwekkend hij blijft, ook bij hogere bochtensnelheden.
's Ochtends, toen het nog wat regende wel een paar momentjes gehad trouwens. Eerst vanuit de GT-bocht het rechte stuk op flink op het gas (ik heb toch zeker traction control?), waarbij de achterkant toch even uitbrak. Dat is wel even schrikken. Toen de mapping maar even in de rain mode gezet. Een ronde later bleek echter dat dit nog niet voldoende was...... Toen ik achter de instructeur probeerde te blijven, en na de snelle knik bij Meeuwenmeer - Hoge Heide het gas er weer op zette (je gaat dan al iets van 150 km/u of sneller, en je accelereert al rollend naar rond de 200 op dat stuk) brak opnieuw het achterwiel even uit. Daarna ben ik toch maar wat rustiger gaan rijden tot de baan echt weer helemaal droog was. We kunnen dus niet te allen tijde volledig op de elektronica rekenen!
Bekijk bijlage 1395964
Bekijk bijlage 1395965
Maak je geen zorgen, illusies maak ik me zeker niet . Het is puur voor de lol, en ik vind het eigenlijk ook best leuk om met zo’n naked met bescheiden vermogen veel dikkere, snellere fietsen bij te houden of voorbij te gaan (waaronder R1 en Panigale v4). En dat bij de klasse ‘ervaren’, waarvan de meeste deelnemers die zich daar inschrijven menen dat ze daar toch echt onder vallen (ook al hebben sommigen nog nooit een circuit van dichtbij gezien, maar ze hebben toch al 40 jaar een rijbewijs? Werkelijk, ik heb het meegemaakt).Je hebt de smaak te pakken, maar maak je geen illusies: zelfs op de rc390 of motoren zoals de Yamaha R3 wordt ruim onder de 2:00 gereden. Als je zo lekker bezig bent op het circuit moet je je wel afvragen hoeveel de Duke jou waard is en hoeveel je wil investeren in vslbescherming, want vroeg of laat ga je een keer onderuit.
V.w.b. het rijden op een natte baan: probeer vooral te voelen wat de banden aangeven en inderdaad lomp op het gas gaan en hopen dat de TC het oplost is geen goede strategie.