koop een 1290. dan heb je powerrrrrrrrrrrrr
Maar kost duur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
koop een 1290. dan heb je powerrrrrrrrrrrrr
Heb ik al gehad. Deze stuurt stukken beter.koop een 1290. dan heb je powerrrrrrrrrrrrr
Even een korte vraag tussendoor, wie heeft er hier ervaring met de ergo seat op de 790 (en welke versie heb je dan; lager, hetzelfde of hoger dan standaard).
Volgens de marketing tekst meer comfort en betere positie van de benen etc. Maar voordat ik er eentje bestel hoor ik uiteraard graag de ervaringen van andere mensen!
hebben de lage ergo seat.. Maar deze is uiteindelijk vrijwel net zo hoog als het originele zadel, hoogstens 0,5cm lager, iig niet de 2cm die ktm claimt. Komt door de bouw van het zadel, het ergoseat is wat breder bij de benen waardoor je zithoogte eigenlijk gelijk blijft (snappie?). Het is wel een stuk comfortabeler, vooral bij langere afstanden. Het ziet er ook wat mooier uit, dus al met al wel een aanrader wat mij betreft!
Heb ik al gehad. Deze stuurt stukken beter.
Tja, het Is maar net waar je de voorkeur aan geeft. Ik was na een jaar wel gewend aan (en een beetje ‘uitgekeken’ op) de kick van het geweldige vermogen van de Superduke 1290, maar kon er toch niet zo hard mee het circuit rond.De 790 stuurt inderdaad erg lekker, je kunt er ten opzichte van de 1290 duidelijk makkelijker de bocht mee om. Maar hoeveel plezier ik ook heb met de 790, de 1290 geeft me als geheel veel meer plezier. Pak toch altijd de 1290, laat de 790 staan.
Tja, het Is maar net waar je de voorkeur aan geeft. Ik was na een jaar wel gewend aan (en een beetje ‘uitgekeken’ op) de kick van het geweldige vermogen van de Superduke 1290, maar kon er toch niet zo hard mee het circuit rond.
Ondanks dat het rijwielgedeelte volledig instelbare WP voor en achter heeft, zwabberde het ding toch nog behoorlijk on track.
Terwijl er op de Duke 790 helemaal niets is in te stellen (behalve de veervoorspanning achter) ging ik daar toch (de allereerste keer al, vorige maand) zo’n 5 seconden sneller mee rond op Assen. Met toch zeker 25 a 30 km.u minder topsnelheid op de lange rechte stukken en minder acceleratievermogen lukt het me hier gewoon veel makkelijker mee om hogere bochtensnelheden te halen.
Daarnast toer ik lekker rond op mijn 1090 adventure, en die twee vullen elkaar heel mooi aan.
Lees hier al een tijdje mee;
Ik ben aan het overwegen om een Duke 790 in te zetten als woon-werk motor en natuurlijk voor de weekenden. Aangezien ik behoorlijk wat kilometers maak (26.000km p/j woon-werk) ben ik benieuwd of er al mensen ervaring hebben m.b.t. de grote en kleine beurten en de kosten daarvan.
Ben momenteel aan het rekenen of het rendabel / interessant is .
Het is dan ook onzin dat het niet zou kunnen op het display van de 790. Misschien komt het ooit nog, misschien houden ze het specifiek voor de adventure modellen om een extra te creëren ten opzichte van de andere modellen.Als het op het drukke display van Triumph kan, waarom zou het dan bij de 790 niet lukken?
Desnoods op een apparte pagina, zoals de muziek pagina, met alleen de basis info.
Het aftellen kan stilaan beginnen, als ze hun leverdata van eind Februari/begin Maart kunnen nakomenOndertussen heb ik maar een Beeline Moto besteld . Lijkt me een handig dingetje om te hebben.
Ja, hier ook. Soms gebeurt dat wel eens bij de ktm site. Zal wel iemand bezig zijn met een update'tje ofzo
Lees dit draadje op het Duitse KTM forum maar eens (als je Duits begrijpt tenminste). Lijkt een onzinding dat je zelf voor 2 euro (weerstandje) kunt bouwen. Ze verwijzen naar andere threads (1290 Superduke) waar meer commentaar wordt gegeven, Niet doen dus!Zijn er onder jullie met ervaring met de BoosterPlug, een soort Power Commander, die ondermeer een betere gasrespons en rustiger loop bij lagere toeren zou moeten geven?