KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Nou die wheelie en knee down lukt wel, stoppie iig niet en dat driften heeft me al n gebroken remhendel en n berg schuifschade gekost:+.
Blijft een leuke fiets:}
Haha, gebroken rem/koppelings hendels is grotendeels te vermijden door even een degelijk stetje handkappen met aluminium beugel te monteren.
 
Weet iemand of er losse kappen te koop zijn voor de originele aluminium handkappen? Heb ze ooit ergens gezien maar kan ze niet meer vinden.
Bekijk bijlage 1339164

Gaat om alleen de kunstof kappen.

Weet niet of het nog gelukt was? Ik heb ze zelf onlangs gekocht via Mulders motoren. €24,- incl verzending voor alleen de zwarte kappen. Dat viel dus mee.

Daarna mijn vriendin nog even wat stickers op maat laten maken :-).
 

Bijlagen

  • 20FED03A-CB3B-444E-A8F9-A2DF1D576BED.jpeg
    20FED03A-CB3B-444E-A8F9-A2DF1D576BED.jpeg
    177,3 KB · Weergaven: 14
  • DAFBDAD1-01F8-427F-8471-A9314849AFED.jpeg
    DAFBDAD1-01F8-427F-8471-A9314849AFED.jpeg
    151,8 KB · Weergaven: 16
Ik heb nog een nieuw stuur liggen. Toen mijn 690 SMC werd afgeleverd ging er direct een oranje stuur op dus deze is nooit gebruikt.
Neken 548.02.101.200.17
Iemand interesse?
 

Bijlagen

  • IMG_5342.jpg
    IMG_5342.jpg
    263,8 KB · Weergaven: 4
  • IMG_5343.jpg
    IMG_5343.jpg
    475,9 KB · Weergaven: 6
Iemand nog een rempomp liggen voor een 2013 SMC-R?

Die van mij verliest druk tijdens het rijden, niet heel prettig.
 
Iemand nog een rempomp liggen voor een 2013 SMC-R?

Die van mij verliest druk tijdens het rijden, niet heel prettig.
Dat heb ik ook gehad toen die niet goed ontlucht was, heb je al nieuwe remvloeistof erin en op de juiste manier ontlucht?
 
Dat heb ik ook gehad toen die niet goed ontlucht was, heb je al nieuwe remvloeistof erin en op de juiste manier ontlucht?

Same here, goed ontluchten was de oplossing. Heb mijne afgelopen zomer ook een nachtje met ty-wrap om de hendel laten staan om alle lucht te forceren en nog een keer extra onlucht.
Hele winter nu mooi druk op de hendel met inknijpen. Ook met rijden afgelopen zomer geen slappe remhendel meer gehad.
 
@else, volgens mij heb jij een LED-koplamp. Klopt? Heb je dan met een ventilatortje of alleen met koelribben?
 
Met een ventilatortje.
Er is niet zoveel ruimte achter de lampfitting in het koplamphuis.
Dus dat is erg krap.
Er zijn ook H4 LED lampen die net zo groot zijn, aan de achterkant, als een gewone Halogeen H4 lamp.
 
Met een ventilatortje.
Er is niet zoveel ruimte achter de lampfitting in het koplamphuis.
Dus dat is erg krap.
Er zijn ook H4 LED lampen die net zo groot zijn, aan de achterkant, als een gewone Halogeen H4 lamp.

Weet je dan zo hoeveel ruimte? Ik zie veel lampen met 38mm. (jouw link van een tijd terug naar de betreffende webshop doet het niet meer) Zoals ze op een halogeenlamp lijken heb ik nog niet gevonden.
 
ik ga morgen een smc-r 2016 ophalen in belgie.... Dit is de eerste motor die ik ga importeren alleen weet nog niet precies hoe.

Voor de bpm kan ik de catalogusprijs pakken maar die verschilt nogal als ik google.nl raadpleeg. Wie kan mij de juiste prijs geven?
Ook heb ik gelezen dat ik de meest gunstige tabel mag gebruiken om de resterende bpm te berekenen.

Ik heb in het verleden een mt07 gekocht die was ingevoerd vanuit Italie. Deze had volgens de bpm berekening die toegevoegd was bij de factuur een cataloguswaarde van 4999 euro.. terwijl de cataloguswaarde in Nederland 7499 was. Hoe komt hij aan die lage cataloguswaarde? kan het zijn dat hij de cataloguswaarde heeft gepakt van het land van herkomst? zou hier graag wat meer duidelijkheid over willen... wie heeft hier antwoord op?
 
ok duidelijk verhaal...nu ben ik alleen vergeten de koopovereenkomst te laten tekenen.... is dit een vereiste om een motor vanuit belgie te keuren?

Ook zie ik dat er geen db killer in de demper zit , moet ik de originele demper monteren of word hier helemaal niet naar gekeken?

Wat betaal ik nou aan bpm? er zijn veel calculatoren op internet maar ze geven allen wat anders aan.... wie heeft er een link van de juiste?

Ik hoef toch geen btw te betalen? aangezien de motor al 3300 km heeft gelopen.....
 
Laatst bewerkt:
hmmzz... ik kom uit op 541 euro :) nu eens kijken of ik deze berekening mag gebruiken voor de aangifte... maar eerst keuren!!!

Wat raden jullie aan? een afspraak maken (2 weken wachttijd) of gewoon doordeweeks op een ochtend de gok nemen om te keuren...Geen idee of het dan druk is en of je uberhaupt aan de beurt komt. Ik moet namelijk een busje huren om de motor te vervoeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan